op de airstrip racen begint volgend jaar weer zeker??Willem-Jan schreef:Jammer dat er geen Renault meer komt. Maar een prachtige wagen heb je nuHeel veel plezier ermee en ik zie je op de airstrip nog wel denk ik?
jiggy neemt afscheid (pag 3)
-
- Über-Spammer
hup en nu wegwezen hier he

nee opzich niet wil het gewoon mooi zo laten. misschien eens angeleyes koplampen en een paar brute 9,5j velgen eronder. en aangezien het de zelfde blokken zijn die in de golf 2/3 zitten is het opfucken van zo.n blokje het probleem ook niet.-PAZ- schreef:Mooie auto![]()
lekker blokje ook wat daar in hangt
nog plannen met de seat verder??
Laatst gewijzigd door jiggy op zo 23 sep 2007 9:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Gabri van der Veen schreef:hup en nu wegwezen hier he![]()
![]()

-
- Über-Spammer
ik denk er ff over. laat het je straks wel wetenjiggy schreef:J-P-S schreef:en nog steeds baal ik dat je je carrosorie verflext hebt![]()
![]()
je mag hem van mij zo komen ophalen. kan je gelijk een total ander voorfront erin maken.

is goed hoorJ-P-S schreef:ik denk er ff over. laat het je straks wel wetenjiggy schreef:J-P-S schreef:en nog steeds baal ik dat je je carrosorie verflext hebt![]()
![]()
je mag hem van mij zo komen ophalen. kan je gelijk een total ander voorfront erin maken.
ben bang dat ik dat niet meer goed recht krijg namelijk....

tis dat nou weer voor turbotaaljiggy schreef:nee opzich niet wil het gewoon mooi zo laten. misschien eens angeleyes koplampen en een paar brute 9,5j velgen eronder. en aangezien het de zelfde blokken zijn die in de golf 2/3 zitten is het opfucken van zo.n blokje het probleem ook niet.-PAZ- schreef:Mooie auto![]()
Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Über-Spammer
ik spuit mn eigen carrosorie wel wit bij nader inzienjiggy schreef:is goed hoorJ-P-S schreef:ik denk er ff over. laat het je straks wel wetenjiggy schreef:J-P-S schreef:en nog steeds baal ik dat je je carrosorie verflext hebt![]()
![]()
ben bang dat ik dat niet meer goed recht krijg namelijk....
heb de uitgeslepen delen nog wel liggen anders.

spuiten hoeft toch niet superstrak te zijn, mn nieuwe auto zie je toch bijna nooit van dichtbij in de toekomst

-Ray- schreef:tis dat nou weer voor turbotaaljiggy schreef:nee opzich niet wil het gewoon mooi zo laten. misschien eens angeleyes koplampen en een paar brute 9,5j velgen eronder. en aangezien het de zelfde blokken zijn die in de golf 2/3 zitten is het opfucken van zo.n blokje het probleem ook niet.-PAZ- schreef:Mooie auto![]()

motortjes opfucken doe je maar op het VAG forum 

Immer wieder die verdammte Holländer
-Ray- schreef:motortjes opfucken doe je maar op het VAG forum