Priyantha's Laguna. Nieuwe velgjes gekocht!

Vertel hier alles over je project.
Plaats reactie
Jean-Paul-S
Über-Spammer

zonde kerel.

trek anders even een hoes eroverheen de komende tijd, desnoods met bouwplastic eronder. dan kan je toch vanalles demonteren en het zaakje nader inspecteren.

succes in elk geval!
Haas
Car: Megane RS

ai ai ai ...... zag t net op team 1916v.... (U)
Steven
Car: M536

Ben je verdwaald? :p
Haas
Car: Megane RS

uhm.... :X
cyberdanny
Car: Renault 5 GT Turbo

Dat is echt zonde....hoop in ieder geval dat je hem nog kunt oplappen voor niet al teveel geld!
Priyantha
Contacteer:

Mike (spitsoor) schreef:
Xabre schreef:nou Mike bijvoorbeeld (0) |:
Idd kan het zelf niet uitstaan als je door zulke figuren in een daardoor ontstaane nutteloze file staat (N)
Tsja, laat ik het zo zeggen, ik deed het niet voor me lol. want ben er echt gigantisch ziek van. Heb me zelden zo ziek gevoeld van iets materialistisch.
Xabre schreef:klopt zit me er ook altijd aan te ergeren :) loop dan altijd te vloeken, doorrijden stelletje mongolen en nee niet kijken ja hup toe maar :lol: helpt alleen nooit wat :lol:
Ach...ongelukken gebeuren nou eenmaal, helaas. Had liever achteraf niet om dat tijdstip in Utrecht gestaan....

Mike (spitsoor) schreef:nee idd dat klinkt me bekend in de oren :p
:)
Priyantha
Contacteer:

Bram schreef:Balen!

Weet niet of je een overdekte plaats zoekt? Maar anders kan ik wel ff voor je kijken offie bij onze loods kan staan op het terrein.
Dat zou geweldig zijn Bram, ik zal je zo een PM sturen !
J-P-S schreef:zonde kerel.

trek anders even een hoes eroverheen de komende tijd, desnoods met bouwplastic eronder. dan kan je toch vanalles demonteren en het zaakje nader inspecteren.

succes in elk geval!
Dat lijkt me het beste plan ja, er zitten ook nog onderdelen in die ik er écht persé nog uit wil halen zoals geluidsinstallatie e.d.
En technische onderdelen die ongetwijfeld gewoon nog goed zijn, want volgens mij is er toch nog best een boel heel gebleven.

Alvast écht SUPER bedankt allemaal voor de geweldige steun !
Steven schreef:Ik doe zelf nix met die site, maargoed tegen snackbartarief wil ik me wel beschikbaar stellen voor het takelen van een motortje.

Kan helaas geen ruimte beschikbaar stellen, maargoed een hobbygarage moet nog wel te vinden zijn ergens. Anders is er hier in Velsen Noord nog wel 1.
Steven ook heel erg bedankt :) Zou ik heel erg op prijs stellen ! Er cool dat jullie allemaal zo meeleven en me willen helpen echt geweldig :worship:
paulvanrooij
Car: Twingo GT
Contacteer:

damn priyantha.. das echt zwaar klote!! zuur man! :S
zit te denken wat ik hier nog heb liggen aan 19-spul, maar denk niet dat ik veel heb waar je wat aan hebt

succes met beslissen wat te doen!!
Priyantha
Contacteer:

Dankje wel :)
Ik ga in ieder geval voor de zekerheid opzoek naar een andere PH2 sedan 16v. Al is het maar voor de koets :)
Martijn Kool

:(

succes ermee
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
Priyantha
Contacteer:

Ik weet misschien een PH2 Sedan 16V met een kapotte versnellingsbak staan ergens :)
Die auto heeft óók wat schade aan de voorkant, maar zou een heel stuk minder erg zijn, in ieder geval rijdbare schade. Misschien dat dat interessant is om te doen :)
1 Voordeel heb ik wel, waar ik woon kan ik zoveel auto's kwijt als ik zou willen, zolang het maar geen sloop auto's zijn ;) want dat is weer verboden van de gemeente en de woningbouwvereniging.
Priyantha
Contacteer:

Bram is voor mij heel erg hard bezig om te proberen ruimte te krijgen om mijn auto te stallen waarvoor echt heel erg dank !

