ACT: Algemeen Chat Topic. I
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
die spatbordranden en t voorscherm (wat los ligt) doen idd wel een beetje aan een snolf denken..
-
- Über-Spammer
- Car: renault 5gt turbo
- Contacteer:
[img]http://image2.showyoursound.nl/Hamers/S ... _59_46.jpg[/img]
en dat stuur zou ook zomaar kunnen
en dat stuur zou ook zomaar kunnen

Hessel; trotse oom van Fedde van Dreveldt
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Beige-PAZ- schreef:Als je dat voorscherm zo ziet zou je idd denken aan een vw van eind 80 begin 90. En die waren ook leverbaar in die kleur pis geel

-
- Contacteer:
-
- Contacteer:
ex-remco tack!
-
- Contacteer:
Hard door de bocht en dan gas los en tot overmaat van ramp ook nog eens remmen, en dat voor een beest. En dan nog beweren dat je wel goed kunt rijden en behoorlijk weet waar je mee bezig bent.
Sorry, maar als je op het randje door een snelle bocht gaat is je gas los laten al meer dan voldoende, remmen versterkt het effect nog een keer.

Sorry, maar als je op het randje door een snelle bocht gaat is je gas los laten al meer dan voldoende, remmen versterkt het effect nog een keer.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Die tekst die erbij staat

in opgefokte en afzichtelijk lelijk gepimpte overjarige Opels, Golfjes en Hondas denken over dezelfde rijkwaliteiten te beschikken als een gemiddelde Formule 1 rijder
we veel te vroeg afscheid hebben moeten nemen van Donnie, Sjonnie danwel Jeffrey
Hoezo, te hard? Sportief rijgedrag meneer. Ik wil er even streng op duiden dat ik hier niet van gediend van nog van dit artikel nog van deze reacties. Onze club staat voor goede doelen voor gehandicaptenritten, aldus parttime voorzitter en fulltime analfabeet Jeffrey Ophof
Waarom?? Gewoon omdat het kan!
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
en deze reactie dan
als het rijniveau net zo hoog is durf ik de weg niet meer op
qoute:
31michel
nouw is het zo bak je ik gaa binne kort nog is in de vangreel duiken met en andre kijke of jullie dan ook nog zo pratte oooo nee jullie zijn jaloers dat wij het kunne en julli eniet maar er zijn gelukig mensen hier die snappe wat ik voel en dat ik niet kan typen en nederlands ken ik mijn jeugd zorg geweest niet die van jullie en ik gee fhet toe het was te hard maar ja ik moes uit wijken voor wat er over de weg ging ja en dan remen en in de slip raken klap je tegen de vangreel en te twee ik ben er 1 keer tegen aan gekomen en er was iemand achter mijn en die genen die er vaak rijden weeten ook dat er en klotte rigel leg en dat jef zo dingen typ komt alleen maar om dat zijn naam naar benden word gehald maar wij zijn en goede team en ik was alleen en er was geen sportiefe rijgedrach van hun hun hebben mijn gehlopen kenne jullie zekke rook niet tegen goede maaten van iemand die je help jij moet zekker alles alleen doen nouw ik weet nouw al jullie kenne zeggen wat julie wille maar er komt weer zo mooi auto trug dus van mijn zijn julli eniet af ik laat mijn niet uit en bocht slaan nieuw start nieuwe kansen jammer voor jullie
als het rijniveau net zo hoog is durf ik de weg niet meer op
qoute:
31michel
nouw is het zo bak je ik gaa binne kort nog is in de vangreel duiken met en andre kijke of jullie dan ook nog zo pratte oooo nee jullie zijn jaloers dat wij het kunne en julli eniet maar er zijn gelukig mensen hier die snappe wat ik voel en dat ik niet kan typen en nederlands ken ik mijn jeugd zorg geweest niet die van jullie en ik gee fhet toe het was te hard maar ja ik moes uit wijken voor wat er over de weg ging ja en dan remen en in de slip raken klap je tegen de vangreel en te twee ik ben er 1 keer tegen aan gekomen en er was iemand achter mijn en die genen die er vaak rijden weeten ook dat er en klotte rigel leg en dat jef zo dingen typ komt alleen maar om dat zijn naam naar benden word gehald maar wij zijn en goede team en ik was alleen en er was geen sportiefe rijgedrach van hun hun hebben mijn gehlopen kenne jullie zekke rook niet tegen goede maaten van iemand die je help jij moet zekker alles alleen doen nouw ik weet nouw al jullie kenne zeggen wat julie wille maar er komt weer zo mooi auto trug dus van mijn zijn julli eniet af ik laat mijn niet uit en bocht slaan nieuw start nieuwe kansen jammer voor jullie
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
jawel, toch wel !!!!!Luco/Alpine-racer schreef:nouw ik weet nouw al jullie kenne zeggen wat julie wille maar er komt weer zo mooi auto trug dus van mijn zijn julli eniet af ik laat mijn niet uit en bocht slaan nieuw start nieuwe kansen jammer voor jullie

