ACT: Films&Series

Plaats reactie
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Ik heb gisteren Equilibrium zitten kijken. Een film uit 2002 met onder andere Christian Bale.

Het is een fictief verhaal over een maatschappij waar mensen met een medicijn onder de duim gehouden worden en min of meer als slaven fungeren. Uiteindelijk breekt er natuurlijk de pleuris uit, met alle gevolgen van dien.

Goeie film, met een verhaal dat goed in elkaar steekt, al is het onrealistisch. Daarnaast ook af en toe vette actie die een beetje doet denken aan de Matrix.

My verdict: 8/10
Haas
Car: Megane RS

is inderdaad wel wat waard ja!
Marcel B.

Merijn schreef:Ik heb gisteren Equilibrium zitten kijken. Een film uit 2002 met onder andere Christian Bale.

Het is een fictief verhaal over een maatschappij waar mensen met een medicijn onder de duim gehouden worden en min of meer als slaven fungeren. Uiteindelijk breekt er natuurlijk de pl##ris uit, met alle gevolgen van dien.

Goeie film, met een verhaal dat goed in elkaar steekt, al is het onrealistisch. Daarnaast ook af en toe vette actie die een beetje doet denken aan de Matrix.

My verdict: 8/10
Die is idd vet, vooral et einde... lekker no-nonsense :)
Ferdy
Über-Spammer

yep, deze vakantie ook gezien,
zeker wel een oke film ! (Y)
Merijn
Über-Spammer

Verder nog gedownload:

The Aviator
Blood Diamond
Zodiac

Schijnen allemaal wel erg goede films te zijn... Nu nog de tijd zien te vinden om ze te kijken. :)
Ferdy
Über-Spammer

blood diamond is zeker goed !!!!
RoyH

Equilibrium is inderdaad een vette film, beetje Matrix wannabe maar met genoeg eigen stijl. Het komt niet in de buurt van de matrix maar het idee is wel geinig met de emotie onderdrukkende medicijnen etc, alhoewel er wel gaten in het verhaal zitten.

Is er niet ook zo'n soortgelijk boek met hetzelfde idee? Orsen Wells ofzo?

Binnenkort naar de Simpsons :) Nu Blades of Glory, Fifth Element en Die Hard 4.0 gedownload :)
Reno-loos
Merijn
Über-Spammer

Geroge Orwell bedoel je... 1984 :)
RoyH

Hmm... wat is dan van Wells? Brave new world?

Maar 1984 is inderdaad wat ik bedoel :) Is die ook verfilmd? Heb namelijk een keer een film gezien met soortgelijk thema, maar niet in de stijl van Equilibrium, meer "realistisch" .

Knuppel dat ik ben, das die gast van War of the worlds. Brave new world is van Huxley. En dat is ook de film die ik bedoel, " perfecte" mensen met een aantal mensen in reservaten, " wilden/barbaren" .
Merijn
Über-Spammer

Ik heb net Zodiac zitten kijken...

Ik vond 'm erg goed, maar als je niets van de Zodiac killer weet, dan kan het wel eens zijn dat je er een beetje een onbevredigend gevoel aan over houdt. Hij is snel, je moet echt opletten, want de informatie vliegt echt om je oren.

8/10
-Ray-
Contacteer:

damn Merijn, dit is echt jouw topic hè... misschien ken je de titel laten veranderen in Merijn's Film & Series topic :lol:

Merizzle's Movie Facts :D
Immer wieder die verdammte Holländer
-Ray-
Contacteer:

speaking about series, ik heb van de week seizoen 1 en 2 gekocht van The King of Queens, geweldig (Y)
Merijn
Über-Spammer

Da's zeker een coole serie! :D

Ray, ik heb effe een accountje bij Eweka, dus ik download me suf. En ja, ik kijk graag films... :P

Heb gisteren ook Die Hard 4 gedownload. Ben benieuwd of het een beetje kwalitiet is, aangezien het een promo-dvd is.
Ferdy
Über-Spammer

Merijn schreef:Da's zeker een coole serie! :D

Ray, ik heb effe een accountje bij Eweka, dus ik download me suf. En ja, ik kijk graag films... :P

Heb gisteren ook Die Hard 4 gedownload. Ben benieuwd of het een beetje kwalitiet is, aangezien het een promo-dvd is.
welcome to Usenet, baby !!

alt.binaries.ijsklontje ook even in de gaten houden ;)
Merijn
Über-Spammer

Whahahaah... Ik schaam me diep, dat ik binnen 2 dagen al weet waar 'ijsklontje' voor is. :P
RoyH

Die heb ik ook gedownload, kwaliteit is goed te pruimen :) Beter dan die cam versies uit de bios anyways.

