hey, ik weet dat het hier bekend is dat het stuur van de RS heel slechte kwaliteit is, je nagel erin en er ligt een stuk af....
nou heeft de vorige eigenaar ws ringen gehad want het stuur is echt slecht, de stukken eruit, niet meer te herstellen.
wat nu te doen? ik heb 4 opties
-Nieuw of 2e hands stuur clio RS 2000... met dus de kans dat die weer zo snel verrot is.(prijs?)
-Clio RS 2001 mk2 stuur wat ik zelf mooier vind maar past het?(nieuw rond de 700 euro)
-Stuur opnieuw laten bekleden met leer wat wel blijft zitten, maar waar? en wat zijn de prijzen
-Een Isotta stuurhoes speciaal op maat gemaakt voor de clio, loopt dus helemaal met het stuur mee, moet er alleen zelf op gemaakt worden(80 euro)
dus wat is aan te raden? iemand ervaring met 1 van deze opties?
alvast bedankt!
grts sander
Clio RS mk1 stuur! wat moet je ermee?
-
kan natuurlijk ook maar zou het liefste airbag behouden + mn hoofd als ik ergens tegenaanrijd 

-
ja zou ook mijn keuze niet zijn maarja hou wel van een beetje gasgeven en daar kunnen risico's aan zitten dus sja... heb liever een airbag dan een sparco logo in mn voorhoofd 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Origineel is volgens mij 550 euro bij de dealer.
Misschien dat je via Holtrop een tweedehands rs stuur kan krijgen voor wat minder.
Anders gewoon een hoes dr over heen
Misschien dat je via Holtrop een tweedehands rs stuur kan krijgen voor wat minder.
Anders gewoon een hoes dr over heen
Waarom?? Gewoon omdat het kan!
-
ik heb er momenteel al een hoes overheen maar is veel te dik en ziet er fout uit....
bedankt voor de tip, heb holtrop even een email gestuurd
bedankt voor de tip, heb holtrop even een email gestuurd
Laatst gewijzigd door Hardcore RS op do 25 okt 2007 21:15, 1 keer totaal gewijzigd.
-
thx voor de reacties, weet iemand waar ik zoiets zou kunnen laten bekleden?
holtrop staan ze bekend om dat ze trug emailen of laten ze het eerst 3 maanden wachten?
holtrop staan ze bekend om dat ze trug emailen of laten ze het eerst 3 maanden wachten?
-
jep hoorde ik ook maar kan me er weinig van voorstellen, zou heel raar zijn als het stuur ineens ander materiaal heeft....
wat ik denk is dat in een v6 minder in word gereden als in een vergelijkbare RS en daarom de stuurtjes nog goed zijn
wat ik denk is dat in een v6 minder in word gereden als in een vergelijkbare RS en daarom de stuurtjes nog goed zijn
-
en nog wat, als ik een stuur uit een mk1 RS koop kan ik de airbag zo over zetten of zit het moeilijker?
Vraag het Patrick.B anders, die had er volgens mij ook een in z'n RS zittenHardcore RS schreef:jep hoorde ik ook maar kan me er weinig van voorstellen, zou heel raar zijn als het stuur ineens ander materiaal heeft....
-
wellicht goed nieuws..
[img]http://i7.photobucket.com/albums/y297/d ... 010046.jpg[/img]
schijnt te passen maar er zijn wat problemen met de airba bekabeling.
weet iemand of airbags van mk1 en mk2 uitwisselbaar zijn? dat lost het probleem op als dat kan
[img]http://i7.photobucket.com/albums/y297/d ... 010046.jpg[/img]
schijnt te passen maar er zijn wat problemen met de airba bekabeling.
weet iemand of airbags van mk1 en mk2 uitwisselbaar zijn? dat lost het probleem op als dat kan
Toch denk ik dat opnieuw bekleden of (als het idd ander materiaal is) een V6 stuur er mooier uitziet.
Het nieuwe stuur staat vind ik net niet helemaal mooi in het interieur.
Je kunt natuurlijk ook een lederen stuur uit een andere Clio II Fase 1 zien te scoren.
Het nieuwe stuur staat vind ik net niet helemaal mooi in het interieur.
Je kunt natuurlijk ook een lederen stuur uit een andere Clio II Fase 1 zien te scoren.
-
- Car: Talisman sedan
- Contacteer:
Ook het leer van een fase II is erg gevoelig. Ik onderhoud het erg goed met de lederset, maar toch zie je slijtage...
Cleaned Style
Projecttopic
Projecttopic
-
hmm wat een kwaliteit dat renault

-
gahah idd.... mn swift stuur was ook nog perfect na 13 jaarTim_Coupe schreef:Hardcore RS schreef:hmm wat een kwaliteit die RS stuurtjes![]()
-
- Contacteer:
ja maar die zijn ook van kippenleer!, zien er echt niet uitTom schreef:wat blijven die clioI stuurtjes dan toch machtig mooi na ruim 15 jaar

@hardcore, 'k zou die isotta hoes nemen

-
- Contacteer:

de airbag loze dan heTom schreef:wat blijven die clioI stuurtjes dan toch machtig mooi na ruim 15 jaar

Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
-
- Contacteer:
die orginele van mij ligt keurig in een poli doos, komt miss nog van pas bij verkoop