Tom schreef:Ziet er goed uit Merijn! MAar waarom niet eerst effe de wielkasten inpappen met tectyl/bodysafe voordat je de veerpoten monteerd?
Daar heb je een punt. Er is wel van die 3M-was gebruikt bij het monteren, dus tussen de schotel de en cas zal het niet gaan roesten. Dat witte spul heeft ook die afsluitende werking, maar er moet inderdaad nog wel een laagje overheen misschien...
Merijn schreef:Latest news... De deuren, achterklep en veerpoten zijn gemonteerd. Het is wel duidelijk geworden dat het kleurverschil zich eigenlijk alleen laat zien tussen de metalen en kunststofdelen... Het is een twijfelgeval of dat verholpen kan worden door 'm opnieuw te spuiten.
tjonge jonge.... blijf het zeggen: zonde om mee te rijden, maar heb ook een hekel aan die mensen die hun auto traileren van en naar een poetsershow...
Je moet gewoon als ie klaar is een dagje op zandvoort gaan knallen, issie gelijk goed ingereden, en ben je ook niet meer bang om gas te geven, en dat er iets gebeurt
Laat ik effe voorop stellen dat ik geen poetsert ben! Ik heb mezelf voorgenomen om gewoon met de auto te gaan rijden, ga ermee op vakantie en zal effe een kutdag hebben als de eerste deuk erin zit. Maar ik bouw de auto op om plezier van te hebben, niet alleen om naar te kijken. Daar is ie veel te duur voor.
Don't worry, Reinier. Als ie af is gaan we dat mooie klaverblad bij jou in de buurt nog wel eens opzoeken.
canonballman schreef:tjonge jonge.... blijf het zeggen: zonde om mee te rijden, maar heb ook een hekel aan die mensen die hun auto traileren van en naar een poetsershow...
Of mensen die er niet mee de ring op durven maar met een oud hok wel
canonballman schreef:pak motip anti steenslag zooi in spuitbus, die wordt tenminste echt droog
Ik heb een paar bussen van dat spul van 3M liggen, die je kunt gebruiken op het perslucht-systeem. Schijnt ook wel goei grei te zijn, zoals Brabanders dat kunnen zeggen.
Merijn schreef:Laat ik effe voorop stellen dat ik geen poetsert ben! Ik heb mezelf voorgenomen om gewoon met de auto te gaan rijden, ga ermee op vakantie en zal effe een kutdag hebben als de eerste deuk erin zit. Maar ik bouw de auto op om plezier van te hebben, niet alleen om naar te kijken. Daar is ie veel te duur voor.
Don't worry, Reinier. Als ie af is gaan we dat mooie klaverblad bij jou in de buurt nog wel eens opzoeken.
En een deukje of krasje krijg je ook wel weer weggewerkt hoor
Merijn schreef:Het is wel duidelijk geworden dat het kleurverschil zich eigenlijk alleen laat zien tussen de metalen en kunststofdelen... Het is een twijfelgeval of dat verholpen kan worden door 'm opnieuw te spuiten.
Puik werk hoor.
Ik verwacht niet dat 't kleurverschil verholpen zal worden door 't zaakje opnieuw te laten spuiten. Check maar een willekeurige Clio 2, die hebben dat allemaal.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"