RoyH schreef:En hetis *tromgeroffel* een Hyundai Getz 1.1
Ik denk dat ik wel met iemand mee cross perhaps jacyberdanny schreef:Hey Roy ga je wel nog naar de afsluitings meeting?![]()
Als het mij niet net gebeurt was zou ik ook hard lachen jabaszos schreef:WAHAHAHAHAHAHAHAHA![]()
sorry roy
Als hier iets van door gaat zal ik er ook zijn.Riël Notermans schreef:Donderdag TNM/TMS/whatever?
je mag best lachen hoorRoyH schreef:Als het mij niet net gebeurt was zou ik ook hard lachen jabaszos schreef:WAHAHAHAHAHAHAHAHA![]()
sorry roy![]()
Het is maar een jaar..... raaaaaaaaaah!Morgen eens even de lease maatschappij bellen om te vragen of er een radio in dat ding kan want nu hoor ik de hele tijd het geluid van die stofzuige... "motor" bedoel ik
Achja het kost ook 3x niks ofcourse aan bijtelling, dat dan weer wel (er moet toch iets positiefs zijn). Ik zal morgen proberen wat picca's te maken
Toch maar gaan sparen voor dat motorrijbewijs denk ikdan kan ik tenminste nog een paar dagen per week wat vermogen voelen
foei Hessel, dat ding was nog niet eens ingereden volgens mijHessel schreef:[img]http://www.autoexpress.co.uk/images/fro ... 5075_7.jpg[/img]
mwah beetje vreemd maar misschien best lekker![]()
![]()
![]()
verlagen
mooie velgjes
booskijkertjes
erop en gaaaaaaaaaaaaaan![]()
Ik zeg niet zeuren, kost je niets dus lekker knallen met dat ding....je wil niet weten hoeveel lol ik met een kia picanto heb gehad...met 175+ bij meersen naar beneden
Anfänger!Riël Notermans schreef:Dus als er veel mensen zijn kom je niet?