Priyantha's Laguna. Nieuwe velgjes gekocht!
-
- Über-Spammer
zonde kerel.
trek anders even een hoes eroverheen de komende tijd, desnoods met bouwplastic eronder. dan kan je toch vanalles demonteren en het zaakje nader inspecteren.
succes in elk geval!
trek anders even een hoes eroverheen de komende tijd, desnoods met bouwplastic eronder. dan kan je toch vanalles demonteren en het zaakje nader inspecteren.
succes in elk geval!
ai ai ai ...... zag t net op team 1916v.... 

uhm.... 

-
- Car: Renault 5 GT Turbo
Dat is echt zonde....hoop in ieder geval dat je hem nog kunt oplappen voor niet al teveel geld!
Tsja, laat ik het zo zeggen, ik deed het niet voor me lol. want ben er echt gigantisch ziek van. Heb me zelden zo ziek gevoeld van iets materialistisch.Mike (spitsoor) schreef:Idd kan het zelf niet uitstaan als je door zulke figuren in een daardoor ontstaane nutteloze file staatXabre schreef:nou Mike bijvoorbeeld![]()
Ach...ongelukken gebeuren nou eenmaal, helaas. Had liever achteraf niet om dat tijdstip in Utrecht gestaan....Xabre schreef:klopt zit me er ook altijd aan te ergerenloop dan altijd te vloeken, doorrijden stelletje mongolen en nee niet kijken ja hup toe maar
helpt alleen nooit wat
Mike (spitsoor) schreef:nee idd dat klinkt me bekend in de oren

Dat zou geweldig zijn Bram, ik zal je zo een PM sturen !Bram schreef:Balen!
Weet niet of je een overdekte plaats zoekt? Maar anders kan ik wel ff voor je kijken offie bij onze loods kan staan op het terrein.
Dat lijkt me het beste plan ja, er zitten ook nog onderdelen in die ik er écht persé nog uit wil halen zoals geluidsinstallatie e.d.J-P-S schreef:zonde kerel.
succes in elk geval!
En technische onderdelen die ongetwijfeld gewoon nog goed zijn, want volgens mij is er toch nog best een boel heel gebleven.
Alvast écht SUPER bedankt allemaal voor de geweldige steun !
Steven ook heel erg bedanktSteven schreef:Ik doe zelf nix met die site, maargoed tegen snackbartarief wil ik me wel beschikbaar stellen voor het takelen van een motortje.
Kan helaas geen ruimte beschikbaar stellen, maargoed een hobbygarage moet nog wel te vinden zijn ergens. Anders is er hier in Velsen Noord nog wel 1.

-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
damn priyantha.. das echt zwaar klote!! zuur man! 
zit te denken wat ik hier nog heb liggen aan 19-spul, maar denk niet dat ik veel heb waar je wat aan hebt
succes met beslissen wat te doen!!

zit te denken wat ik hier nog heb liggen aan 19-spul, maar denk niet dat ik veel heb waar je wat aan hebt
succes met beslissen wat te doen!!
Dankje wel 
Ik ga in ieder geval voor de zekerheid opzoek naar een andere PH2 sedan 16v. Al is het maar voor de koets

Ik ga in ieder geval voor de zekerheid opzoek naar een andere PH2 sedan 16v. Al is het maar voor de koets

-

succes ermee
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
Ik weet misschien een PH2 Sedan 16V met een kapotte versnellingsbak staan ergens 
Die auto heeft óók wat schade aan de voorkant, maar zou een heel stuk minder erg zijn, in ieder geval rijdbare schade. Misschien dat dat interessant is om te doen
1 Voordeel heb ik wel, waar ik woon kan ik zoveel auto's kwijt als ik zou willen, zolang het maar geen sloop auto's zijn
want dat is weer verboden van de gemeente en de woningbouwvereniging.

Die auto heeft óók wat schade aan de voorkant, maar zou een heel stuk minder erg zijn, in ieder geval rijdbare schade. Misschien dat dat interessant is om te doen

1 Voordeel heb ik wel, waar ik woon kan ik zoveel auto's kwijt als ik zou willen, zolang het maar geen sloop auto's zijn

Bram is voor mij heel erg hard bezig om te proberen ruimte te krijgen om mijn auto te stallen waarvoor echt heel erg dank !
Maar stel dit zou nou niet lukken.
Is er iemand anders waar bij ik mijn auto zou kunnen stallen ?
Afstand maakt mij persoonlijk niet al teveel uit, maken er gewoon een meeting van dan
Maar stel dit zou nou niet lukken.
Is er iemand anders waar bij ik mijn auto zou kunnen stallen ?
Afstand maakt mij persoonlijk niet al teveel uit, maken er gewoon een meeting van dan

