Wist u dat;
... ik gemotiveerd ben.
... ook wat diplomatjes heb
... ik geen 9 tot 17 mentaliteit heb.

WouterW schreef:Hoop niet dat je zo ook solicitatiebrieven schrijft
Wist u dat;
... ik gemotiveerd ben.
... ook wat diplomatjes heb
... ik geen 9 tot 17 mentaliteit heb.
... dit best meevalt, het ongeveer 1,5 A4tje is.Egon schreef:... je er eigenlijk een zou moeten plaatsen hier
... ik benieuwd ben hoeveel wist-u-datjes dat zijn
Ben eerst 3,5 jaar beveiligingsmedewerker in de bajes geweest en toen er een functie vrijkwam die meer aansloot op mijn achtergrond ben ik overgestapt naar mijn huidige functie. En dat is medewerker maatschappelijke dienstverlening in het Huis van Bewaring (nog steeds bajes dusLuco/Alpine-racer schreef:wat doe je bij justitie?
valt me nog mee dat je niet over handboeien begintLuco/Alpine-racer schreef:bajesklant![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Clio lady schreef:Luco/Alpine-racer schreef:bajesklant![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hmm die heb ik ooit wel in mijn bezit gehad maar weinig spannends mee gedaan hoor (om jullie meteen maar even uit de droom te helpenGabri van der Veen schreef:valt me nog mee dat je niet over handboeien begintLuco/Alpine-racer schreef:bajesklant![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
breng der nou niet op ideeenGabri van der Veen schreef:valt me nog mee dat je niet over handboeien begintLuco/Alpine-racer schreef:bajesklant![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[img]http://shop.silkdreams.nl/images/handboei_roze.jpg[/img]Gabri van der Veen schreef:valt me nog mee dat je niet over handboeien begintLuco/Alpine-racer schreef:bajesklant![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik moet inderdaad zorgragen voor een goede overdracht van hun problematieken naar instellingen buiten zodat een succesvolle terugkeer in de samenleving eenvoudiger bereikt kan worden. Dus enerzijds bedien ik de maatschappij en anderzijds de clienten. Want ik ben natuurlijk geen geiten-wollen-sokken miepLuco/Alpine-racer schreef:Clio lady schreef:Luco/Alpine-racer schreef:bajesklant![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
jij moet ze weer voorbereiden op de harde en oneerlijke maatschappij?
Clio lady schreef:Ik moet inderdaad zorgragen voor een goede overdracht van hun problematieken naar instellingen buiten zodat een succesvolle terugkeer in de samenleving eenvoudiger bereikt kan worden. Dus enerzijds bedien ik de maatschappij en anderzijds de clienten. Want ik ben natuurlijk geen geiten-wollen-sokken miepLuco/Alpine-racer schreef:Clio lady schreef:Luco/Alpine-racer schreef:bajesklant![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
jij moet ze weer voorbereiden op de harde en oneerlijke maatschappij?
jaja zo kan ie wel weerWouterW schreef:[img]http://shop.silkdreams.nl/images/handboei_roze.jpg[/img]Gabri van der Veen schreef:valt me nog mee dat je niet over handboeien begintLuco/Alpine-racer schreef:bajesklant![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Weet iemand de prijs van zo'n nieuw koelvloeistof tankje?-PAZ- schreef:En als je het helemaal pimp wilt doen haal je natuurlijk gelijk effe een bling bling nieuw watertankje![]()