
Friday Nightmeeting Bodegraven. I
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
En dus Ray ?? We blijven niet tot 3 uur in de nacht. 

5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
- Über-Spammer
- Berichten: 13324
- Lid geworden op: do 16 aug 2001 0:00
- Locatie: Nieuwegein
- Contacteer:
Nou daar lijkt het soms wel op
Man, man wat baal ik ervan dat ik vandaag gewoon ben gaan werken.
Eigenlijk wil ik nog wel zo'n lekker daggie vrij

Man, man wat baal ik ervan dat ik vandaag gewoon ben gaan werken.
Eigenlijk wil ik nog wel zo'n lekker daggie vrij

Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
-
- Berichten: 5070
- Lid geworden op: wo 14 apr 2004 6:52
- Car: Dodge RAM
- Locatie: Vleuten
- Contacteer:
Wordt er nog wel eens gemeet in Bodegraven ?
Of is de clan nu naar een andere locatie verkast ?

Of is de clan nu naar een andere locatie verkast ?


I felt a disburbance in the Force... Auto: Dodge RAM, Motor: Honda VFR 800 VTEC
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Toevallig vorige week vrijdag nadat we in Leiden waren gewest ff op de terugweg in Borft bij de Mac blijven hangen.
Leiden is het waar we soms naartoe gaan.
Maar Borft moet weer op beperkte schaal nieuw leven worden ingeblazen.
Leiden is het waar we soms naartoe gaan.
Maar Borft moet weer op beperkte schaal nieuw leven worden ingeblazen.

5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
- Über-Spammer
- Berichten: 13324
- Lid geworden op: do 16 aug 2001 0:00
- Locatie: Nieuwegein
- Contacteer:
Hoezo Martijn, je wilt toch niet op je geweten hebben dat je dit Topic sluit.
Hier ligt de bakermat van de RTC
Maar Borft komt wel weer terug het heeft effe tijd nodig
Hier ligt de bakermat van de RTC

Maar Borft komt wel weer terug het heeft effe tijd nodig

Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
Vraag aan Lex, Arco, Ivo of gelijk wie...
kan iemand van jullie het verschil zien te vinden in de klauw van een clio V6 en de meg 225 of R27. Het gaat me om de bevestigingspunten van de klauwen. De ene zou radiaal zijn, de andere LUG.
Help help help
kan iemand van jullie het verschil zien te vinden in de klauw van een clio V6 en de meg 225 of R27. Het gaat me om de bevestigingspunten van de klauwen. De ene zou radiaal zijn, de andere LUG.
Help help help
-
- Über-Spammer
- Berichten: 12475
- Lid geworden op: di 22 jul 2003 19:43
- Locatie: Leeuwarden
Megane RS -> CMOW
Clio V6 -> C61U
Clio RS 197 -> CR1N
Clio V6 -> C61U
Clio RS 197 -> CR1N
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Ik kan niets vinden Jo. Sorry. 

5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
- Berichten: 5070
- Lid geworden op: wo 14 apr 2004 6:52
- Car: Dodge RAM
- Locatie: Vleuten
- Contacteer:
Ik zou neit durvenAlex Los schreef:Hoezo Martijn, je wilt toch niet op je geweten hebben dat je dit Topic sluit.
Hier ligt de bakermat van de RTC![]()
Maar Borft komt wel weer terug het heeft effe tijd nodig

Alleen benieuwd of het nog bestaat.

Leiden vind ik een beetje uit de buurt van Vleuten....



I felt a disburbance in the Force... Auto: Dodge RAM, Motor: Honda VFR 800 VTEC
-
- Berichten: 6419
- Lid geworden op: za 10 jul 2004 10:05
- Locatie: Schiedam
- Contacteer:
Zilvergrijze clio phI V6 met kenteken 31-HH-TG is de oude V6 van maus toch?
Clio in progress http://www.renault-tuning.com/viewtopic.php?t=18853
thx, dan gaan die V6 klauwen terug de verkoop in. Wat een mengelmoes weer, gadver...
V6, 330mm schijf, meg225 klauwen, AP hoofdremcilinder... het beloofd weer wat
V6, 330mm schijf, meg225 klauwen, AP hoofdremcilinder... het beloofd weer wat

-
- Über-Spammer
- Berichten: 12475
- Lid geworden op: di 22 jul 2003 19:43
- Locatie: Leeuwarden
dan klopt hbase dus niet met de typenummeringSmoke schreef:CM0M Meg.RSGabri van der Veen schreef:Megane RS -> CMOW
Clio V6 -> C61U
Clio RS 197 -> CR1N
CB1U ClioV6

-
- Über-Spammer
- Berichten: 13324
- Lid geworden op: do 16 aug 2001 0:00
- Locatie: Nieuwegein
- Contacteer:
Whehehe, dat jij hier gewoon mee zit te lezen geweldigSmoke schreef:CM0M Meg.RSGabri van der Veen schreef:Megane RS -> CMOW
Clio V6 -> C61U
Clio RS 197 -> CR1N
CB1U ClioV6

Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Wat ben je nu weer van plan ??-jo- schreef:thx, dan gaan die V6 klauwen terug de verkoop in. Wat een mengelmoes weer, gadver...
V6, 330mm schijf, meg225 klauwen, AP hoofdremcilinder... het beloofd weer wat

