Voor de ardennenrijders: Graag wel droog trekken na het douchen

respectMiekje16V schreef:Nou anders ik wel... wat een haantjes zegKimRS schreef:ben dr nog......... en ik vermaak me kostelijk hierSteven schreef:Hee, waar is Kim nou?
Die ouwe heeft 'r vast weer weggejaagd...Beetje meer respect voor KimRS he
ja ben ook weer eens wakkerEgon schreef:JP gaat ie lekker??
JP gaat ie lekker??
JP gaat ie lekker??
Nee, jij bent een goed voorbeeld!Luco/Alpine-racer schreef:respectMiekje16V schreef:Nou anders ik wel... wat een haantjes zegKimRS schreef:ben dr nog......... en ik vermaak me kostelijk hierSteven schreef:Hee, waar is Kim nou?
ze weten niet eens wat dat betekend![]()
![]()
HEEJ MiekjeMiekje16V schreef:Nou anders ik wel... wat een haantjes zegKimRS schreef:ben dr nog......... en ik vermaak me kostelijk hierSteven schreef:Hee, waar is Kim nou?
Florus schreef:Nee, jij bent een goed voorbeeld!Luco/Alpine-racer schreef:respectMiekje16V schreef:Nou anders ik wel... wat een haantjes zegKimRS schreef:ben dr nog......... en ik vermaak me kostelijk hierSteven schreef:Hee, waar is Kim nou?
ze weten niet eens wat dat betekend![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja nee, laten we het eens over mij hebbenJ-P-S schreef:HEEJ MiekjeMiekje16V schreef:Nou anders ik wel... wat een haantjes zegKimRS schreef:ben dr nog......... en ik vermaak me kostelijk hierSteven schreef:Hee, waar is Kim nou?
long time no see
misschien moet ik nog leren dingen te verdraaien en achter iemands rug om te leren lullenFlorus schreef:Ja?, zijn WIJ zo'n slecht voorbeeld dan?Luco/Alpine-racer schreef:ja van jullie geleerd
das oud nieuwsSteven schreef:Boink, afblijven Jan-Paal, Miekie is voor Haas
das het nieuwe flirtenKimRS schreef:oh, ben je met me aant flirten? werkt niet echt moet ik zeggenMiekje16V schreef:Ander keertje, jij moet nog ff flirten met Kim
![]()
![]()
zeg even als iemand begint met flirten heKimRS schreef:oh, ben je met me aant flirten? werkt niet echt moet ik zeggenMiekje16V schreef:Ander keertje, jij moet nog ff flirten met Kim
![]()
![]()
aanmeldingen:Luco/Alpine-racer schreef:misschien moet ik nog leren dingen te verdraaien en achter iemands rug om te leren lullenFlorus schreef:Ja?, zijn WIJ zo'n slecht voorbeeld dan?Luco/Alpine-racer schreef:ja van jullie geleerd
ken er wel een paar, misschien kan ik daar wel een cursus komen volgen
mag ik ook mee doen? lijkt me best gezellig!J-P-S schreef:aanmeldingen:Luco/Alpine-racer schreef:misschien moet ik nog leren dingen te verdraaien en achter iemands rug om te leren lullenFlorus schreef:Ja?, zijn WIJ zo'n slecht voorbeeld dan?Luco/Alpine-racer schreef:ja van jullie geleerd
- Luco
- J-P-S
het zuinige flirtenLuco/Alpine-racer schreef:das het nieuwe flirtenKimRS schreef:oh, ben je met me aant flirten? werkt niet echt moet ik zeggenMiekje16V schreef:Ander keertje, jij moet nog ff flirten met Kim
![]()
![]()
![]()
![]()
Luco/Alpine-racer schreef:misschien moet ik nog leren dingen te verdraaien en achter iemands rug om te leren lullenFlorus schreef:Ja?, zijn WIJ zo'n slecht voorbeeld dan?Luco/Alpine-racer schreef:ja van jullie geleerd
aanmeldingen:KimRS schreef:mag ik ook mee doen? lijkt me best gezellig!J-P-S schreef:aanmeldingen:Luco/Alpine-racer schreef:misschien moet ik nog leren dingen te verdraaien en achter iemands rug om te leren lullenFlorus schreef:Ja?, zijn WIJ zo'n slecht voorbeeld dan?Luco/Alpine-racer schreef:ja van jullie geleerd
- Luco
- J-P-S
heb niet gezegt dat online flirten niet werkt.................J-P-S schreef:het zuinige flirtenLuco/Alpine-racer schreef:das het nieuwe flirtenKimRS schreef:oh, ben je met me aant flirten? werkt niet echt moet ik zeggenMiekje16V schreef:Ander keertje, jij moet nog ff flirten met Kim
![]()
![]()
![]()
![]()
....
kost minder dan de discotheek, uiteten, stappen, winkelen, noem maar op....
maar online flirten werkt niet zegt Kim, dus daar kunnen we met z'n allen mee stoppen
ja inderdaad, is uitgebreid excuses voor aangeboden vanweg verkeerde interpretatieFlorus schreef:Luco/Alpine-racer schreef:misschien moet ik nog leren dingen te verdraaien en achter iemands rug om te leren lullenFlorus schreef:Ja?, zijn WIJ zo'n slecht voorbeeld dan?Luco/Alpine-racer schreef:ja van jullie geleerd
ooooowwww, vraag dan ook ff of ze cursussen hebben in " ja aan je afspraak houden"?
zow danKimRS schreef:mag ik ook mee doen? lijkt me best gezellig!J-P-S schreef:aanmeldingen:Luco/Alpine-racer schreef:misschien moet ik nog leren dingen te verdraaien en achter iemands rug om te leren lullenFlorus schreef:Ja?, zijn WIJ zo'n slecht voorbeeld dan?Luco/Alpine-racer schreef:ja van jullie geleerd
- Luco
- J-P-S
-KimRS
Dank uSteven schreef:Wie moet die cursus leiden dan Luco? Namen willen we hebben
Ow ik moet trouwens openbaar excuses maken aan Miekie en Haasie, w'rom weeknie precies maargoed bij deze
Paul je zou niet misstaan in die serie over die boeren van Koefnoen:Paul1916v schreef:jongens, ruzie even verder via PM, of praat het uit..
aub niet hier in het openbaar!
danku