Tenzij je enorme kolenschoppen als handen hebt natuurlijk, dan ist misschien wat lastiger

En tja als je emotioneel over de sloop begint krijg je automatisch dit soort ongein. Das op bijna elk forum wel hoor

En voor distributie en multiriem moet de motor er ook niet uit.canonballman schreef: En voor kabelboom de motor eruit halen? Nee, echt niet hoor, begint een beetje op indianenverhalen te lijken. Dadelijk moet het blok er ook nog uit om de bougies te vervangen.
Heb je gisteren al een PM gestuurd, i.v.m. kabelboom/ /bedrading maar nog niet gelezen zie ik.gerritpoeldijk schreef:en julie schijnen het nogal naar je zin te hebben met domme opmerkingen zo grappig vind ik het niet d8 dat julie wel serieus waren maar zie aleen maar het tegendeel
dat is bij meerdere auto's zo!maar denk maar zo : als je niet doorzet, gaat hij t nooit doengerritpoeldijk schreef:ok dan ga ik even kijken heb als het goed is ook een draadboom voor 5 tientjes dus kortom als het meezit gaat de 080 eindelijk weer rijden a.s week
deze auto heb me echt ook letterlijk bloed zweet en tranen gekost maar ja hij is het waard
Moet de motor er echt persé uit? Of kan je er zo ook bij? Ik heb zelf geen ervaringen met die motoren, maar als ik bij mijn eigen auto kijk, heb je ruimte zat.maar dit betekent dus de motor er weer uit en de boom vervangen