Egon's Clio 16v (massa)
zojuist aan mijn eerste echte update gewerkt namelijk de orginele velgen
Niets vermoedend ben ik rechtsvoor begonnen en dat ging als een trein. vervolgens begon ik aan het volgende wiel. eerste 3 schroeven gingen met een beetje moeite las de vierde kreeg ik geen grip op
je raad het vast al. een slotbout
de andere wielen het zelfde geval. Hoe kan ik dit oplossen? zijn hier wel sleutels voor te halen?
ik kan wel vast een preview geven van het eerste wiel. Ziet er best leuk uit. morgen maar even een goede foto maken, want het is al aardig donker.
[img]http://www.rtc-upload.nl/albums/userpic ... ewclio.JPG[/img]
[img]http://www.rtc-upload.nl/albums/userpic ... otbout.JPG[/img]
Niets vermoedend ben ik rechtsvoor begonnen en dat ging als een trein. vervolgens begon ik aan het volgende wiel. eerste 3 schroeven gingen met een beetje moeite las de vierde kreeg ik geen grip op

de andere wielen het zelfde geval. Hoe kan ik dit oplossen? zijn hier wel sleutels voor te halen?
ik kan wel vast een preview geven van het eerste wiel. Ziet er best leuk uit. morgen maar even een goede foto maken, want het is al aardig donker.
[img]http://www.rtc-upload.nl/albums/userpic ... ewclio.JPG[/img]
[img]http://www.rtc-upload.nl/albums/userpic ... otbout.JPG[/img]
ik ga wel even op onderzoek uit. er moet toch een (snelle) oplossing voor te vinden zijn.baszos schreef:Als dat zou kunnen, zou je wel HEEEEEL gemakkelijk velgen kunnen stelen
als je de code nog hebt, kan je je sleutel nabestellen,
zo niet, heb je een 'Probleempje' erbij
vandaag overigens een neet pioneer radio gekocht.
Gaat er de komende dagen ook in
ik moet even kijken waar ik een nieuwe stekker in kan steken, want er is geknipt aan de kabels. ik zie verschillende kroonsteentjes, niet echt makkelijk dus.
groundzero speakers voor erin en subjes aansluiten
Gaat er de komende dagen ook in
ik moet even kijken waar ik een nieuwe stekker in kan steken, want er is geknipt aan de kabels. ik zie verschillende kroonsteentjes, niet echt makkelijk dus.

groundzero speakers voor erin en subjes aansluiten

Die kun je dus wel gewoon kopen.baszos schreef:Als dat zou kunnen, zou je wel HEEEEEL gemakkelijk velgen kunnen stelen
Een beetje garage heeft een hele rits

Egon, dat ding ligt volgens mij onder de bodem in de koffer.
Dat met die sub, is inderdaad lastiger

ik ga wel voor die andere optie, even een paar garages langs om het juiste setje aan te schaffen. kan die sub lekker blijven zitten waar die zitRiël Notermans schreef:Die kun je dus wel gewoon kopen.baszos schreef:Als dat zou kunnen, zou je wel HEEEEEL gemakkelijk velgen kunnen stelen

-
- Über-Spammer
- Car: renault 5gt turbo
- Contacteer:
ik denk dat die garages hun sleutels niet verkopen, zullen ze wel voor je eruitdraaien...kan je een nieuw setje slut
bouten kopen
De meeste kans heb je bij zo'n velgen toko

De meeste kans heb je bij zo'n velgen toko
Hessel; trotse oom van Fedde van Dreveldt
Riël Notermans schreef:Die kun je dus wel gewoon kopen.baszos schreef:Als dat zou kunnen, zou je wel HEEEEEL gemakkelijk velgen kunnen stelen

ach, ik kijk wel even. anders toch het hele zaakje demonteren als de sleutel daar ligt. Ik wil er toch andere subs in zetten van ground zerobaszos schreef:volgens mij hebben die sleutels toch een vrij identieke code,
zullen een hoop sleutels op lijken die je erop kan meppen ja

-
- Car: Renault 5 GT Turbo
Dus je komt met de Clio zondag? 
Riel dit is hetzelfde probleem dat we ook in Duitsland hadden (naja die garagehouder
) en volgens ligt dat ding ook niet onder de sub wat jij zei dat je het nog gehad had 
@ Egon: Dat knip en kroonsteentjes werk daarvoor moet je Danny aankijken
En je moet even kijken want volgens mij zijn de kabels die naar de speakers in de deuren lopen NIET aangesloten op de radio.
Ik durf het niet met zekerheid te zeggen aangezien mijn speakers nooit aangesloten geweest zijn (ook nog eens internet opgooien trouwens
)
Als je die sub eruit moet hebben wens ik je veel plezier toe

@ Egon: Dat knip en kroonsteentjes werk daarvoor moet je Danny aankijken

Ik durf het niet met zekerheid te zeggen aangezien mijn speakers nooit aangesloten geweest zijn (ook nog eens internet opgooien trouwens

Als je die sub eruit moet hebben wens ik je veel plezier toe

Reno-loos
-
- Contacteer:
Nou zoals een standaard clio 16V gok ik zo

Clio in progress http://www.renault-tuning.com/viewtopic.php?t=18853