ACT: Je eigen auto VS iemand anders auto. I

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Gesloten
Lowrider

Hahah, ik heb gister toch nog ff gelachen met mijn gebakkie :D

Een bmwtje, die dacht ook ff mij eruit te "brullen"
ik weet niet wat voor het was, maar had achter 2x2 uitlaten en brulde enorm.
dacht voor de gein is ff te trappen :p
won ik nog met 1 auto lengte ook :lol:
-PAZ-
Über-Spammer

:( :( Regen zuigt zeg

Sta ik vanmiddag aan de rode lichten naast een 320I E46 model, BMW rijder wilde ook wel effe sporten. Licht op groen en BMW spuit weg, enige wat de gtt doet was roken uit de wielkasten vanvoren (S) (S) , door naar 2e en rustiger door trekken, kwam nog wel iets dichter bij maar was hellaas al een verloren zaak. Hoop dat ding nog eens tegen te komen als het droog is, kan ik hem weer effe terug op zijn nummer zetten :wink: :)
R5GTT. Drive it like you stole it
Hardcore RS

Renault clio RS >VS< Audi R8 4.2 420 pk

sja wat denk je haha :~

tering wat zijn die dingen snel zeg :worship:
KimRS

Hardcore RS schreef:Renault clio RS >VS< Audi R8 4.2 420 pk

sja wat denk je haha :~

t@ring wat zijn die dingen snel zeg :worship:
ja maar en ook nog eens erg mooi! bij dat soort wagens ga ik JUIST plakken in de hoop dat ze laten zien wat ze in huis hebben :lol: :worship:
leeroy

vanavond ik in de williams en een maat van mij in zijn espace 3.0 v6 24 automaat 8) hij hield me goed bij tot ik de rotonde opschoot :D :D ik kon ook niet voluit ben mijn blok nog aan het inrijden ben wel benieuwd hoe het dan tegen elkaar op zal gaan (Y)
Hardcore RS

KimRS schreef:
ja maar en ook nog eens erg mooi! bij dat soort wagens ga ik JUIST plakken in de hoop dat ze laten zien wat ze in huis hebben :lol: :worship:
ghaha inderdaad ja maar hij reed juist achter mij :lol: ik vol op t gas en toen ineens bwooooooo was ie dichterbij :wink: ik reed 190 in zn 4 @6500 toeren ofzo hahah
CChris

Honda CRX vs 5 GTT, op de snelweg, deed zoŽn 100-120........hij gaf gas, ik ook. eerst ff rustig achter em blijven hangen. daarna ff zn plek laten zien........ding zag er netjes uit, strak in de lak, dikke pijp links en rechts zoals het hoort bij die dingen. Maar hij kon me niet bijhouden, tot ong 170/180 vond ik het wel welletjes........ 1-0 iig :D
R 5 Convertible Rulezz
Florus

Vanavond onderweg naar Leiden, stil voor 't stoplicht, met achter mij een Mitsubishi Lancer Evo7, Dus groen licht, bochtje door en vol op 't gas, met hem op gelijke afstand achter mij.......

Verderop het transferium opgereden, auto geparkeerd, beetje rondkijken, komt die gast van die Evo, loopt naar m'n auto kijkt er ff naar en vraagt dan; Van wie is deze? , ehhmmm die's van mij, Hij; dat ding gaat best aardig,kon je op dat stuk niet voorbij komen..........wat ligt daar dan voor blok in joh? ........eeehhhmmm, nou gewoon een 1.4 tje..... :D :lol: :lol:

Gast was best aardig onder de indruk :D , hij reed overigens met een Standaard Evo, met alleen een andere uitlaat......
Haas
Car: Megane RS

zo slecht is die franse rommel ook niet ;)
Maus

Florus schreef:Vanavond onderweg naar Leiden, stil voor 't stoplicht, met achter mij een Mitsubishi Lancer Evo7, Dus groen licht, bochtje door en vol op 't gas, met hem op gelijke afstand achter mij.......

