[Clio I] MaSteR Einde Project --> Clio Verkocht + Foto's

Vertel hier alles over je project.
Plaats reactie
MaSteR Clio
Contacteer:

Haas schreef:mwah..ik er er 6J op gehad aan de achterkant met 50er banden zelfs en dat ging nog wel. ET was niet uberhandig, stond wat ver naar buiten. Je moet gewoon een keer een stalen wiele zonder band eraan hangen en dan meten wat je kunt en welke kant op... :)
Idd...heb nu ook 6J das geen probleem met btje normale ET waarde maar k heb me gefocused op een mooi setje velgen en dat wordt gewoon een probleem maargoed we zullen zien! Gaat goed komen :)
Haas
Car: Megane RS

sja, waarom niet iets wat nét smaller is? snap wel dat 7J mooi is, maar als het niet past, waarom dan daar aan vasthouden... Uitrollen van je wielkasten, veel plezier ermee. na het geouwehoer wat ik er mee heb gehad, laat ik t nooit meer doen als ik mijn auto niet overspuit..... :~
Wouter
Über-Spammer
Contacteer:

Ziet er netjes uit die achterkant. Bijna af.

Nu nog die salontafel eraf.
Waarom?? Gewoon omdat het kan!
Remon

WouterW schreef:Ziet er netjes uit die achterkant. Bijna af.

Inderdaad, die verpest de lijn van de Clio nogal naar mijn idee :)
MaSteR Clio
Contacteer:

Remon-CL10 schreef:
WouterW schreef:Ziet er netjes uit die achterkant. Bijna af.

Inderdaad, die verpest de lijn van de Clio nogal naar mijn idee :)
Helemaal mee eens...alleen wil ik het dan ook in 1x goed doen en dan wordt ie ook helemaal strak. Maar daar wachten we nog ff mee ;)
Wouter
Über-Spammer
Contacteer:

nieuwe achterklep scoren?
-Ray-
Contacteer:

MaSteR Clio schreef:
Haas schreef:mwah..ik er er 6J op gehad aan de achterkant met 50er banden zelfs en dat ging nog wel. ET was niet uberhandig, stond wat ver naar buiten. Je moet gewoon een keer een stalen wiele zonder band eraan hangen en dan meten wat je kunt en welke kant op... :)
Idd...heb nu ook 6J das geen probleem met btje normale ET waarde maar k heb me gefocused op een mooi setje velgen en dat wordt gewoon een probleem maargoed we zullen zien! Gaat goed komen :)
en je weet het hè.... alles is te koop! ;)
Immer wieder die verdammte Holländer
Wouter
Über-Spammer
Contacteer:

-Ray- schreef:
MaSteR Clio schreef:
en je weet het hè.... alles is te koop! ;)
16V Gran Prix?
Haas

heb hier nog een strakke klep liggen, zonder gaatjes bovenin. Zit alleen nog de kofferstrip op (ff je ph II overzetten (Y) ) en het slot. Overspuiten en klaar. Zo afhalen, 50 eu :)
Wouter
Über-Spammer
Contacteer:

Haas schreef:heb hier nog een strakke klep liggen, zonder gaatjes bovenin. Zit alleen nog de kofferstrip op (ff je ph II overzetten (Y) ) en het slot. Overspuiten en klaar. Zo afhalen, 50 eu :)
Ik zou niet twijfelen Wes en direct in de auto stappen en halen bij meneer Haas
Haas

niets moet, tis maar een aanbod. Hij ligt mij al een tijd in de weg....
MaSteR Clio
Contacteer:

Haas schreef:niets moet, tis maar een aanbod. Hij ligt mij al een tijd in de weg....
PM :D
MaSteR Clio
Contacteer:

Wie kan mij verder helpen met mijn probleem. Heb een tik zitten in een relais (wit kastje) aan de rechterkant van me dashboard waar normaal de originele koffiefilter luidspreker zit.
Daar lopen 5 verschillende kleuren kabels heen. Om de 15 seconde lijkt het kastje(relais) te schakelen dit hoor je in de luidsprekers achterin. Ik weet niet waar dit kastje voor dient? Heb verder geen problemen.
Als je de stekker eruit haalt gebeurt er ook niks (de tik is dan wel weg) je kunt dan nog gewoon rijden en er gebeurt niks geks...

Heb de radio er al uit gehad en de zekeringkast nagekeken. Plus is al vd accu geweest en heb de versterker nagekeken. Maar nog steeds blijft het geluid er! Wie kan mij helpen of weet waar dit relais voor dient?
Haas

kom die klep van je maar eens ophalen... :P
MaSteR Clio
Contacteer:

Deze jongen heeft het druk druk druk...doe me best om em zo snel mogelijk op te halen. Maar ben in tussentijd met dit probleem bezig :P Dus wie kan me helpen?
Jeroen Wigger
Car: Laguna II 2.0 T 205

Ehum misschien rare vraag, maar omdat je ruitenwisser er achter af is, heb je m dan niet aan staan!
Heb ik bij de mijne gehad, 1 draadje was van de motor af en ik was per ongeluk tegen de schakelaar aan gekomen... dus die tik was bij mij de interval...
Succes
MaSteR Clio
Contacteer:

