ACT: Meetings
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ja het nieuws is dat de gemeente niet heel erug snel is ........
Zo eindelijk vrijdag iets te horen krijgen .....maar de betreffende persoon is helaas verhindert blablabla...dus ik ga maandag weer bellen .
Ik ga er vanuit dat het in de garage is ..dit ivb dat de gemeente gelovig is en niet zit te wachten op een meeting " in het zicht " .....schijnt dat carnaval al lastig is op zondag .....om een vergunning te krijgen
Maar goed van de pand eigennaar/beheerder mag het allebei....we zullen het wel zien.
Er is plek voor 220 auto's beneden ......dus laten we het maar vol zetten
Zo eindelijk vrijdag iets te horen krijgen .....maar de betreffende persoon is helaas verhindert blablabla...dus ik ga maandag weer bellen .
Ik ga er vanuit dat het in de garage is ..dit ivb dat de gemeente gelovig is en niet zit te wachten op een meeting " in het zicht " .....schijnt dat carnaval al lastig is op zondag .....om een vergunning te krijgen
Maar goed van de pand eigennaar/beheerder mag het allebei....we zullen het wel zien.
Er is plek voor 220 auto's beneden ......dus laten we het maar vol zetten

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Hoe bedoel je dat ?
Er is al wel een optie op een snackwagen .....nadeel is alleen als het binnen moet .....dan kan hij er niet in omdat de kar zelf te hoog is .
Er is al wel een optie op een snackwagen .....nadeel is alleen als het binnen moet .....dan kan hij er niet in omdat de kar zelf te hoog is .
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Geen idee .......we gaan eerst morgen maar eens afwachten ...uitslag gemeente
ik meende dat er bij de openingsmeeting van dit jaar een hele discussie was tussen een snackwagen en een loempia kar.Jochem de Haas schreef:Hoe bedoel je dat ?
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Tja .....je kan natuurlijk blijven praten over van alles ....
Blijft met alles kwestie van idee en smaak
Blijft met alles kwestie van idee en smaak
vraagje : ik ben nog geen lid van RTC. vind het een beetje zonde om voor
2 maanden dit jaar nog lid te worden dus volgend jaar word ik het zeker.
maar nu was men vraag of de afsluitingsmeeting alleen voor leden is of
ook voor mensen die niet lid zijn ?
2 maanden dit jaar nog lid te worden dus volgend jaar word ik het zeker.
maar nu was men vraag of de afsluitingsmeeting alleen voor leden is of
ook voor mensen die niet lid zijn ?

-
- Über-Spammer
tip:
als je nu lid word ben je dat meteen ook voor volgend jaar
Nog iets gehoord van de gemeente vandaag? Aangezien maandag 'vergaderdag' is bij de ambtelijke molen verwacht ik van niet...Jochem de Haas schreef:Geen idee .......we gaan eerst morgen maar eens afwachten ...uitslag gemeente
laat maar heb het al gelezen in de bevestigings mailDnns schreef:wanneer ik men bank/giro nummer heb ingevoerd word het geldGabri van der Veen schreef:tip:
dan afgeschreven of moet ik het nog wel overmaken ??

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Dit zal waarschijnlijk april worden....i.v.b dat er al 2 meetings zijn van de laguna club en de megane club in maart ...
Er word aan gewerkt...
Er word aan gewerkt...
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
Doe maar 6 april op zandvoort
gratis terrein en een bar

gratis terrein en een bar

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Contacteer:
ik ben niet voor de "word fan van opa luco"-locatie... 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
SasjeSuper5 schreef:ik ben niet voor de "word fan van opa luco"-locatie...

Waarom niet iets samen doen .Jochem de Haas schreef:Dit zal waarschijnlijk april worden....i.v.b dat er al 2 meetings zijn van de laguna club en de megane club in maart ...
Er word aan gewerkt...

Of wordt het dan te druk.
-
- Moderator
- Car: MB
Boeie, ik zit bij de RTCJochem de Haas schreef:Dit zal waarschijnlijk april worden....i.v.b dat er al 2 meetings zijn van de laguna club en de megane club in maart ...
Er word aan gewerkt...

Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Tom schreef:Boeie, ik zit bij de RTCJochem de Haas schreef:Dit zal waarschijnlijk april worden....i.v.b dat er al 2 meetings zijn van de laguna club en de megane club in maart ...
Er word aan gewerkt...

Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
-
- Contacteer:
Voor de mensen die zich vervelen vandaag en eens geen zin hebben om nutteloos rondjes te rijden is er een meeting vandaag bij big daddy's in nieuwegein van de CCH 
Clio in progress http://www.renault-tuning.com/viewtopic.php?t=18853
Ik kreeg dit over de mail gestuurd, kan iemand d'r misschien een topic met opkomstlijst over openen? :
--------------------------------------------------------------------------------
Nog maar een 3,5 weken en dan is het weer zover:
RENAULT RENDEZ-VOUS 2008 !!!
Op http://www.artvo.nl staat het programma, maar wat dacht u van de Renault Koleos van dicht bij te bekijken?
Of de nieuwe Renault Laguna GT 4 wiel sturing?
Wellicht een ritje maken in de Renault Clio F1 met 197pk onder de kap?
Of hoe denkt u over: uw eigen wagen gefotografeerd door een professionele fotografe en direct uw wagen op de gevoelige plaat mee naar huis?
Zelfs is er kans op het bekijken van de nieuwe Renault Truck Magnum !!!
Dit alles onder het genot van een drankje en een hapje, maar ook onder het genot van een live optreden van de band BandM !!!
De gehele dag staat uiteraard in het teken van Renault: een oude klassieke Renault 4 CV of een splinternieuwe Koleos …. Van alles is er aanwezig !!!
Zorg dat u dit niet mist !!!
Kijk snel op http://www.artvo.nl voor meer informatie en hopelijk tot ziens op 07-09-08 in Ommen !!!
--------------------------------------------------------------------------------
Nog maar een 3,5 weken en dan is het weer zover:
RENAULT RENDEZ-VOUS 2008 !!!
Op http://www.artvo.nl staat het programma, maar wat dacht u van de Renault Koleos van dicht bij te bekijken?
Of de nieuwe Renault Laguna GT 4 wiel sturing?
Wellicht een ritje maken in de Renault Clio F1 met 197pk onder de kap?
Of hoe denkt u over: uw eigen wagen gefotografeerd door een professionele fotografe en direct uw wagen op de gevoelige plaat mee naar huis?
Zelfs is er kans op het bekijken van de nieuwe Renault Truck Magnum !!!
Dit alles onder het genot van een drankje en een hapje, maar ook onder het genot van een live optreden van de band BandM !!!
De gehele dag staat uiteraard in het teken van Renault: een oude klassieke Renault 4 CV of een splinternieuwe Koleos …. Van alles is er aanwezig !!!
Zorg dat u dit niet mist !!!
Kijk snel op http://www.artvo.nl voor meer informatie en hopelijk tot ziens op 07-09-08 in Ommen !!!
Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Voor de liefhebbers van Amerikaanse auto's en motoren.
http://www.meetingkronenberg.nl/
Dit jaar wordt het georganiseerd in Grave. Ben er vorig jaar met Paul en Joyce geweest. Aanrader
http://www.meetingkronenberg.nl/
Dit jaar wordt het georganiseerd in Grave. Ben er vorig jaar met Paul en Joyce geweest. Aanrader

-
- Moderator
- Car: Megane
ik begreep op de site van de cliclub dat de afsluitmeeting op 2 november is in harderwijk?
Klopt dit? Aamgezien er nog helemaal niets te vinden is hiero??
-
- Moderator
- Car: Megane
laat maar zag in de agenda dat het klopte.Patrick.B schreef:ik begreep op de site van de cliclub dat de afsluitmeeting op 2 november is in harderwijk?
Is er al bekend waar in harderwijk?
Misschien handig om er al een topic voor te openen? 

Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
De gesprekken lopen nog ....maar de kans is zeer groot
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
zal wel bij harders plaza zijn dan
dat is bij erwin om de hoek
Misschien een idee om voor de techneuten een bezoekje aan zijn werkplaats te regelen, kan je diverse projecten bekijken
Misschien een idee om voor de techneuten een bezoekje aan zijn werkplaats te regelen, kan je diverse projecten bekijken
-
- Car: Renault Clio III RS
leuk idee Luco.Luco/Alpine-racer schreef:zal wel bij harders plaza zijn dan

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Als er interesse is kan ik het wel proberen te regelen met erwin.
Als de meeting tenminste bij hardersplaza is, dan is het 400 meter lopen ongeveer.
Als de meeting tenminste bij hardersplaza is, dan is het 400 meter lopen ongeveer.