ken je nagaan wat die evo kan met een echte chauffeurMaus schreef:Toch konden ze (2 stuks) m'n zakjapanner zowel in de bocht, als op 't rechte niet bijbenen.

ken je nagaan wat die evo kan met een echte chauffeurMaus schreef:Toch konden ze (2 stuks) m'n zakjapanner zowel in de bocht, als op 't rechte niet bijbenen.
Dan heeft tie toch iets verkeerd gedaan ja...Maus schreef:Ik weet niet wie hem dat wijs gemaakt heeft, maar daar klopt niet veel van.Bart GTT schreef:Binnenkort eens naast de Impreza van een vriend van me zetten.
We waren een stukje gaan rijden in mijn auto, en meneer was zéér onder de indruk, en vreesde dat ie het toch erg moeilijk ging krijgen...
Scheelt toch een paar honderd kilo.
Heeft hij een grotere turbo, dikkere uitlaat en een andere chip. Hij heeft em helaas nog nooit op de rollenbank gezet maar hij denkt dat ie toch wel een pk of 240 heeft... tov de standaard 218 dus... Lijkt mij nog niet zo'n verkeerde schatting met deze specs.
Met alleen al een andere uitlaat en ecutek zit je al op de 280 á 290 pk. Laat staan als er nog een grotere turbo op zit.
Maus schreef:Toch konden ze (2 stuks) m'n zakjapanner zowel in de bocht, als op 't rechte niet bijbenen.
het zijn en blijven machtige machines, groot potentieel, degelijk. OP EM staat een evo4, die vind ik persoonlijk 1 van de mooiste, alleen zijn die dingen hier schijtduur in taxen, verzekering e.aArno17 schreef:Maus schreef:Toch konden ze (2 stuks) m'n zakjapanner zowel in de bocht, als op 't rechte niet bijbenen.
Dan pk gewicht verhouding misschien van belang..
En tja, het is maar wat je van belang vind, grote auto en snel of een kleinere auto nog sneller.
Eigenlijk is de EVO gewoon een rallywagen, geschikt voor de openbare weg.
En over geschikt gemaakt voor de openbare weg, deze is ook wel leuk:
http://www.autoblog.nl/archive/2006/11/ ... 1-op-video
Over welke bedragen praat je dan?-jo- schreef:het zijn en blijven machtige machines, groot potentieel, degelijk. OP EM staat een evo4, die vind ik persoonlijk 1 van de mooiste, alleen zijn die dingen hier schijtduur in taxen, verzekering e.a
Alex Los schreef:Tja, maar dat blijft een Nissan![]()
Dan heb ik toch liever een 78er Skyline met een SR20DET erin![]()
Maar effe ontopic.
Twingo2 1.2 16v vs. GolfIII met een petje 1-0
Voor dat het licht op groen ging, zie ie nog iets van leuk boodschappenautootje......tis maar goed dat ik niet met de GT was
aankoop voor een 4 ligt rond de 15kMaus schreef:@ Luco:![]()
Over welke bedragen praat je dan?-jo- schreef:het zijn en blijven machtige machines, groot potentieel, degelijk. OP EM staat een evo4, die vind ik persoonlijk 1 van de mooiste, alleen zijn die dingen hier schijtduur in taxen, verzekering e.a
(D'r staat overigens ook nog een V te koop.)
DE frituurpan is momenteel idd wat minder....Steven schreef:Hoorde ik nou dat DE frituurpan niet zo mooi meer is?GeniustheGzA schreef:mercedes 190 frituurpan vs Peugeot 206 Super1600 0-1
maar wel 2 x
Enneh een echte super1600 of gewoon een 1600?
Clutchkicken zuigt, slechte manier om een drift in te zetten, dan nog liever de handrem of shiftlock.canonballman schreef:De Turbo-friteuse heeft na een Steve-O actie inderdaad wat koudvervorming opgelopen. Was combinatie van TE veel grip op de achterbanden (ja, te VEEL...) waardoor er TE veel gas en TE veel klutsdump nodig was om m dwars te krijgen, waardoor ie TE veel omkwam, en TE hard te vangrail in ging, en daarna nog de voorkant......zucht. Maar gaat allemaal goedkomen, heb een uitdeukhamer, en een 24v 'torretje' om straks maar met 1 streepje gas, euh diesel t ding wat makkelijker om te krijgen
De andere 72 pk versie legde het in Ajaccio by Night inderdaad nétaf tegen een super 1600 Peus waar die grapjas net te veel knaken in had gestoken, trottle dinges, uitbouw kitje, breder voor en achtertreintje, stoeltje zus en zo, kooitje hier en daar, 200 pk uitlaatje met vlammen effect (NAAISSSS!!!
![]()
).
Voor het eerst dak vierkant snot werd gereden, en mn l@l uit mn broek lachte, bijrijder incluis
Ask Foeke, die heeft net zo'n ding gekocht!Henk-ale schreef:Clio rsi VS Seat leon topsport 190pk 0-1![]()
Wat is dat heerlijk rijden zo'n leon! , in elke versnelling word je heerlijk naar achteren geduwt..
Echt wonderbaarlijk spul , of je nu in z'n 1 of in z'n 6 rijdt er is altijd teveel vermogenTim_Coupe schreef:Ask Foeke, die heeft net zo'n ding gekocht!Henk-ale schreef:Clio rsi VS Seat leon topsport 190pk 0-1![]()
Wat is dat heerlijk rijden zo'n leon! , in elke versnelling word je heerlijk naar achteren geduwt..Welliswaar een 130 of 150 PK maar dan nog! Gaat echt goed vooruit!
Ja even... Na verloop van tijd moet het toch weer harderHenk-ale schreef:Echt wonderbaarlijk spul , of je nu in z'n 1 of in z'n 6 rijdt er is altijd teveel vermogenTim_Coupe schreef:Ask Foeke, die heeft net zo'n ding gekocht!Henk-ale schreef:Clio rsi VS Seat leon topsport 190pk 0-1![]()
Wat is dat heerlijk rijden zo'n leon! , in elke versnelling word je heerlijk naar achteren geduwt..Welliswaar een 130 of 150 PK maar dan nog! Gaat echt goed vooruit!
Wist niet eens dat die dingen bestonden.Hardcore RS schreef:gisteren een volkswagen jetta 2.0 T 200 pk ff laten zien wat de clio kanvan 20km/h tot 160 ofzo zat ik hem op zn bumper en toen ging ie maar eens aan de kant
Ik vond afstand genoeg, hij niet......en tja op de trekhaak zitten is beter..Ferdy schreef:ik vind sowieso dat je niet bij de ander op de bumper moet gaan zitten