Jeroen Wigger schreef:Ehum misschien rare vraag, maar omdat je ruitenwisser er achter af is, heb je m dan niet aan staan!
Heb ik bij de mijne gehad, 1 draadje was van de motor af en ik was per ongeluk tegen de schakelaar aan gekomen... dus die tik was bij mij de interval...
Succes
Helemaal geen rare vraag...
Me probleem is verholpen, best dom eigelijk haha om de 15 sec. een tik was ook wel heel erg toevallig :bonk:
Interval dus :P...Bedankt!
Haas

mooi, dus je komt vanavond langs? :P

ow..fak, dan ben ik er niet... :~
MaSteR Clio
Contacteer:

Haas schreef:mooi, dus je komt vanavond langs? :P

ow..fak, dan ben ik er niet... :~
Ik PM je volgende week :P Ben deze week nog druk voor een optocht en kermis :D
Jeroen Wigger

@ MaSteR Clio
Helemaal geen rare vraag...
Me probleem is verholpen, best dom eigelijk haha om de 15 sec. een tik was ook wel heel erg toevallig :bonk:
Interval dus :P...Bedankt!
Graag gedaan, Toevallig zeg hahaha..... mooi dat weer goed is...
Siempie

hey master, hoe kom jij aan het signaal voor je toerenteller, ik heb hier namelijk ook 1 liggen en wil die ook wel eens werkend hebben.
Jeroen Wigger

bij 'n 1.4 zit ie op één van die dunne draadje op de bobine dacht ik zo, kun je zo ff meten....
Siempie

(leek modus) en hoe meet ik dat dan?(/leek modus)

ik heb trouwens een dash van een rsi, daar zitten 2 speciale aansluitigen op bij de toerenteller. Om moet ik meer dan 2 draden trekken.
Jeroen Wigger

als die toerenteller wel werkt kan je m daar weg trekken, met een multimeter meten, of je spanning evenredig oploopt met 't toerental...
Siempie

alles werkt nu (met uitzondering van de oliepeil meter). Gewoon ff wat uitgezocht en zo er uit gekomen (0)

Maar nu weer verder ontopic
MaSteR Clio
Contacteer:

Siempie schreef:alles werkt nu (met uitzondering van de oliepeil meter). Gewoon ff wat uitgezocht en zo er uit gekomen (0)

Maar nu weer verder ontopic
Jaa anders vervuil je ff mijn schone topic :P
Gewoon een draadje trekken naar de min van je bobine...peace of cake!
Wouter
Über-Spammer
Contacteer:

Joh zit die achterklep er al op? :p
MaSteR Clio
Contacteer:

Vorige maand me auto laten ontdoen van de deukjes (waren er ongeveer 16) dus weer helemaal strak nu :)
Achterbumper en lip spuit ik volgende week zelf nog ff keertje opnieuw begint nu pas na 2 jaar weer slecht te worden...(en jaa er komt nog een keer wat anders :P)

Ook probeer ik op korte termijn bezig te gaan met de achterklep van Haas, ik laat alleen het slot erin zitten. Vind het niet meer de moeite waard om veel geld uit te gaan geven om ook de achterklep strak te laten maken. Wel zet ik de bovenste spoiler over van de oude klep en wordt het professioneel geblindeerd!

Ook heb ik vorige week een nieuwe head unit aangeschaft namelijk de nieuwste Alpine IDA-X001 dus geen gezeik meer met cd's maar gewoon een harde schijf van 40 gigabyte in me dashboard kastje :) Klein schermpje in het frontje erbij in voor het bladeren van mappen e.d.
Ook kunnen er een ipod, wisselaar of andere usb/mp3 spelers aan!
Zal binnenkort ff foto'tje maken!

Hier toch maar ff snel een fototje :P
[img]http://www.alpine-europe.com/uploads/tx ... 68a8c2.jpg[/img]
Marc Muller

Zeker de orriginele achterlichten! Vind ik persoonlijk veel mooier. Hou niet van die lexuslook rommel ;)

Gr. Marc Muller
MaSteR Clio
Contacteer:

Marc Muller schreef:Zeker de orriginele achterlichten! Vind ik persoonlijk veel mooier. Hou niet van die lexuslook rommel ;)

Gr. Marc Muller
Zitten er al op :D Blader ff pagina terug (Y) :P
MaSteR Clio
Contacteer:

Vorige week achterklep bij Haas opgehaald...ziet er erg netjes uit!
Ga em profesioneel laten blinderen en spuiten, ik neem de bovenste spoiler mee van de vorige klep!
Het resultaat kan nog ff op zich wachten, heb de ruimte en de tijd er momenteel niet echt voor!

Hier ff wat foto's van de nieuwe radio...(Lichtinval was btje kl*te vandaar dat de blauwe knopjes nogal fel zijn en display niet helder)

[img]http://i11.photobucket.com/albums/a196/ ... 5e6717.jpg[/img]

[img]http://i11.photobucket.com/albums/a196/ ... 93bfda.jpg[/img]
Wouter
Über-Spammer
Contacteer:

Laat je em s'nachts er wel in zitten? Dan kom ik em dr ff uithalen en omwisselen voor de mijne :p

Mooi ding (y)
DennisT
Moderator

Zit jouw asbak boven je kachelunit ofzo? Ziet er zo anders uit als bij mij :)
Wouter
Über-Spammer
Contacteer:

ja klopt, dat had ik ook in mn eerste clio.
Dnns

net radiotje !
ben benieuwd naar de neiwe achter klep ! :smile:
Plaats reactie