jiggy neemt afscheid (pag 3)

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
jiggy
Contacteer:

Willem-Jan schreef:Jammer dat er geen Renault meer komt. Maar een prachtige wagen heb je nu :worship: Heel veel plezier ermee en ik zie je op de airstrip nog wel denk ik?
op de airstrip racen begint volgend jaar weer zeker??
Gabri van der Veen
Über-Spammer

hup en nu wegwezen hier he (0) :p :wink:
Project 21 16v
Alles past! Zolang je het maar aanpast
jiggy
Contacteer:

-PAZ- schreef:Mooie auto (Y) (Y) lekker blokje ook wat daar in hangt :wink: nog plannen met de seat verder??
nee opzich niet wil het gewoon mooi zo laten. misschien eens angeleyes koplampen en een paar brute 9,5j velgen eronder. en aangezien het de zelfde blokken zijn die in de golf 2/3 zitten is het opfucken van zo.n blokje het probleem ook niet.
Laatst gewijzigd door jiggy op zo 23 sep 2007 9:04, 1 keer totaal gewijzigd.
jiggy
Contacteer:

Gabri van der Veen schreef:hup en nu wegwezen hier he (0) :p :wink:
:lol: ik wel :p jij hebt waarschijnlijk een sleepkabel nodig :D
Jean-Paul-S
Über-Spammer

jiggy schreef:
J-P-S schreef:en nog steeds baal ik dat je je carrosorie verflext hebt :( :wink: :p
:lol: je mag hem van mij zo komen ophalen. kan je gelijk een total ander voorfront erin maken.
ik denk er ff over. laat het je straks wel weten :p ben bang dat ik dat niet meer goed recht krijg namelijk....
jiggy
Contacteer:

J-P-S schreef:
jiggy schreef:
J-P-S schreef:en nog steeds baal ik dat je je carrosorie verflext hebt :( :wink: :p
:lol: je mag hem van mij zo komen ophalen. kan je gelijk een total ander voorfront erin maken.
ik denk er ff over. laat het je straks wel weten :p ben bang dat ik dat niet meer goed recht krijg namelijk....
is goed hoor (Y) heb de uitgeslepen delen nog wel liggen anders.
Steven
Car: M536

Ach zo'n kaal chassis kun je mooi op de richtbank zetten, nieuw frontje kost ook weinig.

Daarna kooi, doorlassen en dan heb je toch een mooi cas hoor (Y)
-Ray-
Contacteer:

jiggy schreef:
-PAZ- schreef:Mooie auto (Y) (Y) lekker blokje ook wat daar in hangt :wink: nog plannen met de seat verder??
nee opzich niet wil het gewoon mooi zo laten. misschien eens angeleyes koplampen en een paar brute 9,5j velgen eronder. en aangezien het de zelfde blokken zijn die in de golf 2/3 zitten is het opfucken van zo.n blokje het probleem ook niet.
tis dat nou weer voor turbotaal
Immer wieder die verdammte Holländer
Jean-Paul-S
Über-Spammer

jiggy schreef:
J-P-S schreef:
jiggy schreef:
is goed hoor (Y) heb de uitgeslepen delen nog wel liggen anders.
ik spuit mn eigen carrosorie wel wit bij nader inzien :p moet dat dng ook komen halen, kar huren en noem maar op.

spuiten hoeft toch niet superstrak te zijn, mn nieuwe auto zie je toch bijna nooit van dichtbij in de toekomst :p
jiggy
Contacteer:

-Ray- schreef:
jiggy schreef:
tis dat nou weer voor turbotaal
:lol: jah moet toch iets hea.
-Ray-
Contacteer:

motortjes opfucken doe je maar op het VAG forum ;)
Immer wieder die verdammte Holländer
jiggy
Contacteer:

-Ray- schreef:motortjes opfucken doe je maar op het VAG forum ;)
:lol:
Plaats reactie