maar heb je ook het risico van lekken bij de bevestigingspunten?
je kunt van buiten niet naar binnen kijken. is dit toegestaan ?
iemand toevallig foto's van een clio met volledig zwarte achterzijruitjes

- nee, enkelt langs de rubbers als ze niet goed afdichtenrenecliorsi schreef:ik kan voor mijn rsi getinte zijachterruiten kopen. dit is bij mijn weten redelijk makkelijk over te zetten.
maar heb je ook het risico van lekken bij de bevestigingspunten?
je kunt van buiten niet naar binnen kijken. is dit toegestaan ?
iemand toevallig foto's van een clio met volledig zwarte achterzijruitjes
tippie: zorg voor een goed passende torx schroevendraaier en een tweede man, in je eentje krijg je ze vaak niet los, die dingen draaien meetis dat je zover weg woont...want ik zie het mezelf niet doen.
heb iig de zijruitjes opgehaald. zaterdag maar even overzetten.
geduld en oefenen!eventueel nog tips voor plakken.
wil namelijk tzt de voorste en achterruit toch nog doen. en heb ook nog een zonnenband liggen... al een half jaar
oplossing: gewoon ff lid wordenen ik zit nog te denken over zijruit stickers van de RTC van stickerland, maar ben geen betalend lid dus dan is het eigenlijk een beetje nep
dat is jouw beslissingEDIT: alhoewel, http://www.routenet.nl zegt 1 uur en 11 minuten rijden voor strakke ruiten
Op mijn topic staan wel wat foto's van het blindeer gebeuren...heb zelf de achterste 2 ramen + achterruit. (5% van buitenaf) Mja smaken verschillen maar k vind t mooi en tevens ideaal!-Ray- schreef:er zwerven hier wel foto's rond van clio's met zwarte achterruitjes, ik heb ze niet. vind het persoonlijk geen pan, net een grijs kenteken effect.
beter de zijkanten voor en achter 35% en de achterruit 20%