J-P-S schreef:Wie o wie komt er allemaal?
- Danny & Ilona
- Roel (vanaf 2130)
- Kim
-
-
-
-
Misschien
- Jos
- Egon (als ik in de buurt ben)
niet
J-P-S
Dat zal dan wel een drukke lijst wordenGJ schreef:Ik wou net mezelf op de niet lijst zetten
jaKimRS schreef:ik moet mij ook afmelden, mijn collega's nemen mij morgen uit eten ter ere van mijn verjaardagmaar over 2 weken ben ik er weer bij!
moet ik nou ook op de niet-lijst?
jaKimRS schreef:ik moet mij ook afmelden, mijn collega's nemen mij morgen uit eten ter ere van mijn verjaardagmaar over 2 weken ben ik er weer bij!
moet ik nou ook op de niet-lijst?
jacyberdanny schreef:Krijgen we weer zo'n uitgebreide lijst?![]()
Dacht het wel ja, ik moet nog "dineren"cyberdanny schreef:We kunnen nog altijd droog bij de mac gaan zitten!
Heb ik standaard in de auto liggen! Maar waarom in de kou en de regen staan als je bij de mac warm en droog kunt zitten?Velocity schreef:Paraplu
De meisjes zijn helaas niet komen opdagen, die konden weer eens niet erbij zijnJ-P-S schreef:lekker nat geworden meisjes?
Du sjnaps t neet....Loontje schreef:Ik dacht toch echt wel dat er een meisje bij de groep was.......
Niks moet.....normaal gezien als een bedrijf zegt van je krijgt hiervoor geen vrij omdat we nix meer kunnen regelen met een vervanger dan moeten ze zich eigenlijk dik schamen, maargoed... mijn pa wilde heeeeel graag mee gaan.Loontje schreef:En ik kan niet mee....![]()
![]()
.....ik MOET werken!!!
![]()
Gaaf ding! doemijdiemaarRoyH schreef:Trouwens ruudje de foto's van de Renault Laguna Coupe concept die ik bedoelde:
http://www.autoblog.nl/archive/2007/09/ ... upe-gelekt
Staan op de datum van 7 september dus ik betwijfel of het dezelfde is die jij bedoelde...
IK vind hem erg vet moet ik zeggen