Thursday Nightmeeting Maastricht. I
-
- Car: Renault 5 GT Turbo
Carpool plaats bij vander Valk te Urmond!
Tijd: 11.00u
- Rik
- Danny & Ilona & Bas
- Ruud
-
-
-
- Rik
- Danny & Ilona & Bas
- Ruud
-
-
-
zoals sommige ook al hebben gezien,
begint de opvolger van de megane ook al leuke vormen aan te nemen
[img]http://i19.photobucket.com/albums/b195/ ... G_4917.jpg[/img]
[img]http://i19.photobucket.com/albums/b195/ ... G_4919.jpg[/img]

begint de opvolger van de megane ook al leuke vormen aan te nemen

[img]http://i19.photobucket.com/albums/b195/ ... G_4917.jpg[/img]
[img]http://i19.photobucket.com/albums/b195/ ... G_4919.jpg[/img]

cyberdanny schreef:Carpool plaats bij vander Valk te Urmond!
- Rik
- Danny & Ilona & Bas
- Ruud
- Riel en Rianne
-
-
-
Als je nu mee was gegaan net als Bas dan had je het geweten!RoyH schreef:En hoe was het geweest? Ik zie trouwens alleen maar foto's van auto's die buiten staan, was het niet binnen in een parkeergarage?

-
Het was in elk geval super gezellig, aardig druk, droog weer (vandaar dat we buiten stonden) en de koffie was ook lekker. Erna bij Big Daddy's gegeten en toen volle stoef naar huis! Geslaagde dag!

Het was zeker gezellig, en ik heb gister ffkes getimed. Vanaf knooppunt leenderheide tot aan Aelse van 22.16 tot 22.43 uur, dit is met de stukjes werkzaamheden waar we netjes 90 hebben gekacheld. Dus van Aesle naar Eindhoven in 20 minutjes moet kunnen
volgens de ANWB doe je er 51 minuten over 

al is de VW nog zo snel een renaultje achterhaald hem wel
Geen tuinmeubulair gezien onderweg hermans?Ruudjuh schreef:Het was zeker gezellig, en ik heb gister ffkes getimed. Vanaf knooppunt leenderheide tot aan Aelse van 22.16 tot 22.43 uur, dit is met de stukjes werkzaamheden waar we netjes 90 hebben gekacheld. Dus van Aesle naar Eindhoven in 20 minutjes moet kunnenvolgens de ANWB doe je er 51 minuten over

Reno-loos
-
Jawel, met een zwart tafelkleed!RoyH schreef:Geen tuinmeubulair gezien onderweg hermans?Ruudjuh schreef:Het was zeker gezellig, en ik heb gister ffkes getimed. Vanaf knooppunt leenderheide tot aan Aelse van 22.16 tot 22.43 uur, dit is met de stukjes werkzaamheden waar we netjes 90 hebben gekacheld. Dus van Aesle naar Eindhoven in 20 minutjes moet kunnenvolgens de ANWB doe je er 51 minuten over

mensen weet er hier iemand waar ik een uitlaat spruitstuk kan kopen voor me megaantje,beetje redelijke prijs wel,mag ook spagheti spruitstuk zijn,heb al wat gezocht maar ken alleen maar 2de hands vinden.En bij ome renault durf ik niet te gaan vragen , bang dat ik een hart infarct krijg
wie o wie weet een goed adres
greetz marc

wie o wie weet een goed adres
greetz marc
Zeker gescheurd?
Tegenwoordig is dat schijnbaar goede handel, want nieuw kosten ze geen drol meer:
http://cgi.ebay.de/ABGASKRUMMER-KRUMMER ... dZViewItem
Is wel in duitsland, maargoed. In nederland zijn ze vast ook voor die prijs te krijgen. Alleen weet ik even niet zo snel waar.
Tegenwoordig is dat schijnbaar goede handel, want nieuw kosten ze geen drol meer:
http://cgi.ebay.de/ABGASKRUMMER-KRUMMER ... dZViewItem
Is wel in duitsland, maargoed. In nederland zijn ze vast ook voor die prijs te krijgen. Alleen weet ik even niet zo snel waar.
thx riel,ben zelf ook ff gaan verder zoeken en heb ze gevonden voor 100 euries,inclusief pakkingen en verzenden,en 1 jaar garantie,wat wil je nog meer
,ff een bestellen.En het klopt die van mij is gescheurt, en niet op een plek ook ,maar meerdere,sucks like hell.Alleen een voordeel heb ik wel met het megaantje, het is zo simpel om eraf te halen
,ken me nog die keer herinneren met jouw riel,dat we het spruitstuk van de gt hebben verwisseld,dat was echt een hels karwei.Is het bij de megane toch echt veel simpeler,je staat er recht voor
greetz marc

greetz marc
Als je er nog een paar jaar mee wil rijden kun je er beter 2 bestellen 
Maar ze scheuren snel. 100 euro is heel netjes inderdaad. Ik vond 150 al fijn, ga maar eens bij de dealer vragen
Ja, bij de megane is het dankbaar werk. Kwartiertje en nog niet eens vuile handen
Ach ja, mag het eens een keer makkelijk zijn hé 