Verderop het transferium opgereden, auto geparkeerd, beetje rondkijken, komt die gast van die Evo, loopt naar m'n auto kijkt er ff naar en vraagt dan; Van wie is deze? , ehhmmm die's van mij, Hij; dat ding gaat best aardig,kon je op dat stuk niet voorbij komen..........wat ligt daar dan voor blok in joh? ........eeehhhmmm, nou gewoon een 1.4 tje..... :D :lol: :lol:

Gast was best aardig onder de indruk :D , hij reed overigens met een Standaard Evo, met alleen een andere uitlaat......
Alleen een andere uitlaat is goed voor een 300 pk's.
Vind 't knap dat je 'm voorgebleven bent.
Florus

Maus schreef:
Florus schreef:Vanavond onderweg naar Leiden, stil voor 't stoplicht, met achter mij een Mitsubishi Lancer Evo7, Dus groen licht, bochtje door en vol op 't gas, met hem op gelijke afstand achter mij.......

Naja tot de 3e versnelling wel,maargoed,misschien had die gast het niet helemaal verwacht met wegtrekken, als je achter iemand rijdt die ineens gas geeft,ben je altijd ietstjes later,en heb je best wat kracht nodig omdat in te lopen :)

Of hij weet gewoon niet hoe je met zo'n Evo om moet gaan.... :p :lol:
Arco
Über-Spammer
Car: Renault 5 GT Turbo

Dat was gister wel ff lachen. En dan die vriend van hem met z'n gouwe 200sx.... Die kon niemand bijhouden. :D

Vlgns zeggen 180 pk aan de wielen met +/-1300kg op de weegschaal. :p
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"

Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Steven
Car: M536

Toch heeft er een evo6 eigenaar in mijn GT gereje die beweerde dat ie in de 2 en 3e versnelling misschien toch wel aardig bij zou kunnen blijven.

Nooit echt getest helaas.
-PAZ-
Über-Spammer

Haas schreef:zo slecht is die franse rommel ook niet ;)
Als ze het doen gaan ze vrij aardig 8) :wink: :p
R5GTT. Drive it like you stole it
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Zooooo... Effe met een dikke smile in Bart GTT's GTT mogen scheuren en meteen maar een meneer in een Civic Type-R (200 PK, 6,6 sec naar de 100) een illusie armer gemaakt. :D Damn, wat is het toch een genot om in een GT te rijden! Dat had ik echt effe nodig... :D :D
Lex
Über-Spammer
Contacteer:

Florus schreef:
Maus schreef:

Naja tot de 3e versnelling wel,maargoed,misschien had die gast het niet helemaal verwacht met wegtrekken, als je achter iemand rijdt die ineens gas geeft,ben je altijd ietstjes later,en heb je best wat kracht nodig omdat in te lopen :)

Of hij weet gewoon niet hoe je met zo'n Evo om moet gaan.... :p :lol:
Die blik :lol: . Maus die Evo is de Evo van die andere Maus...je weet wel wittte WRX Maus (Y)
-Ray-
Contacteer:

net nog ff een golf 2 GTI (zo zag ie dr iig wel uit ;) )
op z'n plekkie gezet. op de stationsweg in ijmuiden (50, flitspaal) kwam ik naast m en hij meteen plakken...

rechtsaf richting randweg, op de invoegstrook ff inhouden en vol op het gas.... 2 kleine stipjes waren de koplampen denk ik :D

ik uitvoegen bij velserbroek, en ik kon m niet zien zitten door de zwarte sjonnie bubbel folie :p
Immer wieder die verdammte Holländer
paulvanrooij
Car: Twingo GT
Contacteer:

in de doordraaier van de A2 naar de A15 zat er een golf 4 met een aantal sjonnies op mn bumper, auto in 4 laten staan en even gas ingetrapt, bij het overschakelen naar 5 was ie een stuk kleiner in de spiegel!
zo gefrustreerd dat ie over de doorgetrokken streep meteen helemaal naar links knalde, om daar weer achter een vrachtwagen vast te zitten.. nog even vriendelijk naar ze geglimlacht, maar ze konden het niet waarderen ;)
Ferdy
Über-Spammer

