Dit weekend besloot mijn koppeling ermee op te houden . De bak schakelt perfect, maar voor de rest gebeurt er helemaal niets.
Mijn vraag is nu, wat gaat dit grapje kosten bij de reno garage? Of voelt iemand zich geroepen om mij uit de nood te helpen? Danku!!
Laatst gewijzigd door Johan_16v op ma 30 jul 2007 14:22, 1 keer totaal gewijzigd.
waarschijnlijk ligt het niet in de koppeling, hebben hier wat getest. de bak schakelt, je hoort hem ook meedraaien, maar de wielen draaien niet mee. er zit geen speling op de aandrijfassen, die zijn het dan wsl ook niet. volgens ons dus iets in de bak zelf, kan dit ?
Effe searchen op het forum, staat al veel vaker beschreven en de laatste maanden zie ik het weer erg veel voorbij komen.
De borgringen van het diff zijn eraf gesprongen wat meestal duidt op een versleten bak, dus dat wordt bak wisselen of reviseren.
we zijn ermee bezig. heb een andere bak gescoord bij benjamin uit helmond en wouter (maastricht) gaat hem eronder hangen. bij deze alvast bedankt aan beiden