Maar ze scheuren snel. 100 euro is heel netjes inderdaad. Ik vond 150 al fijn, ga maar eens bij de dealer vragen

Ja, bij de megane is het dankbaar werk. Kwartiertje en nog niet eens vuile handen

Zo mensen het nieuwe uitlaat spruitstuk is besteld.Zou als het goed is morgen bij mij afgeleverd worden.Heb in het totaal voor het spruitstuk met pakingen en 6 maanden garantie,plus versturen 110 moeten betalen.Dat valt me echt reuze mee,dacht dat die dingen veel duurder waren.En dan morgen of vrijdag ff snel eronder planten
.Ff een vraagje die bouten wat het blok ingaan ,zou ik die bij het opnieuw vastzetten ff met wat locktide insmeren,of hoeft dat niet????
greetz marco

greetz marco
Nee, zou ik niet doen. Volgens mij zijn het ook moeren, die over draadstangen heen gaan. Setje nieuwe moertjes ophalen bij renault kun je wel doen, de ouwe zullen vast en zeker los lopen
Die nieuwe borgen al van zichzelf.
Als er een draadstang uit komt, smeer deze in met vloeibare pakking, of loctite. Mara dan meer voor de afdichting.
Het gekke is dat 1 van die draadstangen uitkomt in een koelkanaal, en ik heb al eens meegemaakt dat dat wat kan gaan lekken, als je die draadstang beweegt ofzo. Is niets heftigs en kost je achteraf ook net 5 minuutjes werk, maargoed, dan weet je dat t gebeuren kan
Volgens mij als je ervoor staat de draadstang helemaal linksboven.

Als er een draadstang uit komt, smeer deze in met vloeibare pakking, of loctite. Mara dan meer voor de afdichting.
Het gekke is dat 1 van die draadstangen uitkomt in een koelkanaal, en ik heb al eens meegemaakt dat dat wat kan gaan lekken, als je die draadstang beweegt ofzo. Is niets heftigs en kost je achteraf ook net 5 minuutjes werk, maargoed, dan weet je dat t gebeuren kan

oke thx riel voor de nuttige info
.En zal dus ook ff opletten met die draadstang wat uitkomt in koelkanaal.zodra het gebeurt is post ik het wel ff.En mocht ik tegen een probleem oplopen dan horen jullie het ook
greetz marc

greetz marc
-
- Über-Spammer
is er tnm vanavond? 

-
Nope, volgende week....ALS er genoeg animo voor is!Jean-Paul-S schreef:is er tnm vanavond?
ps was het gezellig zondag met Kim op de meeting?

-
- Über-Spammer
ah ok.
Vanavond gaan we clio nummer 6.
Joa verder het was wel gezellig hoor, moest alleen de auto nog poetsen smorgens. Verder hadden we ons hendig verslapen
Vanavond gaan we clio nummer 6.
Joa verder het was wel gezellig hoor, moest alleen de auto nog poetsen smorgens. Verder hadden we ons hendig verslapen

-
- Über-Spammer
Roy verander je avatar eens in wat anders, jij hebt geen clio 

-
- Über-Spammer
by the weg Egon, als je wat nodig hebt voor de clio roep je maar
. ik ga alles wegdoen om plaats te krijgen voor de racer.

misschien moeten we binnenkort maar eens gaan inventariseren met de Clio erbijJean-Paul-S schreef:by the weg Egon, als je wat nodig hebt voor de clio roep je maar![]()

lekker hoorRoyH schreef:oeh grootse plannen Egon?Hoe bevalt ie tot nu toe?

Linksvoor is er volgens mij wat met de aandrijfas aan de hand, maar daar wordt op dit moment naar gekeken.
-
- Über-Spammer
Isgoed, kom anders eens bij me langs, dan kunnen we even rustig de hele wagen nalopenEgon schreef:misschien moeten we binnenkort maar eens gaan inventariseren met de Clio erbijJean-Paul-S schreef:by the weg Egon, als je wat nodig hebt voor de clio roep je maar![]()

Jean-Paul-S schreef:Isgoed, kom anders eens bij me langs, dan kunnen we even rustig de hele wagen nalopenEgon schreef:misschien moeten we binnenkort maar eens gaan inventariseren met de Clio erbijJean-Paul-S schreef:by the weg Egon, als je wat nodig hebt voor de clio roep je maar![]()

[img]http://www.priyantha.nl/rtc-upload/albu ... 4/cc~0.jpg[/img]
Ze gaan hem daar al flink binenstebuiten keren. Ik hoop hem ergens volgende week terug te hebben, maar ik verwacht niet voor donderdag. Dus ff afspreken daarna