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ik denk dat het in dit geval is, soort zoekt soort.......Hessel schreef: Wat lach jij NOU......Gehandicapten da's ons pakie an!!!! Aanklagen die Slopel scheurclub directeur![]()
![]()
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
KoenGTT schreef:En wat een zinsbouw en spelling... ik wou dat ik zulke lange zinnen kon maken![]()
Die slopel crossa stond trouwens ook in leiden toen we met 15 vijfjes waren
Zie je nou wel, ding kwam me al bekend voor!
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ik zit hier bijna in mijn broek te zeiken als ik die reacties lees
deze vind ik echt geweldig
quote:
Weg met de paupers!
Laten ze alstjeblieft die verpimpte karretjes van de weg halen, en meteen ook die analfabetische paupers hun rijbewijs afpakken.
En Nataja, vooral weer bij die drol instappen hoor! Misschien stijgt het landelijk IQ weer een fractie als de volgende rit wel tegen een boom eindigt
October 30th, 2007 15:31
deze vind ik echt geweldig

quote:
Weg met de paupers!
Laten ze alstjeblieft die verpimpte karretjes van de weg halen, en meteen ook die analfabetische paupers hun rijbewijs afpakken.
En Nataja, vooral weer bij die drol instappen hoor! Misschien stijgt het landelijk IQ weer een fractie als de volgende rit wel tegen een boom eindigt
October 30th, 2007 15:31
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
jawel hoor net gedaanWouterW schreef:![]()
![]()
![]()
Maar goed dat jij daar niets kan posten

-
- Contacteer:
ok na de laatste raad je plaatje, nu de volgende..
wat was dit?
[img]http://www.nufoto.nl/wp-content/uploads ... psdam2.JPG[/img]

wat was dit?

Ik kan er niet langer dan 1 minuut naar kijken, dat Geenstijl.
Wat een stelletje kuddedieren daar.
Iedereen maakt constant dezelfde grapjes en aapt elkaar na
Verschrikkelijk gewoon
Wat een stelletje kuddedieren daar.
Iedereen maakt constant dezelfde grapjes en aapt elkaar na

Verschrikkelijk gewoon

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Een fiat, dat ziet iedereen toch?Paul1916v schreef:ok na de laatste raad je plaatje, nu de volgende..
wat was dit?
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
een rode autoPaul1916v schreef:ok na de laatste raad je plaatje, nu de volgende..
wat was dit?

Overleeft ie wel 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
jij bent op nu.nl geweestWouterW schreef:Een fiat, dat ziet iedereen toch?Paul1916v schreef:ok na de laatste raad je plaatje, nu de volgende..
wat was dit?
Zware aanrijding nabij Sint Philipsland
Bij een ernstig ongeluk op de Philipsdam (N257) tussen Sint Philipsland en Bruinisse is maandagmiddag 29 oktober 2007 een vrouw zwaargewond geraakt.
Trefwoorden
auto, brandweer, bruinisse, Fiat, ongeval, ravage, sint philipsland, stukken, Tholen
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
We hebben m voor jullie opgepakt kerel-jo- schreef:niks speciaals, wordt een gewoonte.Egon schreef:'k heb getwijfelt over belgie ...
We hebben al maanden geen regering, stel je dat eens voor. Dat kan alleen in belgië. We mogen wel netjes verder blijven betalen aan vanalles en nog wat.

Geniale reactie weer op mijn advertentie
hallo,
ik wil voor jou clio 1400 euro geven
omdat de kilometerstand ookal boven de 150.000 is dus moet er binnenkort een nieuw blok in
als je intresse hebt hoor ik het wel
met vriendelijke groet
agnes

hallo,
ik wil voor jou clio 1400 euro geven
omdat de kilometerstand ookal boven de 150.000 is dus moet er binnenkort een nieuw blok in
als je intresse hebt hoor ik het wel
met vriendelijke groet
agnes
Niet om het een of ander, maar het gaat toch niet slecht met de club?
http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... 04#1978404

http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... 04#1978404