ACT : Formule 1 Deel I
-
- Contacteer:

Once upon a time, you tref het verkeerd!!!
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
haha fantastisch
alonso piepelt zijn teammaat

alonso piepelt zijn teammaat

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Nou, die Yammermoto doet t alweer aardig
.
't is eigenlijk 3x niks met dat spyker op deze manier.

't is eigenlijk 3x niks met dat spyker op deze manier.
-
- Contacteer:
Net wat je zegt
Had moeite om wakker te blijven 

Clio in progress http://www.renault-tuning.com/viewtopic.php?t=18853
Wat mij dus niet gelukt is

Daar heeft 'ie vandaag nog een hoop lol van gehad.Luco/Alpine-racer schreef:haha fantastisch
alonso piepelt zijn teammaat![]()
![]()
![]()
Alleen vind ik dat een team-kwestie en niet iets waar de fia zich mee zou moeten bemoeien. Sportief was het natuurlijk niet wat Alonso hier deed...
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
hoort bij het spelletje
maar de fia slaat de plank weer volledig mis
maar de fia slaat de plank weer volledig mis

ja absoluut, een heel team zijn verdiende punten niet laten krijgen om het gedrag van 1 coureur vind ik niet redelijk. Ik zou een geldboete voor Alonso, en ZIJN punten niet meetellen in het algemeen kampioenschap (dus WEL in het constructeurs) in deze situatie meer op zijn plaats hebben gevonden.
Als Schumacher het gedaan had was het een vuile valsspelende k*tduitsert...Luco/Alpine-racer schreef:haha fantastisch
![]()
![]()

Ik vind het aardig triest van 'm. Als ie dat nodig heeft om de pole te pakken, dan verdient hij deze straf.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
en shumi deed zoiets nietMerijn schreef:Als Schumacher het gedaan had was het een vuile valsspelende k*tduitsert...Luco/Alpine-racer schreef:haha fantastisch
![]()
![]()
Ik vind het aardig triest van 'm. Als ie dat nodig heeft om de pole te pakken, dan verdient hij deze straf.
kom op zeg
en dan wordt alleen shumi gestraft en nu een heel team

de fia laat zich weer eens leiden door allerlei juridisch gezeik door ferrari die een personeelslid hadden dat informatie weggaf omdat die ruzie had met zijn werkgever
en nu mclaren geen straf heeft gehad, gaan ze het maar zo doen
dit jaar wordt weer achter de groene tafel beslist terwijl ferrari drie wedstrijden (minimaal) met een illegale bodemplaat hebben gereden.
waarom worden die punten niet afgepakt?
weer willekeurigheid ten top van de fia

Eej, niet om het 1 of ander, maar in je post waar ik op reageer lijkt het toch dat je het schitterend vindt dat Alonso dit doet. Dat is het enige waar ik op doel. Ik vind de straf ook wel overtrokken, zeker om het hele team te straffen. Ik vind het niet chique wat ie gedaan heeft, maar dit is een teamaangelegenheid, waar de FIA niks mee te maken heeft.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
kijk, binnen het team is er geen duidelijke nummer 1 bij mclaren
de eerste die je moet verslaan is je teammaat, daarin is bijna alles geoorloofd naar mijn mening
hoort bij het spelletje binnen een team
ik vind dat dat binnen een team moet kunnen, behoudens elkaar er af rossen
shumi deed vaak dingen richting een ander team, dat vind ik wat anders
en bij ferrari mocht niemand iets doen, ms was daar de absolute nummer1
de eerste die je moet verslaan is je teammaat, daarin is bijna alles geoorloofd naar mijn mening
hoort bij het spelletje binnen een team
ik vind dat dat binnen een team moet kunnen, behoudens elkaar er af rossen
shumi deed vaak dingen richting een ander team, dat vind ik wat anders
en bij ferrari mocht niemand iets doen, ms was daar de absolute nummer1
Nou ja, dan verschillen we gewoon van mening. Ik vind JUIST dat je het binnen het team niet moet doen. Het is een zwaktebod, als je dit soort fratsen nodig hebt om de pole te pakken. Alonso zakt hiermee bij mij in ieder geval aardig in het lijstje van facoriete coureurs.
Het was trouwens ook de eerste keer dat ik Hamilton pissed gezien heb! En dat tegen Ron Dennis!
Het was trouwens ook de eerste keer dat ik Hamilton pissed gezien heb! En dat tegen Ron Dennis!

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
het zal de boel binnen het team wel op scherp zetten
of het netjes is, nee netjes is het niet
maar ik denk dat alonso wel ff een seintje afgeeft aan het team
of het netjes is, nee netjes is het niet
maar ik denk dat alonso wel ff een seintje afgeeft aan het team

-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
hoe weten jullie zo zeker dat het alonso was die deze beslissing nam, en niet het team wat hem 20sec liet wachten voor de 'GO', zoals ook door alonso en albers werd gezegd?
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
door die rode kop van ron dennisPaul1916v schreef:hoe weten jullie zo zeker dat het alonso was die deze beslissing nam, en niet het team wat hem 20sec liet wachten voor de 'GO', zoals ook door alonso en albers werd gezegd?

Dennis was aardig pissed, maar zowel Alonso als Hamilton gaven aan dat het team de orders gegeven heeft.
Ik vond het alleen vreemd dat de pitcrew ook zo raar stond te kijken en hem wenkte te gaan rijden. Volgens mij kunnen die gasten meeluisteren met de boardradio van de rijders namelijk. Iets klopt er in ieder geval niet aan...
Ik snap niet zo goed waarom Alonso de #1 positie in het team denkt te kunnen claimen...
Ik vond het alleen vreemd dat de pitcrew ook zo raar stond te kijken en hem wenkte te gaan rijden. Volgens mij kunnen die gasten meeluisteren met de boardradio van de rijders namelijk. Iets klopt er in ieder geval niet aan...
Ik snap niet zo goed waarom Alonso de #1 positie in het team denkt te kunnen claimen...

