En de roest word ook helemaal aangepakt dan? Succes ermee hé!

Hij is een aantal jaar geleden al compleet overgespoten, dus wel vreemd dat ie alweer roest. In ieder geval ga ik wel een poging doen om het te herstellen. Eerste prioriteit is die stuurspeling, denk inderdaad dat het bij die stuurkogel is. Verder trekhaak eronderuit en de achterkant verhogen. Hij staat veel te laag nuJeroen Wigger schreef:Kijk 's aan, mooi hoor! maar de speling op 't stuur is waarschijnlijk zo ff te verhelpen door de bovenste aansluiting van het stuur naar de kruiskoppeling even vast te lassen....
En de roest word ook helemaal aangepakt dan? Succes ermee hé!
als je zo laag gaat, rijdt dat nog een beetje comfortabel ?-Ray- schreef:die van mij is ook net zo laag, niks mis mee toch? misschien 1 tandje omhoog achter, of voor naar min 6.
gaaf ding dit, heeft een tijd te koop gestaan. wel ff die vieze matjes eruit.
en roesten, tsja. als het toen niet goed hersteld is gaat ie net zo hard weer opnieuw.
Vroeg me af wat er mis was met de matjes, maar zie dat er in de advertentie hele andere inliggen-Ray- schreef:die van mij is ook net zo laag, niks mis mee toch? misschien 1 tandje omhoog achter, of voor naar min 6.
gaaf ding dit, heeft een tijd te koop gestaan. wel ff die vieze matjes eruit.
en roesten, tsja. als het toen niet goed hersteld is gaat ie net zo hard weer opnieuw.
Geen id, heb er wel een paar stickers in laten liggenWouterW schreef:blijft die zilvere wel binnen de club?
Je moet nu toch wel lid worden hoor. Ben ff Chris aan et helpen