vanavond bij de mac in Lelystad (22:30) een bordeaux rode twingo, dat zal die met dat 1.7 blok zijn.
en iets eerder op die avond een rode 1916v ph2 cabrio ergens in flevoland, verder wat twingo's megane's en meer van dat soort dingen op de rit van en naar Hilvarenbeek
gisteravond rond een uurtje of 18:00 ter hoogte van het Shell station op A4 vanaf A'dam richting Den Haag een blauwe Clio V6 phase2.
en zo rond 18:30 vanaf de kruising N207 een (waarschijnlijk) Williams die vanuit richting Alphen afsloeg richting Ter Aar en daar zijn gaspedaaltje flink intrapte.
Ik bleef er nog even een tijdje achter hangen nadat je mij had ingehaald.
opvallend detail was het geplamuurde achterscherm.
Steven schreef:Nice, jammer van de kleur rood, hoewel deze nognie roze is
Mooi ingebouwd iig en met standaard pijp hehe, kun je wel meer genieten van de open kelken.
De auto is echt van een liefhebber geweest, want het interieur is compleet vernieuwd en de auto is of opnieuw gespoten geweest, of de lak is heel erg goed onderhouden!
Er ligt een aangepaste Mongoose RVS uitlaat onder.
Met weinig gas klinkt de uitlaat wat donkerder dan standaard en met flink gas hoor je er niks meer van.
Dan hoor je alleen maar de open kelkjes roaren
Foeke schreef:Hier regelmatig in de straat een nieuwe Clio 3 RS F1. Gekocht bij VKV met Ivo als verkoper geloof ik En nee hij is niet van mij.
Das idd waar Foeke...., van dhr. de Graaf, echt een aardige familie zeg... ..., en een mooie Clio idd gekocht bij ons in R'dam
Ja zijn goeie lui met verstand van auto's..... die hele familie rijd Renault, mijn vorige clio is ook van hun geweest en ga er nu ook altijd voor onderhoud heen.
<-------So you know don't mess with a Reno------->
Zelfs op Madeira fan van de GTT Er reden er maar n stuk of 4 rond daar. Had er 3 gezien (ja, je ziet het eiland al gauw compleet). Helaas verstonden ik en de onderhoudsmonteur van deze 5 geen woord van mekaar maar hij scheen een vriend te hebben die er nog 2 had.
Deze zat echter zeer strak in mekaar en was prima onderhouden.
Overigens zijn ze daar wel wild van dit soort karretjes, het Rally-gebeuren is er wel populair (Rally van Madeira) en Renault zelf is ook erg populair.
Vanochtend bij Rogat/Meppel kwam me een donkergrijze Renault 25 tegemoet, met gele verlichting, en volgens mij 17 inch Renault Silvertstone velgen d'r onder.
Verders een dubbele uitlaat, met een lekkere sound!
Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
nickyr16v schreef:vandaag bij reno dealer vriezenveen
Die is van Stegehuis zelf, rijdt ie zo af en toe mee in 't rond.. en dacht ook hobby-matig wat rally...
helemaal goed. hij scheurt wat rond tot er mensen vuisten op steken enzo dan zet ie de rs weer binnen. en toen ik hem sprak wou hij wel rally gaan rijden. in september maar even kijken in hellendoorn of is dat niet in september?
Vanmiddag op de A12 een zilvergrijze phI RS. Met dikke wielen eronder en een sportuitlaatje. Volgens mij had ie ook andere zijskirts onder zitten. Mooie RS om te zien. De bestuurster ook trouwens
Vanmiddag op de A32 richting Heerenveen een paars overgespoten uitgebouwde Megane Coupe gespot... Volgens mij is dat die kerel uit Raalte. Ook al eens van dichtbij bekeken in Zwolle bij NLPower... Leuke kar!
ARNO16V schreef:Vanochtend bij Rogat/Meppel kwam me een donkergrijze Renault 25 tegemoet, met gele verlichting, en volgens mij 17 inch Renault Silvertstone velgen d'r onder.
Verders een dubbele uitlaat, met een lekkere sound!
Zou deze kunnen zijn dan? Foto is van de Franse autodag van vorig jaar. Betreft een R25 V6 Baccara
Tim_Coupe schreef:Vanmiddag op de A32 richting Heerenveen een paars overgespoten uitgebouwde Megane Coupe gespot... Volgens mij is dat die kerel uit Raalte. Ook al eens van dichtbij bekeken in Zwolle bij NLPower... Leuke kar!
die was dus vanavond in Drachten te bewonderen naast zn 2 collega meganerijders Peter & Peter
Mike (spitsoor) schreef:Vanmiddag op de A12 een zilvergrijze phI RS. Met dikke wielen eronder en een sportuitlaatje. Volgens mij had ie ook andere zijskirts onder zitten. Mooie RS om te zien. De bestuurder ook trouwens
nickyr16v schreef:vandaag bij reno dealer vriezenveen
Die is van Stegehuis zelf, rijdt ie zo af en toe mee in 't rond.. en dacht ook hobby-matig wat rally...
helemaal goed. hij scheurt wat rond tot er mensen vuisten op steken enzo dan zet ie de rs weer binnen. en toen ik hem sprak wou hij wel rally gaan rijden. in september maar even kijken in hellendoorn of is dat niet in september?
klopt deels, ik werk voor stegehuis en hij haalt idd mensen het bloed onder de nagels maarja waar wil je hem anders testen vandaan en dan zet ie hem weer binnen, hij gaat 9 september voor zijn licensie en hij wil in hengelo al mee doen volges mij of idd hellendoorn, weet ik niet zeker.
ik ga dan samen met nog een jongen sleutelen aan de clio, hij trekt echt als een bezetenen die 2.0 16v is goed opgefokt en er zit ook een bak met rechte vertanding achter
Laatst gewijzigd door Freeksen op do 22 nov 2007 20:24, 1 keer totaal gewijzigd.