Paul1916v schreef:in de doordraaier van de A2 naar de A15 zat er een golf 4 met een aantal sjonnies op mn bumper, auto in 4 laten staan en even gas ingetrapt, bij het overschakelen naar 5 was ie een stuk kleiner in de spiegel!
zo gefrustreerd dat ie over de doorgetrokken streep meteen helemaal naar links knalde, om daar weer achter een vrachtwagen vast te zitten.. nog even vriendelijk naar ze geglimlacht, maar ze konden het niet waarderen ;)
met de 5 ? :P
paulvanrooij
Car: Twingo GT
Contacteer:

tuurlijk! :D
Ferdy
Über-Spammer

Paul1916v schreef:tuurlijk! :D
ik moet ook zo'n ding... :nopom:
Cleaned_Clio_16v

Had vorig weekend een uitgebouwde focus achter me zitten haha die ging erna maar even over een dubbele doorgetrikke streep :lol: denk laat uhm maar heb al laten zien wie er sneller is.
GeniustheGzA

vannacht meerdere malen: Williams vs RS ph1 vs 206RC

money in the bag :D
Arno17
Car: Captur EDC130 Intens

GeniustheGzA schreef:vannacht meerdere malen: Williams vs RS ph1 vs 206RC

Standaard Willy??...... :D
Arco
Über-Spammer

Zaterdagmiddag vanuit Zandvoort tot 3x verloren van een nieuwe BMW 645i met sprint trekken bij stoplicht. :nopom: :'(

Tot de 140 km/u bleef ie me maar net 2x lengte 5-je/ 1x lengte BMW voor.
Arno17

Arco schreef:Zaterdagmiddag vanuit Zandvoort tot 3x verloren van een nieuwe BMW 645i met sprint trekken bij stoplicht. :nopom: :'(

Tot de 140 km/u bleef ie me maar net 2x lengte 5-je/ 1x lengte BMW voor.
Je kan dus stellen dat je hem aardig bijhield?........of zat de man je te dollen door soms even gas in te houden?
Arco
Über-Spammer

Kon 'm (voor m'n gevoel) wel aardig bijhouden ja tot de +/- 140 km/u, Daarna liep ie verder weg en ben ik maar van 't gas gegaan.

Ff gekeken, maar een 645i doet 5.8 sec. over 0-100 km/u.... Denk dat ie wel aardig het gas onderin had ja. :D
KimRS

RS vs Kadett GSI..... :gaap: (S)
GeniustheGzA

Arno17 schreef:

Nope :D

hoewel ik standaard (alleen zonder kat) ook nooit problemen had met een RS ph1 :D :D
Sander2

GeniustheGzA schreef:
Arno17 schreef:

hoewel ik standaard (alleen zonder kat) ook nooit problemen had met een RS ph1 :D :D
Gast in die RS kan niet rijden :lol: :wink:
Ivo
Über-Spammer

Gisteravond op de A12:

Alfa 156 2.5 24v sportswagen - Clio III RS F1

:p

die man keek raar op in die alfa.., was net ff sneller
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Sander2 schreef:
GeniustheGzA schreef:
Arno17 schreef:

Gast in die RS kan niet rijden :lol: :wink:
Willies zijn gewoon erg snel... :P
Kier

5GTT vs Carrera 2 cabrio

(N)

Tot de 70 a 80 kon ik hem aardig volgen......toen gaf ie gas :(

Toch maar eens die druk omhoog zetten :)
Renault 5 GT Turbo '87
Arno17

Geen sprintje, wel leuk om te melden:
vannacht (01.30) achter een 530d ( oude model) zat een beetje te hangen op de middenbaan en links zat al een andere BMW, dus ik ging er maar rechts voorbij...in 2 naar 3 en etc...etc.

Komt bij het verkeerslicht die andere BMW naast me staan, helemaal verbaasd vragend wat voor "ding" dat is.... :D.

Ik: Gewoon een Renault Clio :D
Hij: Ja maar wel een hele snelle... (Y)
Ik: Ja gaat goed van de plek... :wink:

Licht groen en beide BMW's verbaasd achterlatend, ook de 530d had opeens geen zin meer...
Sander2

Arno17 schreef:Geen sprintje, wel leuk om te melden:
vannacht (01.30) achter een 530d ( oude model) zat een beetje te hangen op de middenbaan en links zat al een andere BMW, dus ik ging er maar rechts voorbij...in 2 naar 3 en etc...etc.

Komt bij het verkeerslicht die andere BMW naast me staan, helemaal verbaasd vragend wat voor "ding" dat is.... :D.

Ik: Gewoon een Renault Clio :D
Hij: Ja maar wel een hele snelle... (Y)
Ik: Ja gaat goed van de plek... :wink:

Licht groen en beide BMW's verbaasd achterlatend, ook de 530d had opeens geen zin meer...
Jij hebt wat met BMW 530d's :lol: :D
Gesloten