Heb gehoord dat Xenon niet in die Angeleyes mag, omdat dit van kunstof is en kan smelten... zou zonde zijn nie?DennisT schreef:Iemand?
Dankje!Pascal-X schreef:jezus die zit goed in de lak! welke shampoo en wax gebruik je?
hoeveel k is dat? 8000k?
die zijn er wel te krijgen hoor!! xenonstore heeft ze maar ik weet niet of ze ook passen op het huidige systeem van jou.Haas schreef:ik heb een xenonkitje liggen, wat in mijn megane heeft gezeten. Dit is H7. Weet iemand of en zo ja, waar ik andere lampen kan halen zodat ze in mijn Golf of Chamade passen? Uit mijn hoofd H4...?
Xenon geeft juist veel minder warmte als halogeen !!Jeroen Wigger schreef:Heb gehoord dat Xenon niet in die Angeleyes mag, omdat dit van kunstof is en kan smelten... zou zonde zijn nie?
op mijn angeleyes zat ook een sticker "no HID bulbs". Maar volgems mij bedoelen ze daar de 100 watt xenonlook lampen mee. en die worden wel een paar graad warmer als 55 wattAlpine schreef:Xenon geeft juist veel minder warmte als halogeen !!Jeroen Wigger schreef:Heb gehoord dat Xenon niet in die Angeleyes mag, omdat dit van kunstof is en kan smelten... zou zonde zijn nie?
HID= High Intensity Discharge = Xenonrenecliorsi schreef:op mijn angeleyes zat ook een sticker "no HID bulbs". Maar volgems mij bedoelen ze daar de 100 watt xenonlook lampen mee. en die worden wel een paar graad warmer als 55 wattAlpine schreef:Xenon geeft juist veel minder warmte als halogeen !!Jeroen Wigger schreef:Heb gehoord dat Xenon niet in die Angeleyes mag, omdat dit van kunstof is en kan smelten... zou zonde zijn nie?
De reden dat je daar geen xenon's mag insteken is omdat u lichtbeeld dan echt volledig om zeep is met die dingen.thamar schreef:renecliorsi schreef:op mijn angeleyes zat ook een sticker "no HID bulbs". Maar volgems mij bedoelen ze daar de 100 watt xenonlook lampen mee. en die worden wel een paar graad warmer als 55 wattAlpine schreef:Xenon geeft juist veel minder warmte als halogeen !!Jeroen Wigger schreef:Heb gehoord dat Xenon niet in die Angeleyes mag, omdat dit van kunstof is en kan smelten... zou zonde zijn nie?
?? de lamp is toch dezelfde vorm ? als ik mijn xenon heb ingebouwd in mijn angeleyes heb ik toch hetzelfde lichtbeeld als met halogeen alleen met meer opbrengst ? of zie ik het helemaal verkeerd ?Riël Notermans schreef:Nee, H4 en H7 lampen (halogeen) dragen voor een heel groot deel zelf bij aan het lichtbeeld. De reflector in mindere mate.
Een HID lamp doet vrijwel niks met lichtbeeld.
Na een aantal uur flink zwoegen heb ik mijn xenon in de clio gebouwd. tot aan het verwijderen van de koplamp ging alles heel voorspoeding maar toen dat eenmaal was gebeurd stokte het een beetje. beetje erg zelfs.~thijs~ schreef:tja dat wil ik ook wel weten eigenlijk
ik zal ze eens opzoeken, moet er nog wel wat hebben liggenHaas schreef:ik ga weer naar de bekende weg vragen, maar iemand een idee waar ik gele H4 koplampen kan halen voor mijn 19?
vanmiddag al wat toko's afgeweest, maar niets gevonden...