ACT: Clio Williams Deel 1
-
- Contacteer:

-
hahaha ik zou er bijna mn echte willy voor inruilen!! 

-
Probeer http://www.platimex.nl eens, die zijn importeur van Devil.
Ik heb een williams zien staan in middelburg in de veerseweg (zeeland)
Alleen het nummerbord niet goed zien (en onthouden
)
Het was iets van FR-??-87
De cijfers waren sowiezo 87 alleen de rest kon ik niet goed zien
Ik had al in het kenteken register gekeken maar ik kon het nummerbord niet vinden
Alleen het nummerbord niet goed zien (en onthouden

Het was iets van FR-??-87
De cijfers waren sowiezo 87 alleen de rest kon ik niet goed zien
Ik had al in het kenteken register gekeken maar ik kon het nummerbord niet vinden
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Zou als het goed is ook geen echt Williams kunnen zijn'
Als een kenteken met FR begint komt ie volgens mij uit 92. De Williams is er pas vanaf 93.
Dus een imitatie 16v?
Als een kenteken met FR begint komt ie volgens mij uit 92. De Williams is er pas vanaf 93.
Dus een imitatie 16v?
Waarom?? Gewoon omdat het kan!
Zou ook goed kunnen het is daar een onmogelijke weg om op te rijden en dan tegelijkertijd goed een nummerbord te onthouden en de auto goed te bekijken is helemaal te veel gevraagdWouterW schreef:Zou als het goed is ook geen echt Williams kunnen zijn'
Dus een imitatie 16v?

Hij stond geparkeerd tussen 2 andere auto's dus heb niet echt een goede blik op gehad
-
Begin '93 lijkt me ook niet correct. Ik dacht dat de Williams in de zomer van '93 op de markt is gekomen.
Wie heeft/weet iemand die nog een Katalysator te koop heeft voor een "Williams" ben dringend opzoek naar een................................
-
Personal stuur voor de Williams op Ebay
Ben benieuwd wie dit stuurtje dalijk in z'n Williams heeft zitten.

-
Mooi stuurtje!LotuzClioWilliams schreef:Personal stuur voor de Williams op Ebay

Deze versie met rood en geel kende ik nog niet.
pff, lapjeskat
Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Contacteer:
Kan het iets met de oude Renault-Sport kleuren te maken hebben? Geel, rood en donkerblauw...
Misschien.
Misschien.
Once upon a time, you tref het verkeerd!!!
-
Ja, daar lijkt het idd een beetje op, deze versie heeft in iedergeval nooit in de ''Swiss-champion'' gezeten.
ik ben aardig aan het eind van mijn remblokjes. heb een tijdje ferodo ds2500's eronder gehad maar vond het piepen bij normaal gebruik vrij irritant. Ik heb al een laguna 2.0 16v hoofdremcylinder liggen, die word ook gemonteerd als ik remblokken ga vervangen.
Iemand tips voor betaalbare remblokken?
Iemand tips voor betaalbare remblokken?
DS 2500 piept inderdaad, bij normaal gebruik. Mintex heeft goeie sportblokken, maar ook de blokken van de dealer zijn doorgaans erg goed. Misschien niet voor circuitgebruik, maar zowiezo een stuk beter dan veel aftermarket zooi.
rev it like a rental
op snelweg remmen die 2500 wel als de nete, dat piepen is kwestie van radio wat harder 

Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
zit er een groot kwaliteits verschil tussen de dealer blokken en de standaart blokken van hbase?
-
Ik rij nu een jaartje rond met blokjes van OMP in combinatie met standaard schijven. Een hele verbetering tov. mijn originele remblokken vind ik...
H-base en andere vervangings spullen van de automatzaken moet je proberen te mijden zoals Menno zegt.
Bij autopartsonline levert ie voor de GTT/16v/Peug 205en 309 GTI klauwen Textar remblokken.
Ik heb ze getest met een 309GTI16 op Zandvoort en de Nurburgring, maar ik heb ze niet serieus aan het faden gekregen.
Echter een maat van mij rijd met een Hoenda Shitvic ook met diezelfde textar blokken, maar die is er stukken minder tevreden over.
Die gast levert trouwens meerdere merken.
Verder heb je nog Mintex, oa geleverd door improve-tuning.nl (=goeie kerel). Ik heb daarvan een setje M1144 op mijn Corolla, remt iets happiger als die textar en krijg ik alleen bij het aanremmen van de Tarzan nog wel eens aan het faden na een aantal rondes. Nu is dit ook wel op kleine dunne schijfjes die echt opgloeien, dus dat kan ook het probleem zijn
Ferrodo DS2500 is nog ff een stuk happiger als die Mintex en heb ik nooit aan het faden gekregen, maar ook niet echt uitvoerig getest.
Bij autopartsonline levert ie voor de GTT/16v/Peug 205en 309 GTI klauwen Textar remblokken.
Ik heb ze getest met een 309GTI16 op Zandvoort en de Nurburgring, maar ik heb ze niet serieus aan het faden gekregen.

Echter een maat van mij rijd met een Hoenda Shitvic ook met diezelfde textar blokken, maar die is er stukken minder tevreden over.
Die gast levert trouwens meerdere merken.
Verder heb je nog Mintex, oa geleverd door improve-tuning.nl (=goeie kerel). Ik heb daarvan een setje M1144 op mijn Corolla, remt iets happiger als die textar en krijg ik alleen bij het aanremmen van de Tarzan nog wel eens aan het faden na een aantal rondes. Nu is dit ook wel op kleine dunne schijfjes die echt opgloeien, dus dat kan ook het probleem zijn

Ferrodo DS2500 is nog ff een stuk happiger als die Mintex en heb ik nooit aan het faden gekregen, maar ook niet echt uitvoerig getest.
-
Aftermarket is Textra ook verkrijgbaar in eommige auotmaterialenzaken, en Textar heeft iig OOIT (maar waarsch. nog stééds) blokken gemaakt voor Mercedes en Renault.
Is iig geen rotzooi.
Is iig geen rotzooi.
Idd, dat wilde ik er ook nog bijzeggen, zat op de snellere stermodellen iig.
Maargoed dingen als Delphi van de brezan zijn leuk voor je dagelijkse ouwelullenkar (:~) hoewel ik ook een setje sportblokken daarop zou monteren hehe.
Maargoed dingen als Delphi van de brezan zijn leuk voor je dagelijkse ouwelullenkar (:~) hoewel ik ook een setje sportblokken daarop zou monteren hehe.
mintex is echt goed inderdaad
improve ook een goeie kerel heb ik ze ook van.
ferodo heb ik ook altijd goeie berichten over gehoord.

improve ook een goeie kerel heb ik ze ook van.
ferodo heb ik ook altijd goeie berichten over gehoord.
ik heb wat roest aan de onderkant van mijn achterklep en er werd mij aangeraden om een compleet nieuwe kelp te kopen. nu heb ik een gloednieuwe klep op marktplaats gevonden, alleen is dit een phase 3 klep, met het remlicht en de gaatjes voor de embleempjes. Kan ik dit gewoon dicht laten lassen? of gaat dit in de toekomst weer roesten?
je kan er ook een remlicht in hangen
volgens mij zijn er ook wel hoop ph2 of ph1 achterkleppen te ritselen zo, vaak zijn ze niet kwijt te krijgen volgens mij.

Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
2e hands zijn er inderdaad genoeg, maar ik wil een nieuwe.
zijn er nog meer schillen dan het remlicht en de gaatjes voor de renaul/clio badges bij een phase 3 klep tegenover een phase 1
Immer wieder die verdammte Holländer