Stuk flink ijzer waar je een M5 draadeind doorheen trekt met een rondgeslepen moertje waarmee je em eruit kan beuken. Werkte erg goed

Doe eens een foto danSteven schreef:Er is wel een tool voor die ik ooit eens heb gekregen van Robert met de groene 5AT-i
Stuk flink ijzer waar je een M5 draadeind doorheen trekt met een rondgeslepen moertje waarmee je em eruit kan beuken. Werkte erg goed
Kost dat?Steven schreef:Er is wel een tool voor die ik ooit eens heb gekregen van Robert met de groene 5AT-i
zo`n tooltje heb ik ook gebruikt gehad toen ik bij mijn gte de deur vervangen heb.Steven schreef:Er is wel een tool voor die ik ooit eens heb gekregen van Robert met de groene 5AT-i
express is misschien een optieSteven schreef:Die van een express schijnen te passen en zijn dikker, die van een echte GTT coupe ook.
Torsiestaven dus.
In de achterbrug werken er twee als vering en twee als torsiestabilisator toch? Dan zou je alleen de twee achterste kunnen vervangen, tenzij je ook nog stuggere vering nodig hebt. en dan vooraan ook stugger, voor de balans.Luco/Alpine-racer schreef:die versterkte torsiestaven kosten geld zeg
345 euro voor een set en dan heb je twee sets nodig?
Merk er ook nagenoeg nix van, maar zit daar ook wel goed als bescherming van carterSteven schreef:En zo nutteloos als hell op een GTT.
Dit heet trouwens een onderbrug of lower arm bar, die alleen intressant is voor autos zonder subframe. Beter een echte dikkere stabi stang kopen, daar heb je wel flink profijt van
Die oliekoeler boven het blok gaat niet gaan, net effe wat te weinig ruimte om die daar kwijt te kunnen. kappen komen er ook nog wel als alles op zen plaats zit, en met de koeling nog effe kijken wat het word. Komen zowieso wat gaten in de bumper boven het nummerbord, zal ook wel al iets helpen en anders idd een grotere rad erin.Steven schreef:Heb je die oliekoeler nog onder je happer gepast? Doe het anders alleen ff voor mij
Als ie genoeg ruimte heeft om ook z'n lucht kwijt te kunnen lijkt me dat echt de ideale oplossing. Want je zult straks toch echt een bredere radiateur (diezhell) in de zomer moeten hebben en dan past het niet meer in dat hoekje.
En probeer nog wat luchtgeleidingskappen te maken om alle lucht door de IC ook door je radiateur te jagen ipv tussen bump en subframe op straat te laten waaien.
En haal die neonbuis van je subframe af
spline is niet het probleem, maar het harden en dergelijke daarna is erg bewerkelijk en duurSteven schreef:Ja stugger voor is meer onderstuur, om em dan weer neutraal te trekken zul je achter ook stugger moeten krijgen.
Dusja daar zul je ook weer aftermarket moeten gaan kijken, alleen als ik die prijzen zo zie van die staven bij Reichard vraag ik me niet sterk af of bij de metaalboer met een juiste staaf niet ook iets kan fabriceren, stukkie draaien en een spline op laten zetten is op zich geen wereldbewerking.
Steven schreef:Die van een express schijnen te passen en zijn dikker, die van een echte GTT coupe ook.
Torsiestaven dus.