ACT : Formule 1 Deel I

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Gesloten
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Car: diverse
Contacteer:

Duupke (Ronald) schreef:Laat hem lekker het stoeltje van Ralf overnemen...

Ik mag hem wel, daarbij, hij presteert nu en dan kun je je zulke uitspraken wel veroorloven. Denk ik :wink:
ow godogod hij wint ook een keer wat en krijgt gelijk sterallures
het is een kwal eerste klas en daarbij is champcar niet te vergelijken met F1, maar goed we zulen zien als die terugkomt in de F1

met zijn instelling geef ik hem maximaal 1 seizoen, als ze hem al niet eerder uitkotsen
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Duupke (Ronald)
Contacteer:

:lol:

Jij mag hem echt niet.
Once upon a time, you tref het verkeerd!!!
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

nee heb een keer met hem gesproken, maar ja was een camera bij, toen de camera omdraaide om wat anders te filmen, draaide die zich om en liep weg zonder wat te zeggen, terwijl we in gesprek waren
omhooggevallen boerenlul (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N)
Sander2

Pollo schreef:Is er niemand naar Rotterdam geweest gister?

Daar gaf Renault bij het bavaria city racing een aantal demo's. Kovalainen en Piquet jr.

Zeer cool!! :worship:

Bijna geen foto's van te maken, zo snel..

Wel veel filmpjes gemaakt. Moet ik ff compilatie van maken, komt later op internet..
Yup, ik stond ook langs de kant. Was idd zeer gaaf om het van zo dichtbij mee te maken. Een vriend van mij heeft foto's gemaakt, ik heb wat filmpjes op mijn GSM staan. :bang:
Arno17
Car: Captur EDC130 Intens

Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

nou gaat lekker met spyker, de nieuwe auto is afgekeurd :lol: :lol: :lol: :lol:
maar hij is stukken sneller :D :D :D
Duupke (Ronald)
Contacteer:

Tis geen Spyker meer, volgende week staat er Landwind op de auto.

:wink: :D
André ter Velde

't is dan wel geen F1 maar de Champcars zijn net zo interessant. Voor degenen die ook naar Belgie gaan dit weekend, ik zit boven de hoofdtribune en doe de tijdwaarneming.

Tip: neem een scanner mee. Hier volgen de frequenties van de communicatie tussen team en rijders:

bourdais 461.7125 en 469.575
doornbos 457.75 en 452.5
heylen 468.8375 en 468.975
wil power 462.1375 en 466.3625
-jacco-
Über-Spammer

Faillisement van Spijker aangevraagd hoorde ik net op het nieuws...

Zowel autofabrikant als Formule 1 team :~

Gaat goed daar :S
1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

zat er dik in
zo dom zijn die sponsors van ca dus niet geweest
die hebben nu nog een bult geld in der zak
ik heb begrepen dat het F1 team dan teruggaat naar midland
want die is nog niet volledig betaald
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

Spyker weer onder vuur schuldeisers
AMSTERDAM - Spyker is verder in de financiële problemen geraakt. Een woordvoerster van het in Zeewolde gevestigde bedrijf bevestigde dinsdag dat Spyker een vordering heeft ontvangen van de Zwitserse verzekeraar Zürich. Over de hoogte van die vordering deed de zegsvrouw geen mededelingen, behalve dat Spyker die betwist.

Het AD meldt dinsdag dat een Gronings incassobureau namens twee schuldeisers bij de rechtbank in Maastricht het faillissement heeft aangevraagd van Spyker Cars, dat zowel het autobedrijf als de Formule 1-renstal omvat. Zurich vordert € 295.000,- aan premies en een particulier uit Maastricht die € 50.000,- tegoed heeft van de autofabrikant. De woordvoerster liet desgevraagd weten dat Spyker geen contact heeft gehad met de rechtbank. Er zouden geen vorderingen van andere schuldeisers bij Spyker bekend zijn.

Het aandeel Spyker kelderde in de vroege handel ruim 18 procent tot 4,30 euro. Eerder dit jaar noteerde het nog een koers van ruim 21 euro, maar die waarde verdampte snel door aanhoudende berichten over grote financiële problemen.
Arno17

zelfs op tv in EenVandaag gisteravond een stukje over Spyker, enige van waarde is nu nog de licentie volgens de kenners!

Ik denk dat een mooie droom van de heren met een plof uit elkaar valt..
Riël
Über-Spammer

Gaat hier om net 3,5 ton?