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
misschien omdat die de wereldkampioen is??????????
-
- Contacteer:
alonso is nog renault gewend denk ik
daar was ie nummer 1

Volgens mij is hij ook best in staat in dit team naar nummer 1 te rijden alleen moet daar ook een team voor hem achter staan.
Wacht maar. Ik voorspel dat Alonso wederom wereldkampioen wordt, op het naadje met Hamilton.
Wacht maar. Ik voorspel dat Alonso wederom wereldkampioen wordt, op het naadje met Hamilton.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
toch is die hamilton ook erg goed 

Zekers, dat bewijst ie ook wel.
Maar alonso wordt wat onderschat.
Die heeft ook een beetje de wind tegen. En rijdt nog kneiterhard.
En om iemand anders een veer in de reet te steken
Die Heidfeld is er eentje die in de komende jaren hopelijk die anderen de pis lauw kan maken. Symphatieke kerel en kan nu eindelijk lekker meedoen met de groten. Denk dat we daar ook nog wat van gaan horen!
Maar alonso wordt wat onderschat.
Die heeft ook een beetje de wind tegen. En rijdt nog kneiterhard.
En om iemand anders een veer in de reet te steken

Idd, je kan wel eens gelijk gaan hebben, die Alonson ist nog niet verleerd!
Vondt het het trouwens wel stoer dat CA vandaag in de studio aanwezig was!
Hoop toch voor hem dat het nog ooit wat gaat worden...
Vondt het het trouwens wel stoer dat CA vandaag in de studio aanwezig was!

Hoop toch voor hem dat het nog ooit wat gaat worden...
Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
Heh.
Ik krijg hier alleen RTL door (de Duitser), die gare Nikki Lauda heeft ook altijd zo'n ongeremd commentaar
Ik krijg hier alleen RTL door (de Duitser), die gare Nikki Lauda heeft ook altijd zo'n ongeremd commentaar

-
- Contacteer:
ik zie weinig wat Hamilton kan afstoppen hoor. hij laat zich niet snel gek maken, heeft het team achter zich staan, heeft momentum.. Hamilton voor WK! 

Waar alonso punten blijft scoren vergrabbelt die Hamelton zich nog wel een keer.
En deze 2e helft wordt alonso sneller en sneller.
Alonso heeft dezelfde kwaliteiten als Hamilton, alleen net wat meer ervaring.
Als ie vandaag de punten had gekregen, hoever stonden deze 2 dan uit mekaar? Weinig, toch?
Als ie vandaag de punten had gekregen, hoever stonden deze 2 dan uit mekaar? Weinig, toch?
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
hoe bedoel jeRiël Notermans schreef:Waar alonso punten blijft scoren vergrabbelt die Hamelton zich nog wel een keer.
ze hebben toch punten gekregen
ze ellen alleen niet mee voor de constructeurstitel
wel individueel dus hamilton is uitgelopen omdat alonso 5 plekken terug moest
Ahja
Nouja, zoveer verschillen ze ook nu niet
Nouja, zoveer verschillen ze ook nu niet

-
- Contacteer:
Wat ik begrepen heb is dat Hamilton het niet eens was met de qualificatie strategie en deze daarom in het honderd heeft gegooid.
Alonso had als eerste moeten gaan leegrijden en niet Hamilton, Dennis schijnt als een achterlijke geroepen te hebben dat Hamilton Alonso alsnog voorbij moest laten, ook hieraan gaf Hamilton geen gehoor.
Ik sta er niet vreemd van te kijken dat Alonso Hamilton heeft laten wachten 'op verzoek van' Ron Dennis.
Wat ik dan niet begrijp, als Dennis echt zo kwaad was geweest. Waarom heeft ie er bij Hamilton dan niet een andere motor in laten hangen. Het was toch al een bekeken zaak dat het team geen punten zou krijgen.
De formule 1 wordt steeds een stuk minder interessanter...
Alonso had als eerste moeten gaan leegrijden en niet Hamilton, Dennis schijnt als een achterlijke geroepen te hebben dat Hamilton Alonso alsnog voorbij moest laten, ook hieraan gaf Hamilton geen gehoor.
Ik sta er niet vreemd van te kijken dat Alonso Hamilton heeft laten wachten 'op verzoek van' Ron Dennis.
Wat ik dan niet begrijp, als Dennis echt zo kwaad was geweest. Waarom heeft ie er bij Hamilton dan niet een andere motor in laten hangen. Het was toch al een bekeken zaak dat het team geen punten zou krijgen.
De formule 1 wordt steeds een stuk minder interessanter...
Once upon a time, you tref het verkeerd!!!
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ja dus hamilton is de aanstichter van het geheel
dit wordt nog een leuk seizoen

dit wordt nog een leuk seizoen

-
- Contacteer:
Toch zou het wel leuk zijn als een 'rookie' gelijk wereldkampioen zo worden. Maar of het de persoon Hamilton ook goed zou doen weet ik niet.
Wordt ie niet!
Hij rijdt wel zeer goed maar het is geen kampioen.
Hij rijdt wel zeer goed maar het is geen kampioen.
-
- Contacteer:
Ik gun het hem ook wel. Alleen vrees ik als ie gelijk in zen debuut jaar wereld kampioen wordt dat ie volgend seizoen naast zen schoenen gaat lopen