5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Weliswaar heel stiekem tussen de bedrijven door, en sta nog altijd ingeschreven bij de gemeente in BodegravenAlex Los schreef:Whehehe, dat jij hier gewoon mee zit te lezen geweldigSmoke schreef:CM0M Meg.RSGabri van der Veen schreef:Megane RS -> CMOW
Clio V6 -> C61U
Clio RS 197 -> CR1N
CB1U ClioV6
Lezen ben ik goed in, posten wat minder

een standaard setje dikke ruitenplakkers samen te stellen, gaat goed hoor.Arco schreef:Wat ben je nu weer van plan ??-jo- schreef:thx, dan gaan die V6 klauwen terug de verkoop in. Wat een mengelmoes weer, gadver...
V6, 330mm schijf, meg225 klauwen, AP hoofdremcilinder... het beloofd weer wat
Die V6 klauw lukt dus niet omdat ze LUG gemonteerd diend te worden. De Meg daarentegen gaat radiaal, ideaal om een mooie adaptor op te laten maken.
Maar... de meg schijf past dan weer niet op het 21 fusee, de rugdiameter is anders. De V6 schijf past perfect en heeft een 330 mm diameter.
De hoofdremcilinder wordt vervangen door eentje van AP, die nog soepeltjes leverbaar zijn, en die op zijn beurd weer meer dan voldoende geeft voor de 4pots klauwen op die grote schotels.
Als het allemaal netjes in elkaar past en ik heb het goed berekent heb je voor een 8/900 een heel dikke remmenset MET ORIGINELE RENAULT ONDERDELEN DIE NODIG ZIJN VOOR DE BELGISCHE KUT KEURING.

-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
oOHHWW.... dAAR WORDT JE TOCH NIET GOED VAN ... ?? ?!!!1
Maar hoe zit het dan met en Mitsubishi Lancer EVO met Brembo-klauwen bij jullie in Belgie ??
Maar hoe zit het dan met en Mitsubishi Lancer EVO met Brembo-klauwen bij jullie in Belgie ??
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
standaard geleverd bij de wagen 
en zo moet je je wagen ook aanbieden, standaard (motorisch althans). Voor alles wat niet standaard origineel van de fabriek uit gelevert wordt heb je een zogenaamd "tuningattest" nodig. Dat zijn documenten die bij spoilers en dergelijke geleverd worden door "tuningbedrijven, afkomstig van de fabrikant.
Daarbij heb je ook nog eens een "plaatsingsattest" nodig.
En voor elk niet standaard onderdeel betaal je een meerprijs van minimum 5 euro (ja zelfs voor een sierstukje op je einddemper) als je er een tuningsattest van hebt tenminste. Is dat niet aanwezig krijg je per direkt een rode kaart.

en zo moet je je wagen ook aanbieden, standaard (motorisch althans). Voor alles wat niet standaard origineel van de fabriek uit gelevert wordt heb je een zogenaamd "tuningattest" nodig. Dat zijn documenten die bij spoilers en dergelijke geleverd worden door "tuningbedrijven, afkomstig van de fabrikant.
Daarbij heb je ook nog eens een "plaatsingsattest" nodig.
En voor elk niet standaard onderdeel betaal je een meerprijs van minimum 5 euro (ja zelfs voor een sierstukje op je einddemper) als je er een tuningsattest van hebt tenminste. Is dat niet aanwezig krijg je per direkt een rode kaart.
Sow, dat ellendige &^%$^%$ is er nu eindelijk helemaal af!Chris schreef:Het is gelukkig alleen bij de uitlaat gebleven! Ik kan jullie zeggen dat 750 km zonder dempers GEEN pretje is!Jochem de Haas schreef:Tot op heden heeft alleen de devil achterdemper de geest gegeven bij chris zijn 5.........![]()





Ik hoop dat Piet de Lasser aka Van den Berg constructions er nog wat mee kan, anders word het toch echt een flammenrohr uit het schap...

-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Bakken & Braden is zijn vak toch. 

5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Jo : PM. 
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Prijs is incl oordopjesSmoke schreef:Er staat nu ook een leuke op Marktplaats voor de Turbo 1 en 2.
Alleen wel serieus geld zeg..

Nope, gaat over iets anders van z'n 21.Smoke Posted: Thu Aug 16, 2007 3:31 pm Post subject:
--------------------------------------------------------------------------------
Arco wrote:
Jo : PM.
Als het voor de remklauwen is ben je een paar uurtjes te laat![]()
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
GAZ troep ?? Dempers lek ??
Bilstein wel op voorraad ??
Bilstein wel op voorraad ??
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Geen idee, rechts achter is ie kaput.Arco schreef:GAZ troep ?? Dempers lek ??
Bilstein wel op voorraad ??
Bilsteins zijn er op 4 dagen.
Alex Los schreef:Als het een flammenrohr wordt dan kan je net zo goed zonder demper blijven rijden

Ik ben niet zo gecharmeerd van het huidige soundje en/of een flammenrohr... Voor even is het wel genâgh, maar geef mij m'n oude pijp maar trug.

En je, je hebt ook met je medemens te maken he.....hehehe

Renault 5 GT turbo Bleu Sport