Dat schudt toch zo iemand uit zijn mouw daar?
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Ik denk dat niemand meer echt graag 350.000 euro in een bodemloze put wil gooien... :)
Haas
Car: Megane RS

er is al zo vaak wat uit de mouw geschud, denk dat de mouw een beetje leeg is inmiddels.....

daarbij, F1 is veel te ambitieus voor een bedrijf dat de bouw van een standaard auto niet eens op de rit kan krijgen :X
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

Haas schreef:er is al zo vaak wat uit de mouw geschud, denk dat de mouw een beetje leeg is inmiddels.....

daarbij, F1 is veel te ambitieus voor een bedrijf dat de bouw van een standaard auto niet eens op de rit kan krijgen :X

:lol: :lol: :lol:
een mouw leeg?
denk dat er een aantal heren hun arm al kwijt zijn :bang:
Haas
Car: Megane RS

die arabieren hebben gewaden he, die hebben hele grote mouwen :P
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

hier maar even plaatsen whehehehehehe wat een soap

MAASEIK - Sponsor Trust stelt geen prijs meer op de diensten van Jos Verstappen bij de voorgenomen entree volgend jaar in de Champ Cars.

Eigenaar Michel Perridon wil jong talent een kans geven. De coureur reageert verbaasd op de breuk.

Jos Verstappen en zijn sponsor Trust zijn voor de tweede keer gebrouilleerd geraakt en ditmaal lijkt de breuk definitief. Tussen de coureur en zijn sponsor Michel Perridon is een wig gedreven na een recente aanvaring over een eventuele terugkeer van Nederlands succesvolste Formule 1-coureur in de Amerikaanse Champ Car World Series bij het team Conquest Racing.

Verstappen is zwaar teleurgesteld dat Perridon hem passeerde, onder het mom ‘dat Johan Cruijff ook niet meer in Oranje wordt opgesteld’.

,,Dat is een mooi gezegde, maar ik moet eerlijk zeggen dat Michel wel erg doordraaft. Het komt allemaal niet erg evenwichtig over. Nog voordat hij mij benaderde om eventueel Champ Car te gaan rijden, hoorde ik uit andere bronnen dat hij mij graag wilde hebben voor een Champ Car-avontuur. Hij benaderde mij, hield me een worst voor en nu heeft hij me niet meer nodig.’’

Volgens Verstappen werd hij drie weken geleden benaderd. ,,Michel had me nodig, met mijn ervaring moest ik de zaken in de Champ Cars goed gaan opzetten. Het klonk allemaal heel positief, uit alles bleek dat hij succes wilde hebben in de Champ Cars. Trust wil de Amerikaanse markt vervoveren en niet achteraan rijden.

Perridon had ook Huub (Rothengatter, red.) nodig voor de zakelijke aspecten. Het kon iets heel moois worden, daar in Amerika. En ineens hoor ik dat hij GP2 wil gaan rijden in het voorprogramma van de Formule 1.’’

Dat de Rotterdamse zakenman jong racetalent een kans wil geven, wil Verstappen (35) niet geloven. ,,Als Perridon die reden opgeeft, dan liegt hij. Hij benaderde mij toch? Er moest een mooi slot aan mijn raceloopbaan komen? Nou, prima. Maar hij moet mij niet eerst bellen om allerlei plannen te bespreken, om vervolgens te zeggen dat ik niet goed genoeg meer ben.’’

Perridon op zijn beurt zegt de kwestie aanvankelijk netjes te willen oplossen, maar thans niet te kunnen verkroppen voor leugenaar te worden uitgemaakt. ,,Jos verdient een mooi afscheid, hij is een raceheld. Maar ik moet ook zeggen dat ik twijfels heb over de fysieke gesteldheid van Jos.

Ik begrijp dat hij erg veel last van zijn nek heeft, daar eigenlijk ook aan geholpen moet worden. Zelfs Huub Rothengatter heeft tegen mij gezegd te twijfelen of Jos daardoor wel op zijn oude niveau kan terugkeren. Zulke risico’s wil ik niet nemen.’’

Verstappen zegt daarentegen nog altijd zeer ambitieus te zijn. ,,Wat dacht je? Ik had volgend jaar heel graag in de Champ Cars gereden. Ik wil laten zien dat ik een gedreven coureur ben, nog steeds. Maar het is wel zo dat ik niet meer in het eerste het beste avontuur stap.

De dagen zijn voorbij dat ik na een telefoontje meteen vertrek voor een race. Ik wil het goed voorbereiden, moet ook zaken thuis regelen en als het moet ook in de Verenigde Staten gaan wonen. Nou, dat doe je niet zomaar. Ik heb een gezin en ik zou niet net als Arie Luijendijk mijn hele gezin naar Amerika overbrengen. Maar voor de rest wil ik er echt alles voor doen. Alleen, op deze manier heb ik er gewoon geen zin in.’’

