Enkele ruitenwisser

Alles wat te maken heeft met plaatwerkerij en het interieur
Mrtn
Car: R5GTT

als je dan regelmatig bij de Pfaff's langs gaat, zien we je nog 's op TV 8)
RoyH

papy schreef:Ik haat vooroordelen. Spam het forum vol. Ik luister naar hardcore(toevallig), draag nooit een pet en heb ook geen kale kop. Wat maakt het nou uit of je hardcore of r&b of jaren 70 muziek luisterd. Je wil beweren dat als je een enkele ruitenwisser op je auto hebt je altijd naar hardcore luisterd? Het is ieder zijn ding, ik vind zo'n ding nu eenmaal gaaf staan en ik vind hardcore/hardstyle ook mooi om te luisteren. Post even jouw muziek stijl, zal ik dat ook eens gaan afzeiken. Nog een wonder dat je me geen nazi noemt. Ik probeerde een zinvol antwoord te krijgen en dan wordt het forum vol gepost met zulk soort onzin. Voor de mensen die wel wat zinvols gepost hebben heel erg bedankt. Wat mij betrefd kan dit gesloten worden, zoek zelf wel verder, hoef geen menining van mensen die zelf zo perfect zijn en alles afkraken wat ze zelf niet hebben/ niet mooi vinden.
Volgens mij was het niet zozeer tegen jou bedoeld maar was de redenatie meer zo van: 1 enkele ruitenwisser hoort op een golf, waar dan weer de vooroordelen over bestaan dat er vooral petjes dragende, hardcore luisterende en scheefhangende (:P) mensen in rond rijden, wat overigens ook vaak zo is, maar daarom hoeft het nog niet slecht te zijn.

Hardcore is verder totaal niets mis mee, petjes ook niet maar ik, en vele anderen, vinden het gewoon debiel uitzien als je het zoveelste figuur als een halve jostie hawai door zijn auto ziet hangen :P

Maar even back on-topic :P Moet die wisser dan perse rechtop blijven staan?
Reno-loos
Haas
Car: Megane RS

das wel het mooiste uiteraard ;)

wat betreft die vooroordelen: niet meer over praten, daar lijkt me dit topic niet gepast voor. Laten wehet ontopic houden... (Y)
-Ray-
Contacteer:

Immer wieder die verdammte Holländer
wookie

- De ruitenwissen zit wel in het zicht, rij je er 2 dagen mee rond je ergert je er niet eens meer aan.

- Kwa wissen het heeft een groot vlak (iets minder dan 2 wissers).

- De stevigheid goed, staat ie scheef en je rijd 200 + gaat ie wel automatisch naar het midden :wink:

Hoop dat je er wat aan heb :)
Cleaned_Clio_16v

Is dit ding makkelijk te monteren? Dan doe ik het zelf wel. Is zeker dat plastice gebeuren eraf halen ouder demonteren en nieuwe montere?
Cleaned_Clio_16v

Niemand ik heb hem gister besteld :lol:
wookie

RoyH schreef:
papy schreef:Ik haat vooroordelen. Spam het forum vol. Ik luister naar hardcore(toevallig), draag nooit een pet en heb ook geen kale kop. Wat maakt het nou uit of je hardcore of r&b of jaren 70 muziek luisterd. Je wil beweren dat als je een enkele ruitenwisser op je auto hebt je altijd naar hardcore luisterd? Het is ieder zijn ding, ik vind zo'n ding nu eenmaal gaaf staan en ik vind hardcore/hardstyle ook mooi om te luisteren. Post even jouw muziek stijl, zal ik dat ook eens gaan afzeiken. Nog een wonder dat je me geen nazi noemt. Ik probeerde een zinvol antwoord te krijgen en dan wordt het forum vol gepost met zulk soort onzin. Voor de mensen die wel wat zinvols gepost hebben heel erg bedankt. Wat mij betrefd kan dit gesloten worden, zoek zelf wel verder, hoef geen menining van mensen die zelf zo perfect zijn en alles afkraken wat ze zelf niet hebben/ niet mooi vinden.
Volgens mij was het niet zozeer tegen jou bedoeld maar was de redenatie meer zo van: 1 enkele ruitenwisser hoort op een golf, waar dan weer de vooroordelen over bestaan dat er vooral petjes dragende, hardcore luisterende en scheefhangende (:P) mensen in rond rijden, wat overigens ook vaak zo is, maar daarom hoeft het nog niet slecht te zijn.

Hardcore is verder totaal niets mis mee, petjes ook niet maar ik, en vele anderen, vinden het gewoon debiel uitzien als je het zoveelste figuur als een halve jostie hawai door zijn auto ziet hangen :P

Maar even back on-topic :P Moet die wisser dan perse rechtop blijven staan?
Ik heb de foto vorige pagina gepost van mijn clio, nouja ik luister toevallig ook naar hardcore, heb geen petje, jawel nike air max :p En nee ik zit niet schuin in mn auto met de ramen open, armpje eruit, enz enz.... Ik vind het wel een beetje van laag niveau om meteen met vooroordelen te smijten. Ik vind het bijvoorbeeld niet mooi als iets in orginele staat verkeerd (clio, 5je), kwestie van smaak! Kledingstijl en muziek/auto smaak zeggen niets over iemands persoonlijkheid!

Maar een enkele wisser, als deze net gemonteerd is moet je er wel ff aan wennen. Lang genoeg rondgereden merk je het totaal niet. Het bellemerd et zicht ook niet (anders zou dit wel met de apk afgekeurd worden, dit is niet het geval)
Plaats reactie