Een bmwtje, die dacht ook ff mij eruit te "brullen"
ik weet niet wat voor het was, maar had achter 2x2 uitlaten en brulde enorm.
dacht voor de gein is ff te trappen

won ik nog met 1 auto lengte ook

ja maar en ook nog eens erg mooi! bij dat soort wagens ga ik JUIST plakken in de hoop dat ze laten zien wat ze in huis hebbenHardcore RS schreef:Renault clio RS >VS< Audi R8 4.2 420 pk
sja wat denk je haha![]()
t@ring wat zijn die dingen snel zeg
ghaha inderdaad ja maar hij reed juist achter mijKimRS schreef:
ja maar en ook nog eens erg mooi! bij dat soort wagens ga ik JUIST plakken in de hoop dat ze laten zien wat ze in huis hebben![]()
Alleen een andere uitlaat is goed voor een 300 pk's.Florus schreef:Vanavond onderweg naar Leiden, stil voor 't stoplicht, met achter mij een Mitsubishi Lancer Evo7, Dus groen licht, bochtje door en vol op 't gas, met hem op gelijke afstand achter mij.......
Verderop het transferium opgereden, auto geparkeerd, beetje rondkijken, komt die gast van die Evo, loopt naar m'n auto kijkt er ff naar en vraagt dan; Van wie is deze? , ehhmmm die's van mij, Hij; dat ding gaat best aardig,kon je op dat stuk niet voorbij komen..........wat ligt daar dan voor blok in joh? ........eeehhhmmm, nou gewoon een 1.4 tje.....![]()
![]()
![]()
Gast was best aardig onder de indruk, hij reed overigens met een Standaard Evo, met alleen een andere uitlaat......
Naja tot de 3e versnelling wel,maargoed,misschien had die gast het niet helemaal verwacht met wegtrekken, als je achter iemand rijdt die ineens gas geeft,ben je altijd ietstjes later,en heb je best wat kracht nodig omdat in te lopenMaus schreef:Alleen een andere uitlaat is goed voor een 300 pk's.Florus schreef:Vanavond onderweg naar Leiden, stil voor 't stoplicht, met achter mij een Mitsubishi Lancer Evo7, Dus groen licht, bochtje door en vol op 't gas, met hem op gelijke afstand achter mij.......
Verderop het transferium opgereden, auto geparkeerd, beetje rondkijken, komt die gast van die Evo, loopt naar m'n auto kijkt er ff naar en vraagt dan; Van wie is deze? , ehhmmm die's van mij, Hij; dat ding gaat best aardig,kon je op dat stuk niet voorbij komen..........wat ligt daar dan voor blok in joh? ........eeehhhmmm, nou gewoon een 1.4 tje.....![]()
![]()
![]()
Gast was best aardig onder de indruk, hij reed overigens met een Standaard Evo, met alleen een andere uitlaat......
Vind 't knap dat je 'm voorgebleven bent.
Die blikFlorus schreef:Naja tot de 3e versnelling wel,maargoed,misschien had die gast het niet helemaal verwacht met wegtrekken, als je achter iemand rijdt die ineens gas geeft,ben je altijd ietstjes later,en heb je best wat kracht nodig omdat in te lopenMaus schreef:Florus schreef:Vanavond onderweg naar Leiden, stil voor 't stoplicht, met achter mij een Mitsubishi Lancer Evo7, Dus groen licht, bochtje door en vol op 't gas, met hem op gelijke afstand achter mij.......
![]()
![]()
Alleen een andere uitlaat is goed voor een 300 pk's.
Vind 't knap dat je 'm voorgebleven bent.![]()
Of hij weet gewoon niet hoe je met zo'n Evo om moet gaan....![]()
met de 5 ?Paul1916v schreef:in de doordraaier van de A2 naar de A15 zat er een golf 4 met een aantal sjonnies op mn bumper, auto in 4 laten staan en even gas ingetrapt, bij het overschakelen naar 5 was ie een stuk kleiner in de spiegel!
zo gefrustreerd dat ie over de doorgetrokken streep meteen helemaal naar links knalde, om daar weer achter een vrachtwagen vast te zitten.. nog even vriendelijk naar ze geglimlacht, maar ze konden het niet waarderen
Je kan dus stellen dat je hem aardig bijhield?........of zat de man je te dollen door soms even gas in te houden?Arco schreef:Zaterdagmiddag vanuit Zandvoort tot 3x verloren van een nieuwe BMW 645i met sprint trekken bij stoplicht.![]()
![]()
Tot de 140 km/u bleef ie me maar net 2x lengte 5-je/ 1x lengte BMW voor.
NopeArno17 schreef:Standaard Willy??......GeniustheGzA schreef:vannacht meerdere malen: Williams vs RS ph1 vs 206RC
money in the bag
Gast in die RS kan niet rijdenGeniustheGzA schreef:NopeArno17 schreef:Standaard Willy??......GeniustheGzA schreef:vannacht meerdere malen: Williams vs RS ph1 vs 206RC
money in the bag
hoewel ik standaard (alleen zonder kat) ook nooit problemen had met een RS ph1![]()
Willies zijn gewoon erg snel...Sander2 schreef:Gast in die RS kan niet rijdenGeniustheGzA schreef:NopeArno17 schreef:Standaard Willy??......GeniustheGzA schreef:vannacht meerdere malen: Williams vs RS ph1 vs 206RC
money in the bag
hoewel ik standaard (alleen zonder kat) ook nooit problemen had met een RS ph1![]()
![]()
Jij hebt wat met BMW 530d'sArno17 schreef:Geen sprintje, wel leuk om te melden:
vannacht (01.30) achter een 530d ( oude model) zat een beetje te hangen op de middenbaan en links zat al een andere BMW, dus ik ging er maar rechts voorbij...in 2 naar 3 en etc...etc.
Komt bij het verkeerslicht die andere BMW naast me staan, helemaal verbaasd vragend wat voor "ding" dat is.....
Ik: Gewoon een Renault Clio![]()
Hij: Ja maar wel een hele snelle...![]()
Ik: Ja gaat goed van de plek...![]()
Licht groen en beide BMW's verbaasd achterlatend, ook de 530d had opeens geen zin meer...