De Onbekende Renault.. II
- Rik Hamberg
- Car: Clio IV R.S. (JS)
Afgesproken!

Vanmorgen een lichtblauwe Clio (ik gok een RSI) gespot op de parkeerplaats bij het politiebureau in Ede... hij had zwarte accenten (stootrubbers, bumper e.d.), lichtmetalen velgen... beetje zoiets als Frits heeft maar dan origineel
Kenteken niet genoteerd en geen RTC kenmerken gezien, wel een leuk wagentje om te zien
Verder vanmiddag uit het werk bij de stoplichten bij het Gelredome een Renault 19 chamade voor me
Was een donkergrijze met geel/oranje bumper en spoiler aan de achterkant (spuit projectje?) en een kentekenplaathouder van van de Bochane Veenendaal. De chauffeur (jonge vent) ging richting Elden en had niet zo veel haast
Ik ook niet gelukkig, was druk met zijn kenteken opschrijven: DZ-BH-58

Verder vanmiddag uit het werk bij de stoplichten bij het Gelredome een Renault 19 chamade voor me

-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Vandaag op de Nijmeegseweg in Arnhem;
Zwarte GTT Phase 2 achterop een vrachtwagen van Logicx. Zal wel ergens gestrand zijn ofzo...
Kenteken: SG-18-SY
EDIT: Zat net ff in het GTT register te kijken en daar issie bekend. In Juli 2006 stond ie te koop voor 5750. Hij staat op naam sinds Augustus 2006. Ik heb ff de bijbehorende foto bekeken, maar zo netjes als op de foto ziet hij erg echt nu niet meer uit...of hij had een ernstige was-/poetsbeurt nodig...
Zwarte GTT Phase 2 achterop een vrachtwagen van Logicx. Zal wel ergens gestrand zijn ofzo...
Kenteken: SG-18-SY
EDIT: Zat net ff in het GTT register te kijken en daar issie bekend. In Juli 2006 stond ie te koop voor 5750. Hij staat op naam sinds Augustus 2006. Ik heb ff de bijbehorende foto bekeken, maar zo netjes als op de foto ziet hij erg echt nu niet meer uit...of hij had een ernstige was-/poetsbeurt nodig...
-
- Contacteer:
Zojuist om 15:45 op de N267, tussen Heusden en de aansluiting met de A59, heb ik volgens mij Ferdy gespot.
Anders is het een hele goede look a like van zijn Clio geweest...
Once upon a time, you tref het verkeerd!!!
dat klopt, dat was ik !Duupke (Ronald) schreef:Zojuist om 15:45 op de N267, tussen Heusden en de aansluiting met de A59, heb ik volgens mij Ferdy gespot.

MartijnG schreef:

-
- Contacteer:
Mooi he, zo'n blinkende Laguna II...Ferdy schreef:dat klopt, dat was ik !Duupke (Ronald) schreef:Zojuist om 15:45 op de N267, tussen Heusden en de aansluiting met de A59, heb ik volgens mij Ferdy gespot.

Ik zag het eigenlijk een beetje laat, en het feit dat ik je daar nooit had verwacht. Volgende keer een

-
- Contacteer:
Je reed als 2e of 3e in een rijtje, ik zat een beetje in niemandsland. Maar dat heb je met zo'n 13 in een dozijn auto...
Als ik bij iemand op had moeten vallen was het wel bij jou geweest. Jij hoort momenteel naar iedere Laguna te kijken.
Als ik bij iemand op had moeten vallen was het wel bij jou geweest. Jij hoort momenteel naar iedere Laguna te kijken.
ghehe, ik kwam net uit een 206 2.0hdi dus had mn gedachten even niet meer op de Laguna staanDuupke (Ronald) schreef:Je reed als 2e of 3e in een rijtje, ik zat een beetje in niemandsland. Maar dat heb je met zo'n 13 in een dozijn auto...