Maar stel dit zou nou niet lukken.
Is er iemand anders waar bij ik mijn auto zou kunnen stallen ?
Afstand maakt mij persoonlijk niet al teveel uit, maken er gewoon een meeting van dan :lol:
Ad van Haperen
Contacteer:

Als ik hem zo zie denk ik dat het beter is een andere koets te zoeken (liefst met een gaar blok) en dan jou blok overhangen... denk dat dat een stuk goedkoper is
Priyantha
Contacteer:

Ad schreef:Als ik hem zo zie denk ik dat het beter is een andere koets te zoeken (liefst met een gaar blok) en dan jou blok overhangen... denk dat dat een stuk goedkoper is
Die mogelijk is zeker heel erg te overwegen.
De kans is erg aanwezig dat dat het gaat worden.
Tenzij het gewoon relatief makkelijk te fixen is.
Priyantha
Contacteer:

Is een voorruit en een versnellingsbak overzetten iets wat te doen is ?
En zo ja zijn er mede-RTC'ers die mij hiermee zouden kunnen helpen ?

Het is zeer waarschijnlijk dat ik voor een relatief laag bedrag een koet kan bemachtigen namelijk, maar dan dus met bovenstaande mankementen
:smoke:
Xabre
Car: 19 16V

Voorruit schijnt niet al te moeilijk te zijn, nog nooit gedaan, nieuwe ruit bij de dealer compleet met rubbers schijnt maar 125 euro te kosten.

Bak is geen probleem, makkelijkste motor er ff uit :)
Trust me. I know what I'm doing.
Priyantha
Contacteer:

Ah :)
Nou als iemand mij daarmee kan helpen zou ik hem (of haar natuurlijk :)) eeuwig dankbaar zijn :)
Kan ik later altijd nog kijken of me eigen 19 nog te redden valt, want ALS het te redden valt voor een redelijk bedrag, dan wil ik dat wel het liefst :) Er moeten natuurlijk niet teveel Reno's naar het kerkhof ;)
Xabre
Car: 19 16V

heb je foto's van die met lichte schade en kapotte bak?
Trust me. I know what I'm doing.
Priyantha
Contacteer:

Die post ik morgen ja :)
Er is kleine schade aan motorkap en rechter voorscherm, en er zit een barst in het voorruit.
chris-mc
Car: Megane coupe ph1 16V
Contacteer:

dammed,das zwaar balen van je ongeluk,zeker aangezien je hem nog zo kort hebt,veel sterkte dan moet je volgende 19 (sedan) :wink:
Maarten-Jan
Car: R19.R

Priyantha schreef:Ah :)
Nou als iemand mij daarmee kan helpen zou ik hem (of haar natuurlijk :)) eeuwig dankbaar zijn :)
Kan ik later altijd nog kijken of me eigen 19 nog te redden valt, want ALS het te redden valt voor een redelijk bedrag, dan wil ik dat wel het liefst :) Er moeten natuurlijk niet teveel Reno's naar het kerkhof ;)
Zonde zeg, echt balen! Ongeluk zit in een klein hoekje helaas. En wat je zegt, niet teveel reno's naar het kerkhof, 19 16V chamade's zijn al zeldzaam genoeg.
Priyantha
Contacteer:

Jups :(
Daarom ook de bedoeling om hem zo gauw mogelijk te fixen.
In ieder geval zo snel mogelijk 1 rijdbare sedan weer op de weg te krijgen.
In Drogeham in Friesland staat een 19 sedan met een kapotte versnellingsbak welke ik voor een mooi bedrag kan kopen.
Alleen is het dan nog zaak om hem hier te krijgen en de versnellingsbak om te zetten en een nieuw voorruit erin te zetten.

Iemand hier met een B+E rijbewijs die voor mij een autoambulance kan besturen ? :D Owja en weet ook iemand waar ik (relatief) goedkoop zo'n autoambulance kan regelen ? :smoke:
Steven
Car: M536

http://www.apk-beverwijk.nl/ heeft een ambu voor €35 voor een dag. Maar grote kans dat je in de buurt wat kan regelen voor €50 ofzo. is niet zo heel duur, check marktplaats maar eens.

Bestuurder moet je gewoon een ouwe voor nemen, misschien dat je pa wel B+E heeft van vroegâh? En dan ff een dikke diezhell van de buurman lenen.
Roy
Moderator

Check je verzekering even ivm met die ruitschade. Anders kan je het gewoon door carglass laten doen en dan betaald de verzekering het. :D
5 GT Turbo '88 GT5
Hessel
Über-Spammer
Car: renault 5gt turbo
Contacteer:

Steven schreef:http://www.apk-beverwijk.nl/ heeft een ambu voor €35 voor een dag. Maar grote kans dat je in de buurt wat kan regelen voor €50 ofzo. is niet zo heel duur, check marktplaats maar eens.