Verstappen staat nog steeds open voor aanbiedingen. De DTM zou een mooie kans betekenen om zijn loopbaan te beëindigen. ,,De DTM? Dat kan zo maar. Ik ben nog niet klaar met racen.’’
[img]http://www.ad.nl/multimedia/archive/001 ... 04566a.jpg[/img]
Arno17

Altijd wat met die Jos en Trust, maar ja wat wil je dan.............Never trust Trust.......
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

we trust jos :D :D
Arno17

dan nog liever Luco :lol:
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

:lol: :lol: :lol: (0)
ik vraag stukken minder om hem in de grindbak te parkeren (Y) :worship: :worship: :worship: :worship:
Pollo
Contacteer:

welTRUSTen Jos!!
paulvanrooij
Car: Twingo GT
Contacteer:

tuuuurlijk..
valt 1 van de kandidaten voor het kampioenschap stil, gaan we er vrolijk uit voor de reclame :S heerlijk
Wouter
Über-Spammer
Contacteer:

coultard ging er toch hard vanaf
Waarom?? Gewoon omdat het kan!
Duupke (Ronald)
Contacteer:

Saaie race, op de klapper van Coulthard en de inhaalactie van Hamilton op Raikkonen na.

Die inhaalactie was wel erg stoer, Hamilton moest van ver komen...

De 1-stop tactiek van de langzamere top 10 qualifiers was ook wel verrassend. Leverde Rosberg en Button toch extra punten op.
Riël
Über-Spammer

Riël Notermans schreef:Volgens mij is hij ook best in staat in dit team naar nummer 1 te rijden alleen moet daar ook een team voor hem achter staan.

Wacht maar. Ik voorspel dat Alonso wederom wereldkampioen wordt, op het naadje met Hamilton.

Ziedaar, ik weet het bijna zeker. Kwaliteit telt in de F1.
Riël
Über-Spammer

Paul1916v schreef:tuuuurlijk..
valt 1 van de kandidaten voor het kampioenschap stil, gaan we er vrolijk uit voor de reclame :S heerlijk
\

switch dan effe naar de duitser ;)
Gabri van der Veen
Über-Spammer

http://www.formule1.nl/index.php?pid=10&sei=23&nid=6354

ja zo is het wel heel makkelijk voor ferrari om wereldkampioen te worden
Project 21 16v
Alles past! Zolang je het maar aanpast
Jean-Paul-S
Über-Spammer

volgens f1.com is de kogel nog niet door de kerk anders :~

http://www.formula1.com/news/features/2007/9/6761.html
-PAZ-
Über-Spammer

Das wel een redelijk heftige straf mocht het zo zijn!!!, dan is voor de komende 2 jaar ook gelijk het wk beslist. Zou erg jammer zijn voor de sport, maar aan de andere kant moet er zowieso een straf volgen, zulke actie's kan echt niet
R5GTT. Drive it like you stole it
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

-PAZ- schreef:Das wel een redelijk heftige straf mocht het zo zijn!!!, dan is voor de komende 2 jaar ook gelijk het wk beslist. Zou erg jammer zijn voor de sport, maar aan de andere kant moet er zowieso een straf volgen, zulke actie's kan echt niet
ja en personeel van ferrari heeft dit materiaal of de gegevens daarvan weggegeven en nu is mclaren de schuldige
beetje vreemd maar goed

algemeen is bekend dat fia en ferrari 4 handen op 1 buik zijn
hoe verziek ik een kampioenschap
tevens heeft ferrari de eerste drie wedstrijden met een illegale bodemplaat en vleugel gereden
worden die uitgesloten????????nee, ook weer vreemd dus
nou ja iig is het kampioenschap voor de komende twee jaar om zeep geholpen
Riël
Über-Spammer

Renault doet toch nog mee? :pompom:
-PAZ-
Über-Spammer

als het weg gegeven was, hadden ze er echt niet zo een zaak van gemaakt das nogal kort door de bocht luco
R5GTT. Drive it like you stole it
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

-PAZ- schreef:als het weg gegeven was, hadden ze er echt niet zo een zaak van gemaakt das nogal kort door de bocht luco
hoezo ze staan bekend om hun onsportivieteit (N) (N)

ferrari is in deze zaak net zo schuldig, dat bedoel ik ermee te zeggen
maar natuurlijk worden die niet uitgesloten

zie de gebeurtenissen in het verleden
het is een grote corrupte zooi
en dit kon wel eens het begin van het einde voor de formule 1 zijn
wie neemt zon beslissing nu serieus
ze maken de sport op dze manier belachelijk en onmogelijk

ik denk dat dit nog wel een staartje krijgt ook
Gesloten