Net een uurtje gekeken voor ik naar het werk moest, gisteravond the 5th element gekeken. Vette film, niet van die standaard SF die zich soms erg serieus neemt :)

ijsklontje? was da? ;)

Jammer dat er weinig games te vinden zijn daar ;9 afgezien van de kabouter plop goes lalaland meuk.
Reno-loos
Marcel B.

Beetje jammer dat et geluid van die 'promo-dvds' altijd superbrak is, imho zonde van een actiefilm als die hard
RoyH

Mwah, ik heb vanmorgen een uurtje gekeken maar ik vond het geluid goed te doen. Was wel goed te doen met mijn koptelefoon op op mijn laptop.
Reno-loos
-Ray-
Contacteer:

Ferdy schreef:

eweka heb ik ook, prima (Y)
Riël
Über-Spammer

Ferdy schreef:

Ferdy, heb je lock stock nd 2 smoking barrels en snatch nu al eens voorbij laten gaan :p
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Ferdy
Über-Spammer

oeps !!
nog niet nee...
ik ga nu meteen op zoek !
Ferdy
Über-Spammer

ze komen nu binnen (Y)
Merijn
Über-Spammer

Gisteren maar weer eens voor de tube gehangen... Dit keer was Die Hard 4 het slachtoffer. ;)

Ik vond 'm wel aardig... Te overdreven, te onrealistisch, maar wel erg vet camerawerk!

6,5/10
RoyH

Ik vond Die Hard 4.0 wel een 8 waard, ik vond m minder dan de eerdere delen maar wel een vermakelijke film. Bij Die Hard moet je ook niet van realisme uitgaan ofcourse ;) Alhoewel deze wel erg ver doorschoot af en toe.
Reno-loos
Riël
Über-Spammer

Ferdy schreef:oeps !!
nog niet nee...
ik ga nu meteen op zoek !
Al laten passeren ? :beer:
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
paulvanrooij
Car: Twingo GT
Contacteer:

Gisteravond the simpsons maar ff gedownload (DVD screener) en gekeken.. op zich wel grappig, maar had er op één of andere manier meer van verwacht..
Haas
Car: Megane RS

iemand vorige week Black Point gezien? Speelt David Caruso in (ja, die van CSI). Vette film, maar op de een of andere manier is t net of je CSI zit te kijken.
sommige acteurs komen gewoon nooit meer van een filmrol af...
Ferdy
Über-Spammer

Paul1916v schreef:Gisteravond the simpsons maar ff gedownload (DVD screener) en gekeken.. op zich wel grappig, maar had er op één of andere manier meer van verwacht..
zelfde gevoel hier !
net gekeken,
was wel een oke film, maar had nog beter gekunnen !

8/10
Merijn
Über-Spammer

Ik heb The Illusionist gezien met Edward Norton en Jessica Biel in de hoofdrol. Ik vond 'm echt goed! Geen dikke actie, maar de setting en het verhaal zijn erg goed.

8/10
paulvanrooij
Contacteer:

Net I Now Pronounce You Chuck and Larry zitten kijken, lekker slappe humor en een lekker mokkel.. niet verkeerd om op zondagavond ff te kijken ;)
7/10
Ferdy
Über-Spammer

Evan Almighty

7/10
Merijn
Über-Spammer

Ik gooi zo The Bourne Ultimatum er maar eens in... Over 2 uur mijn verdict. :)
Tom
Moderator
Car: MB

die andere twee zijn iig wel goed
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Merijn
Über-Spammer

The verdict... ;)

Net zoals de 2 voorgangers is dit weer echt een supervette film! :D Spanning, actie, geen slap aftreksel van de Identity en Supremacy. Alles zit erin. Echt een aanrader!

8,5/10

(Y)
paulvanrooij
Contacteer:

The Illusionist:
9/10 Wat een gave film zeg! topsfeertje, en tot het einde blijf je twijfelen!

@GJ: je had gelijk, Jessica Biel..
Plaats reactie