Enkele ruitenwisser
Volgens mij was het niet zozeer tegen jou bedoeld maar was de redenatie meer zo van: 1 enkele ruitenwisser hoort op een golf, waar dan weer de vooroordelen over bestaan dat er vooral petjes dragende, hardcore luisterende en scheefhangende (:P) mensen in rond rijden, wat overigens ook vaak zo is, maar daarom hoeft het nog niet slecht te zijn.papy schreef:Ik haat vooroordelen. Spam het forum vol. Ik luister naar hardcore(toevallig), draag nooit een pet en heb ook geen kale kop. Wat maakt het nou uit of je hardcore of r&b of jaren 70 muziek luisterd. Je wil beweren dat als je een enkele ruitenwisser op je auto hebt je altijd naar hardcore luisterd? Het is ieder zijn ding, ik vind zo'n ding nu eenmaal gaaf staan en ik vind hardcore/hardstyle ook mooi om te luisteren. Post even jouw muziek stijl, zal ik dat ook eens gaan afzeiken. Nog een wonder dat je me geen nazi noemt. Ik probeerde een zinvol antwoord te krijgen en dan wordt het forum vol gepost met zulk soort onzin. Voor de mensen die wel wat zinvols gepost hebben heel erg bedankt. Wat mij betrefd kan dit gesloten worden, zoek zelf wel verder, hoef geen menining van mensen die zelf zo perfect zijn en alles afkraken wat ze zelf niet hebben/ niet mooi vinden.
Hardcore is verder totaal niets mis mee, petjes ook niet maar ik, en vele anderen, vinden het gewoon debiel uitzien als je het zoveelste figuur als een halve jostie hawai door zijn auto ziet hangen

Maar even back on-topic

Reno-loos
das wel het mooiste uiteraard 
wat betreft die vooroordelen: niet meer over praten, daar lijkt me dit topic niet gepast voor. Laten wehet ontopic houden...

wat betreft die vooroordelen: niet meer over praten, daar lijkt me dit topic niet gepast voor. Laten wehet ontopic houden...

Immer wieder die verdammte Holländer
- De ruitenwissen zit wel in het zicht, rij je er 2 dagen mee rond je ergert je er niet eens meer aan.
- Kwa wissen het heeft een groot vlak (iets minder dan 2 wissers).
- De stevigheid goed, staat ie scheef en je rijd 200 + gaat ie wel automatisch naar het midden
Hoop dat je er wat aan heb
- Kwa wissen het heeft een groot vlak (iets minder dan 2 wissers).
- De stevigheid goed, staat ie scheef en je rijd 200 + gaat ie wel automatisch naar het midden
Hoop dat je er wat aan heb

-
Is dit ding makkelijk te monteren? Dan doe ik het zelf wel. Is zeker dat plastice gebeuren eraf halen ouder demonteren en nieuwe montere?
-
Niemand ik heb hem gister besteld 

Ik heb de foto vorige pagina gepost van mijn clio, nouja ik luister toevallig ook naar hardcore, heb geen petje, jawel nike air maxRoyH schreef:Volgens mij was het niet zozeer tegen jou bedoeld maar was de redenatie meer zo van: 1 enkele ruitenwisser hoort op een golf, waar dan weer de vooroordelen over bestaan dat er vooral petjes dragende, hardcore luisterende en scheefhangende (:P) mensen in rond rijden, wat overigens ook vaak zo is, maar daarom hoeft het nog niet slecht te zijn.papy schreef:Ik haat vooroordelen. Spam het forum vol. Ik luister naar hardcore(toevallig), draag nooit een pet en heb ook geen kale kop. Wat maakt het nou uit of je hardcore of r&b of jaren 70 muziek luisterd. Je wil beweren dat als je een enkele ruitenwisser op je auto hebt je altijd naar hardcore luisterd? Het is ieder zijn ding, ik vind zo'n ding nu eenmaal gaaf staan en ik vind hardcore/hardstyle ook mooi om te luisteren. Post even jouw muziek stijl, zal ik dat ook eens gaan afzeiken. Nog een wonder dat je me geen nazi noemt. Ik probeerde een zinvol antwoord te krijgen en dan wordt het forum vol gepost met zulk soort onzin. Voor de mensen die wel wat zinvols gepost hebben heel erg bedankt. Wat mij betrefd kan dit gesloten worden, zoek zelf wel verder, hoef geen menining van mensen die zelf zo perfect zijn en alles afkraken wat ze zelf niet hebben/ niet mooi vinden.
Hardcore is verder totaal niets mis mee, petjes ook niet maar ik, en vele anderen, vinden het gewoon debiel uitzien als je het zoveelste figuur als een halve jostie hawai door zijn auto ziet hangen
Maar even back on-topicMoet die wisser dan perse rechtop blijven staan?

Maar een enkele wisser, als deze net gemonteerd is moet je er wel ff aan wennen. Lang genoeg rondgereden merk je het totaal niet. Het bellemerd et zicht ook niet (anders zou dit wel met de apk afgekeurd worden, dit is niet het geval)