Daarnaast zit ik me af te vragen, wat een origineel alarm kost (all-in). Ik heb het nu waarschijnlijk niet nodig Standaard velgen + radio, maar wie weet wat de toekomst brengt. Daarnaast staat hij in het weekend wel eens buiten door de week staat hij of in de garage of op een bewaakt terein in venlo.
Wat hoort er allemaal bij de pech/onderweg uitrusting te zitten. Ik zie een wiel en een kap met wat sleutels in

Cruisecontrol is iets wat ik wel serieus mis. Nu was ik laatst bij renault kerres in Heerlen en heb ik een 1.6 16v bekeken, ik meen me te herinneren dat dit geïntegreerd zat in het stuur, is er een nette oplossing of is zon stuur betaalbaar en makkelijk aan te sluiten? Of is dit geen optie op RS geweest en moet ik een aftermarket setje plaatsen zoja.. tips!!!
Stadslichten bevallen me niet, zien er te geel uit, ik ben te lui geweest om handleiding te openen, hoeveel werk is het omsteken en zijn er mensen die interesse hebben in deze leds, je hebt geloof ik 6 euro leds en de dure PIAA leds met levenslange garantie ?
Euro98. In hoeverre moet je dit erin gooien? Ik was laatst bij shell en daar hebben ze dus alleen V-power 95 (d8 ik)
Hoe betrouwbaar is de boardcomputer mbt km tot tankstation. Hij stond op 66 en toen ikw eer keek brandde mijn lampie en stonden er nog wat streepjes, hoeveel reserve heb ik vanaf brandden lampje??? Deze vraag is er ene van hoge urgentie, aangezien ik zo naar huis wil gaan

Regensensor, moet deze elke keer als de auto uit is geweest omnieuw in regenstand worden gezet, het lijkt erop alsof hij ander sniet werkt? Geen probleem mee ofzo, maar wel handig om te weten. Nadat ik dit namelijk doe, werkt hij meer dan perfect

En last but not least, zijn de blauwe slangen en de baluwe afschermkap op de motor origineel, of is dit een staaltje gelikt beunwerk ?
Alle verdere tips mbt gebruik en onderhoud zijn natuurlijk meer dan welkom.
Als dit iets is voor mijn wie-is-wie topic, mag een van de mods dit verplaatsen
Alvast bedankt!!!