http://www.autosport.be/classif_detail.awm?id=361
zou nog leuk zijn voor mn eigen project

maar wat koop je danJ-P-S schreef:ik gok op +- 1250reviseren kost meer
ja klopt. op mp staan er nog 2 voor 1000 per stuk. maar dat zijn f7r blokjes.Luco/Alpine-racer schreef:maar wat koop je danJ-P-S schreef:ik gok op +- 1250reviseren kost meer
bij zulke motoren (waarmee geraced is)moet je weten van wie je het koopt
Heb ik al contact mee gehad, hij wil er maar 1 verkopen en die moet 2000 kosten.J-P-S schreef:ja klopt. op mp staan er nog 2 voor 1000 per stuk. maar dat zijn f7r blokjes.Luco/Alpine-racer schreef:maar wat koop je danJ-P-S schreef:ik gok op +- 1250reviseren kost meer
bij zulke motoren (waarmee geraced is)moet je weten van wie je het koopt
en hoeveel pk haalt die eruit?TEAM009 Gert schreef:@Steven: Een flink gekieteld F7P 2.0.
Het pattrick(spel ik dat goed zo?) principe, alleen dan niet door pattrick uitgevoerd. (volgens de aanbieder, bij een revisie bedrijf gebeurd)
Volgens zijn zeggen 185-190pk. Romen we dat netjes af naar wat reelere getallen: gok ik 170pk.Luco/Alpine-racer schreef:en hoeveel pk haalt die eruit?TEAM009 Gert schreef:@Steven: Een flink gekieteld F7P 2.0.
Het pattrick(spel ik dat goed zo?) principe, alleen dan niet door pattrick uitgevoerd. (volgens de aanbieder, bij een revisie bedrijf gebeurd)
2 pas he? Die andere blijft zometeen misschien wel 'over'. Dan heb ik inmiddels 3 F7P's staan. Met uiteenlopende schades.Steven schreef:Geloof me, dat is echt al een wereld van verschil tov. die standaard F7P's die je al versleten hebt.
Hopen dat het wat wordt
Een sper doet he-le-ma-al nix op de bank, dus dat meet je ook nietLuco/Alpine-racer schreef:220 op de krukas is makkelijk te halen
ik heb 200 op de wielen en daar zit zelfs nog een sper in
dus 220 is zeker reeel
je schijnt toch wel iets meer verlies te hebben volgens de kennersSteven schreef:Een sper doet he-le-ma-al nix op de bank, dus dat meet je ook nietLuco/Alpine-racer schreef:220 op de krukas is makkelijk te halen
ik heb 200 op de wielen en daar zit zelfs nog een sper in
dus 220 is zeker reeel
ik typ alleen maar wat ruud in goes tegen me heeft gezegdSteven schreef:Ja in de bocht, gewoon rechtuit echt niet hoor.
Klopt, en zo is de wereld weer klein.canonballman schreef:Aha, ouwe blok van Mark W. Heb m pas nog eens een bakonderdeeltje verkocht, en toen ook dat sterkere diff. gezien. heb je alleen niks aan op een circuit, veel te kort.
Hij was toen vol lof over het blok, en degene die m gebouwd heeft. Dit is zeer bijzonder, omdat die gast hetzelfde heet als die gast die het blok van Willow heeft gebouwd. Of het dezelfde is weet ik niet zeker, maar dacht dat er nog meer overeenkomsten waren......
8700 toeren lijkt mij ook zelfmoord. Kritieke zuigersnelheid, lange slag, etc.
Ehm, ik heb net behoorlijk wat euro's erop stuk geslagen. Vindt je het misschien erg dat ik daar allemaal even mee wacht?Bart V schreef:Je kan hem zo bouwen dat je koppel en vermogen naar een hoger toerental tilt, da's geen probleem. Kan dus best dat dit torretje met max vermogen piekt op 7500, echter moet hij er dan wel behoorlijk extreme nokken hebben, en dus diepere zuigerpockets, mechanische stoters en verstelbare pulleys. Throttlebodies zouden ook niet verkeerd zijn op deze motor