@ hessel: en jij nog met dat stomme groene beest praten vanmorgen om half 6

Groene beest??? Kermit???Egon schreef:nee een valse parkiet die een kanarie na doet.... dat is leuk.
@ hessel: en jij nog met dat stomme groene beest praten vanmorgen om half 6![]()
![]()
snifRemon-CL10 schreef:Inderdaad, deze:Haas schreef:de ex clio S van Patbad (die zilvere )-Ray- schreef:wat voor auto had je dan?
Ja klopt. Morgenavond ga ik bij een GP'tje kijkenWouterW schreef:Remon-CL10 schreef:Na ongeveer een jaar lang te koop hebben gestaan, heb ik gister dan toch eindelijk mijn auto verkocht Nou hopen dat ze hem morgen op komen halen, dan kan ik voor wat anders leuks gaan kijken(Z)
16v GP?
das hier 5 km vandaan. dat die me nog nooit opgevallen is-Ray- schreef:Peugeot 205 8 meter lang
er kwam er hier laatst zo een door de straat rijden http://www.rtc-upload.nl/albums/userpic ... 54-320.jpgGeniustheGzA schreef:met 3 man op een 1 persoons scooter. Aangehouden worden en dan mevrouw agent die even foutief de wet uitlegd. Ik daar vervolgens iets van zeg en de opmerking krijg dat ik "niet zo bijdehand" moet zijn.Het dynamic duo agentes was zenuwachtiger dan wij
![]()
![]()
de boete moet nog binnenkomen, al 4 maanden...![]()
![]()
Doet me denken aan een aflevering van TopGear met drie van die verlengde barrels-Ray- schreef:Peugeot 205 8 meter lang
niemand??Luco/Alpine-racer schreef:Is er ook iemand hier die in de marketing/reclamewereld zit?
en die dus bedrijven en dergelijke kan promoten?
Wat gebruik je?Luco/Alpine-racer schreef:krijg elke keer deze melding als ik een mail wil versturen??
550 5.7.1 Unable to relay for (en dan hier het emailadres)
iemand enig idee
kpn zei ligt aan je virusscanner, nu een andere erop en nog hetzelfde
Unable to relay betekent dat je de mailserver probeert aan te spreken vanaf een ander netwerk dan z'n eigen... Heb je ook wel eens als je probeert een mailserver van een oud inbelaccount (zoals TMFWEB, Zonnet, NokNok, etc..) nu vanaf je ADSL te gebruikenLuco/Alpine-racer schreef:krijg elke keer deze melding als ik een mail wil versturen??
550 5.7.1 Unable to relay for (en dan hier het emailadres)
iemand enig idee
kpn zei ligt aan je virusscanner, nu een andere erop en nog hetzelfde