Bestuurder moet je gewoon een ouwe voor nemen, misschien dat je pa wel B+E heeft van vroegâh? En dan ff een dikke diezhell van de buurman lenen.
ik heb er en gehuurd bij bp in Woerden voor iets van € 40 voor een dag , en die zitten er in Am*dam ook :D .
Hessel; trotse oom van Fedde van Dreveldt
Priyantha
Contacteer:

Mmm ja zowel mijn vader en moeder hebben volgens mij een B+E rijbewijs :)
Alleen geen dikke diesel :P Zelfs geen auto met trekhaak meer ;)

Ik heb alleen WA verzekering helaas...:(
Zojuist even de voorwaarden erop nageslagen, maar ik ben niet voor ruitschade verzekerd op het moment.
Mrtn
Car: R5GTT

schade is mss nog wel te doen hoor, lijkt ook vaak erger dan het is!

hoe is de A-stijl?? de hoek niet veranderd? geen knikje in het dak??

je wielkuip zal wel iets gevouwen zijn met de linkerdwarsbalk, maar deze is nog best recht te trekken. Gewoon een beugel oplassen, stevige sleepkabel, flinke auto ervoor, de jouwe op de voet- en handrem, en voorzichtig trekken maar (Y) Zo kan je 'm voor 90%+ recht krijgen, de rest krijg je voor mekaar met trekgereedschap

2ehands delen scoren als voorfront, koplamp, motorkap, bumper, grille en mss nog wat dingetjes en rijden met dat ding :D
Priyantha
Contacteer:

Mrtn schreef:schade is mss nog wel te doen hoor, lijkt ook vaak erger dan het is!

hoe is de A-stijl?? de hoek niet veranderd? geen knikje in het dak??

je wielkuip zal wel iets gevouwen zijn met de linkerdwarsbalk, maar deze is nog best recht te trekken. Gewoon een beugel oplassen, stevige sleepkabel, flinke auto ervoor, de jouwe op de voet- en handrem, en voorzichtig trekken maar (Y) Zo kan je 'm voor 90%+ recht krijgen, de rest krijg je voor mekaar met trekgereedschap

2ehands delen scoren als voorfront, koplamp, motorkap, bumper, grille en mss nog wat dingetjes en rijden met dat ding :D
Ik heb geen knik gezien iig, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik toen best wel in een soort shock was.

Ik ga als eerste proberen zo snel mogelijk weer mobiel te zijn, dat gaat gebeuren door een andere 19 met een defect, te repareren met goede onderdelen van mijn eigen 19.
Dan kan ik altijd nog mijn eigen 19 recht gaan trekken :)
Mrtn
Car: R5GTT

Waarom begin je niet met je eigen 19? de tijd (en geld) die je dan niet in een andere hoeft te steken is alleen maar meegenomen.
Priyantha
Contacteer:

Mrtn schreef:Waarom begin je niet met je eigen 19? de tijd (en geld) die je dan niet in een andere hoeft te steken is alleen maar meegenomen.
Omdat dit denk ik de manier is om zo snel mogelijk en voor zo min mogelijk onkosten(geld is amper meer aanwezig namelijk na de aankoop :() weer mobiel te worden.
Dan kan ik daarna, als ik weer wat gespaard heb(wat niet al te lang moet duren) de andere proberen te herstellen :)
Priyantha
Contacteer:

Is er misschien ook iemand hier die in het Noorden woont of daarheen wilt komen, met ervaring met het inzetten voor een nieuw voorruit ?
Priyantha
Contacteer:

Zo me auto staat nu in leiden bij een bevriende monteur.

Hij belde mij vanochtend, en vertelde me dat er waarschijnlijk weinig eer meer valt te behalen :(
Auto is nog niet op de brug geweest, maar dat gaat nog gebeuren...
Maar weinig hoop meer op een spoedig herstel :evil: (U) :(
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Ik denk dat het financieel gezien ook niet interessant om de auto op te knappen. Je verlies nemen en je geld steken in een andere auto is echt de beste oplossing. Uithuilen en opnieuw beginnen, vrees ik.

Sterkte. (F)
Priyantha
Contacteer:

Merijn schreef:Ik denk dat het financieel gezien ook niet interessant om de auto op te knappen. Je verlies nemen en je geld steken in een andere auto is echt de beste oplossing. Uithuilen en opnieuw beginnen, vrees ik.

Sterkte. (F)
Jups denk ook dat dat het wordt ja.

Opzoek naar iets anders leuks.
Misschien een 19 5deurs HB of een Clio ofzo.
Maarja zit met een budget, zeker nu ;)
Egon

sterkte kerel (Y)
Plaats reactie