ACT: Films&Series
Ik heb gisteren Equilibrium zitten kijken. Een film uit 2002 met onder andere Christian Bale.
Het is een fictief verhaal over een maatschappij waar mensen met een medicijn onder de duim gehouden worden en min of meer als slaven fungeren. Uiteindelijk breekt er natuurlijk de pleuris uit, met alle gevolgen van dien.
Goeie film, met een verhaal dat goed in elkaar steekt, al is het onrealistisch. Daarnaast ook af en toe vette actie die een beetje doet denken aan de Matrix.
My verdict: 8/10
Het is een fictief verhaal over een maatschappij waar mensen met een medicijn onder de duim gehouden worden en min of meer als slaven fungeren. Uiteindelijk breekt er natuurlijk de pleuris uit, met alle gevolgen van dien.
Goeie film, met een verhaal dat goed in elkaar steekt, al is het onrealistisch. Daarnaast ook af en toe vette actie die een beetje doet denken aan de Matrix.
is inderdaad wel wat waard ja!
Die is idd vet, vooral et einde... lekker no-nonsenseMerijn schreef:Ik heb gisteren Equilibrium zitten kijken. Een film uit 2002 met onder andere Christian Bale.
Het is een fictief verhaal over een maatschappij waar mensen met een medicijn onder de duim gehouden worden en min of meer als slaven fungeren. Uiteindelijk breekt er natuurlijk de pl##ris uit, met alle gevolgen van dien.

Equilibrium is inderdaad een vette film, beetje Matrix wannabe maar met genoeg eigen stijl. Het komt niet in de buurt van de matrix maar het idee is wel geinig met de emotie onderdrukkende medicijnen etc, alhoewel er wel gaten in het verhaal zitten.
Is er niet ook zo'n soortgelijk boek met hetzelfde idee? Orsen Wells ofzo?
Binnenkort naar de Simpsons
Nu Blades of Glory, Fifth Element en Die Hard 4.0 gedownload 
Is er niet ook zo'n soortgelijk boek met hetzelfde idee? Orsen Wells ofzo?
Binnenkort naar de Simpsons

Reno-loos
Hmm... wat is dan van Wells? Brave new world?
Maar 1984 is inderdaad wat ik bedoel
Is die ook verfilmd? Heb namelijk een keer een film gezien met soortgelijk thema, maar niet in de stijl van Equilibrium, meer "realistisch" .
Knuppel dat ik ben, das die gast van War of the worlds. Brave new world is van Huxley. En dat is ook de film die ik bedoel, " perfecte" mensen met een aantal mensen in reservaten, " wilden/barbaren" .
Maar 1984 is inderdaad wat ik bedoel

Knuppel dat ik ben, das die gast van War of the worlds. Brave new world is van Huxley. En dat is ook de film die ik bedoel, " perfecte" mensen met een aantal mensen in reservaten, " wilden/barbaren" .
Ik heb net Zodiac zitten kijken...
Ik vond 'm erg goed, maar als je niets van de Zodiac killer weet, dan kan het wel eens zijn dat je er een beetje een onbevredigend gevoel aan over houdt. Hij is snel, je moet echt opletten, want de informatie vliegt echt om je oren.
8/10
Ik vond 'm erg goed, maar als je niets van de Zodiac killer weet, dan kan het wel eens zijn dat je er een beetje een onbevredigend gevoel aan over houdt. Hij is snel, je moet echt opletten, want de informatie vliegt echt om je oren.
8/10
damn Merijn, dit is echt jouw topic hè... misschien ken je de titel laten veranderen in Merijn's Film & Series topic 
Merizzle's Movie Facts

Merizzle's Movie Facts

Immer wieder die verdammte Holländer
speaking about series, ik heb van de week seizoen 1 en 2 gekocht van The King of Queens, geweldig 

Da's zeker een coole serie! 
Ray, ik heb effe een accountje bij Eweka, dus ik download me suf. En ja, ik kijk graag films...
Heb gisteren ook Die Hard 4 gedownload. Ben benieuwd of het een beetje kwalitiet is, aangezien het een promo-dvd is.

Ray, ik heb effe een accountje bij Eweka, dus ik download me suf. En ja, ik kijk graag films...

Heb gisteren ook Die Hard 4 gedownload. Ben benieuwd of het een beetje kwalitiet is, aangezien het een promo-dvd is.
welcome to Usenet, baby !!Merijn schreef:Da's zeker een coole serie!
alt.binaries.ijsklontje ook even in de gaten houden

Die heb ik ook gedownload, kwaliteit is goed te pruimenMerijn schreef:Da's zeker een coole serie!

Net een uurtje gekeken voor ik naar het werk moest, gisteravond the 5th element gekeken. Vette film, niet van die standaard SF die zich soms erg serieus neemt

ijsklontje? was da?

Jammer dat er weinig games te vinden zijn daar ;9 afgezien van de kabouter plop goes lalaland meuk.
Reno-loos
eweka heb ik ook, primaFerdy schreef:welcome to Usenet, baby !!Merijn schreef:Da's zeker een coole serie!

Ferdy schreef:welcome to Usenet, baby !!Merijn schreef:Da's zeker een coole serie!
Ferdy, heb je lock stock nd 2 smoking barrels en snatch nu al eens voorbij laten gaan

Ik vond Die Hard 4.0 wel een 8 waard, ik vond m minder dan de eerdere delen maar wel een vermakelijke film. Bij Die Hard moet je ook niet van realisme uitgaan ofcourse
Alhoewel deze wel erg ver doorschoot af en toe.

Reno-loos
Al laten passeren ?Ferdy schreef:oeps !!
nog niet nee...
ik ga nu meteen op zoek !

-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
Gisteravond the simpsons maar ff gedownload (DVD screener) en gekeken.. op zich wel grappig, maar had er op één of andere manier meer van verwacht..
iemand vorige week Black Point gezien? Speelt David Caruso in (ja, die van CSI). Vette film, maar op de een of andere manier is t net of je CSI zit te kijken.
sommige acteurs komen gewoon nooit meer van een filmrol af...
sommige acteurs komen gewoon nooit meer van een filmrol af...
zelfde gevoel hier !Paul1916v schreef:Gisteravond the simpsons maar ff gedownload (DVD screener) en gekeken.. op zich wel grappig, maar had er op één of andere manier meer van verwacht..
net gekeken,
was wel een oke film, maar had nog beter gekunnen !
8/10
-
- Contacteer:
Net I Now Pronounce You Chuck and Larry zitten kijken, lekker slappe humor en een lekker mokkel.. niet verkeerd om op zondagavond ff te kijken 
7/10

7/10
-
- Contacteer:
The Illusionist:
9/10 Wat een gave film zeg! topsfeertje, en tot het einde blijf je twijfelen!
@GJ: je had gelijk, Jessica Biel..
9/10 Wat een gave film zeg! topsfeertje, en tot het einde blijf je twijfelen!
@GJ: je had gelijk, Jessica Biel..