-
- Contacteer:
Als ik hem zo zie denk ik dat het beter is een andere koets te zoeken (liefst met een gaar blok) en dan jou blok overhangen... denk dat dat een stuk goedkoper is
Die mogelijk is zeker heel erg te overwegen.Ad schreef:Als ik hem zo zie denk ik dat het beter is een andere koets te zoeken (liefst met een gaar blok) en dan jou blok overhangen... denk dat dat een stuk goedkoper is
De kans is erg aanwezig dat dat het gaat worden.
Tenzij het gewoon relatief makkelijk te fixen is.
Is een voorruit en een versnellingsbak overzetten iets wat te doen is ?
En zo ja zijn er mede-RTC'ers die mij hiermee zouden kunnen helpen ?
Het is zeer waarschijnlijk dat ik voor een relatief laag bedrag een koet kan bemachtigen namelijk, maar dan dus met bovenstaande mankementen

En zo ja zijn er mede-RTC'ers die mij hiermee zouden kunnen helpen ?
Het is zeer waarschijnlijk dat ik voor een relatief laag bedrag een koet kan bemachtigen namelijk, maar dan dus met bovenstaande mankementen

Voorruit schijnt niet al te moeilijk te zijn, nog nooit gedaan, nieuwe ruit bij de dealer compleet met rubbers schijnt maar 125 euro te kosten.
Bak is geen probleem, makkelijkste motor er ff uit
Bak is geen probleem, makkelijkste motor er ff uit

Trust me. I know what I'm doing.
Ah 
Nou als iemand mij daarmee kan helpen zou ik hem (of haar natuurlijk
) eeuwig dankbaar zijn 
Kan ik later altijd nog kijken of me eigen 19 nog te redden valt, want ALS het te redden valt voor een redelijk bedrag, dan wil ik dat wel het liefst
Er moeten natuurlijk niet teveel Reno's naar het kerkhof 

Nou als iemand mij daarmee kan helpen zou ik hem (of haar natuurlijk

Kan ik later altijd nog kijken of me eigen 19 nog te redden valt, want ALS het te redden valt voor een redelijk bedrag, dan wil ik dat wel het liefst

Die post ik morgen ja 
Er is kleine schade aan motorkap en rechter voorscherm, en er zit een barst in het voorruit.

Er is kleine schade aan motorkap en rechter voorscherm, en er zit een barst in het voorruit.
-
- Car: R19.R
Zonde zeg, echt balen! Ongeluk zit in een klein hoekje helaas. En wat je zegt, niet teveel reno's naar het kerkhof, 19 16V chamade's zijn al zeldzaam genoeg.Priyantha schreef:Ah
Nou als iemand mij daarmee kan helpen zou ik hem (of haar natuurlijk) eeuwig dankbaar zijn
Kan ik later altijd nog kijken of me eigen 19 nog te redden valt, want ALS het te redden valt voor een redelijk bedrag, dan wil ik dat wel het liefstEr moeten natuurlijk niet teveel Reno's naar het kerkhof
Jups 
Daarom ook de bedoeling om hem zo gauw mogelijk te fixen.
In ieder geval zo snel mogelijk 1 rijdbare sedan weer op de weg te krijgen.
In Drogeham in Friesland staat een 19 sedan met een kapotte versnellingsbak welke ik voor een mooi bedrag kan kopen.
Alleen is het dan nog zaak om hem hier te krijgen en de versnellingsbak om te zetten en een nieuw voorruit erin te zetten.
Iemand hier met een B+E rijbewijs die voor mij een autoambulance kan besturen ?
Owja en weet ook iemand waar ik (relatief) goedkoop zo'n autoambulance kan regelen ? 

Daarom ook de bedoeling om hem zo gauw mogelijk te fixen.
In ieder geval zo snel mogelijk 1 rijdbare sedan weer op de weg te krijgen.
In Drogeham in Friesland staat een 19 sedan met een kapotte versnellingsbak welke ik voor een mooi bedrag kan kopen.
Alleen is het dan nog zaak om hem hier te krijgen en de versnellingsbak om te zetten en een nieuw voorruit erin te zetten.
Iemand hier met een B+E rijbewijs die voor mij een autoambulance kan besturen ?

http://www.apk-beverwijk.nl/ heeft een ambu voor 35 voor een dag. Maar grote kans dat je in de buurt wat kan regelen voor 50 ofzo. is niet zo heel duur, check marktplaats maar eens.
Bestuurder moet je gewoon een ouwe voor nemen, misschien dat je pa wel B+E heeft van vroegâh? En dan ff een dikke diezhell van de buurman lenen.
Bestuurder moet je gewoon een ouwe voor nemen, misschien dat je pa wel B+E heeft van vroegâh? En dan ff een dikke diezhell van de buurman lenen.
-
- Über-Spammer
- Car: renault 5gt turbo
- Contacteer:
ik heb er en gehuurd bij bp in Woerden voor iets van 40 voor een dag , en die zitten er in Am*dam ookSteven schreef:http://www.apk-beverwijk.nl/ heeft een ambu voor 35 voor een dag. Maar grote kans dat je in de buurt wat kan regelen voor 50 ofzo. is niet zo heel duur, check marktplaats maar eens.

Hessel; trotse oom van Fedde van Dreveldt
Mmm ja zowel mijn vader en moeder hebben volgens mij een B+E rijbewijs 
Alleen geen dikke diesel
Zelfs geen auto met trekhaak meer 
Ik heb alleen WA verzekering helaas...
Zojuist even de voorwaarden erop nageslagen, maar ik ben niet voor ruitschade verzekerd op het moment.

Alleen geen dikke diesel

Ik heb alleen WA verzekering helaas...

Zojuist even de voorwaarden erop nageslagen, maar ik ben niet voor ruitschade verzekerd op het moment.
schade is mss nog wel te doen hoor, lijkt ook vaak erger dan het is!
hoe is de A-stijl?? de hoek niet veranderd? geen knikje in het dak??
je wielkuip zal wel iets gevouwen zijn met de linkerdwarsbalk, maar deze is nog best recht te trekken. Gewoon een beugel oplassen, stevige sleepkabel, flinke auto ervoor, de jouwe op de voet- en handrem, en voorzichtig trekken maar
Zo kan je 'm voor 90%+ recht krijgen, de rest krijg je voor mekaar met trekgereedschap
2ehands delen scoren als voorfront, koplamp, motorkap, bumper, grille en mss nog wat dingetjes en rijden met dat ding
je wielkuip zal wel iets gevouwen zijn met de linkerdwarsbalk, maar deze is nog best recht te trekken. Gewoon een beugel oplassen, stevige sleepkabel, flinke auto ervoor, de jouwe op de voet- en handrem, en voorzichtig trekken maar

2ehands delen scoren als voorfront, koplamp, motorkap, bumper, grille en mss nog wat dingetjes en rijden met dat ding

Ik heb geen knik gezien iig, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik toen best wel in een soort shock was.Mrtn schreef:schade is mss nog wel te doen hoor, lijkt ook vaak erger dan het is!
je wielkuip zal wel iets gevouwen zijn met de linkerdwarsbalk, maar deze is nog best recht te trekken. Gewoon een beugel oplassen, stevige sleepkabel, flinke auto ervoor, de jouwe op de voet- en handrem, en voorzichtig trekken maarZo kan je 'm voor 90%+ recht krijgen, de rest krijg je voor mekaar met trekgereedschap
Ik ga als eerste proberen zo snel mogelijk weer mobiel te zijn, dat gaat gebeuren door een andere 19 met een defect, te repareren met goede onderdelen van mijn eigen 19.
Dan kan ik altijd nog mijn eigen 19 recht gaan trekken

Omdat dit denk ik de manier is om zo snel mogelijk en voor zo min mogelijk onkosten(geld is amper meer aanwezig namelijk na de aankoopMrtn schreef:Waarom begin je niet met je eigen 19? de tijd (en geld) die je dan niet in een andere hoeft te steken is alleen maar meegenomen.

Dan kan ik daarna, als ik weer wat gespaard heb(wat niet al te lang moet duren) de andere proberen te herstellen

Is er misschien ook iemand hier die in het Noorden woont of daarheen wilt komen, met ervaring met het inzetten voor een nieuw voorruit ?
Zo me auto staat nu in leiden bij een bevriende monteur.
Hij belde mij vanochtend, en vertelde me dat er waarschijnlijk weinig eer meer valt te behalen
Auto is nog niet op de brug geweest, maar dat gaat nog gebeuren...
Maar weinig hoop meer op een spoedig herstel

Hij belde mij vanochtend, en vertelde me dat er waarschijnlijk weinig eer meer valt te behalen

Auto is nog niet op de brug geweest, maar dat gaat nog gebeuren...
Maar weinig hoop meer op een spoedig herstel

Ik denk dat het financieel gezien ook niet interessant om de auto op te knappen. Je verlies nemen en je geld steken in een andere auto is echt de beste oplossing. Uithuilen en opnieuw beginnen, vrees ik.
Sterkte.
Sterkte.

Jups denk ook dat dat het wordt ja.Merijn schreef:Ik denk dat het financieel gezien ook niet interessant om de auto op te knappen. Je verlies nemen en je geld steken in een andere auto is echt de beste oplossing. Uithuilen en opnieuw beginnen, vrees ik.
Sterkte.
Opzoek naar iets anders leuks.
Misschien een 19 5deurs HB of een Clio ofzo.
Maarja zit met een budget, zeker nu