-
Vanmiddag in helmond een clio 16v. Kenteken was ZN-01-DN. Uiterlijk was standaard op de uitlaat na.
Rijd ik net bij mij thuis de wijk uit, staat er in de straat naast me de volgende auto;
Renault 5 GT Turbo
Rood
84-FB-ZN
Dikke kuipen, verlaagd, 15"
Voor een aantal mensen een oude bekende...., best grappig zo in het wild te spotten GTT
[img]http://www.5gt.nl/images/9dca4caafb47e5 ... 3-3548.jpg[/img]
Renault 5 GT Turbo
Rood
84-FB-ZN
Dikke kuipen, verlaagd, 15"
Voor een aantal mensen een oude bekende...., best grappig zo in het wild te spotten GTT
[img]http://www.5gt.nl/images/9dca4caafb47e5 ... 3-3548.jpg[/img]
-
- Contacteer:
Vanmiddag op de graafseweg in Nijmegen een grijze R5 Cabrio gespot. Zal wel een 'normale' uitvoering (qua moter dan) geweest zijn. Hij reed vanaf het centrum richting wijchen
Clio in progress http://www.renault-tuning.com/viewtopic.php?t=18853
WAARSCHUWING:
REAGEER NIET OP DEZE ADVERTENTIE! Er staat namelijk een foto op van mijn auto die NIET te koop is... misbruik van foto dus!
16V foto misbruikt
En weet iemand wat ik er het beste mee kan doen? Gabri bedankt nog voor het me erop attent maken!
REAGEER NIET OP DEZE ADVERTENTIE! Er staat namelijk een foto op van mijn auto die NIET te koop is... misbruik van foto dus!
16V foto misbruikt
En weet iemand wat ik er het beste mee kan doen? Gabri bedankt nog voor het me erop attent maken!
dat heb ik je net verteld !Miekje16V schreef:WAARSCHUWING:
16V foto misbruikt

linkje
ff mailtje sturen dat je wilt komen kijken en om zijn tgel nummer vragen.
Dan zou ik m ff bellen met het vriendelijke toch dringende verzoek om de foto weg te halen.
Dan zou ik m ff bellen met het vriendelijke toch dringende verzoek om de foto weg te halen.
www.lagunaclub.nl Eens een Laguna, altijd een Laguna
-
Omdat ?
Als ik google op clio 16v linkje
kom ik al vrij snel jou auto tegen.
Dus waarschijnlijk onbewust gekozen...
Als ik google op clio 16v linkje
kom ik al vrij snel jou auto tegen.
Dus waarschijnlijk onbewust gekozen...
-
Klopt, maar dat kan je hem beter gewoon even vertellen, in plaats van de rest op te gaan stoken om te gaan spammen...
Dat moet je pas doen als hij het er niet mee eens is

Ssangyong Rexton : [img]http://images.spritmonitor.de/313612.png[/img]
Je hebt gelijk.... altijd een joker achter de hand houdenSander de Bruin schreef:Klopt, maar dat kan je hem beter gewoon even vertellen, in plaats van de rest op te gaan stoken om te gaan spammen...

zonet gespot : Clio RS phase I. met 3d achterlichtjes dubbele uitlaten en
heel laag ook had die een ander spoilertje. hij zat vanaf de berenkuil in
het centrum van Arnhem achter me tot aan de laar oost ( Arnhem Zuid )
verder geen RTC kenmerken.
heel laag ook had die een ander spoilertje. hij zat vanaf de berenkuil in
het centrum van Arnhem achter me tot aan de laar oost ( Arnhem Zuid )
verder geen RTC kenmerken.
rijd menno dat ding nog eignelijk?
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Meer als 2 jaar geleden al verkocht volgens mij. die 21 is er toen uit gegaan voor de 5 serie volgens mij.Haas schreef:rijd menno dat ding nog eignelijk?
Project: GTT Blue Sport
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
zonet hier op t dorp:
[img]http://www.rtc-upload.nl/albums/userpic ... _00002.jpg[/img]
[img]http://www.rtc-upload.nl/albums/userpic ... _00002.jpg[/img]
op het dorp... lul s normaal man, nog nooit een auto op een dorp zien staan! of het is een lego dorp of een hele grote auto
Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Contacteer:
die straat heet 't dorp'
dan is het nog steeds in die straat
Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Contacteer:
hier in brabant niet 

-
- Contacteer: