kromme achteras

Hier kunnen problemen en technieken besproken worden.
Plaats reactie
Leon
Contacteer:

beste mensen,

Ik heb een probleem, toen ik mijn coupe aanschafte in April j.l. heb ik een proefrit gemaakt, en geconstateerd dat het stuur scheef stond. Aangegeven dat ik m wilde kopen (want voor de rest was de auto goed) alleen dat de garage mn stuur moest recht zetten / uitlijnen.
Inmiddels is het juli en ben al (in garantie) 6 keer mn auto afgeven bij de garage. al de keren uitgeleind, velgen gericht. En inmiddels trilt mn auto, stuur, en trekt naar recht. Ze hebben het euvel gevonden, jawel een kromme as. Hier zouden ze andere onder zetten, maar ben van de week gebeld voor een afspraak voor de auto en de mededeling dat ze geen nieuwe/andere as hebben, maar dat ze het klusje uitbesteden aan een ander bedrijf waar ze DE AS GAAN RICHTEN. Dit is geheel nieuw, dit heb ik nog nooit gehoord.

De vraag is of jullie misschien hiermee ervaring hebben, en zo ja of dit wel kan. En ik wil graag weten of ik hier akkoord mee moet gaan (Bovag garage). En of ik de auto terug kan geven en mn geld kan terug eisen, wat ik ben bang dat deze auto een gebed zonder eind gaat worden.

Alvast bedankt
mvgr
Leon :~
Heerlijk weer een franse auto
Maarten-Jan
Car: R19.R

Dan gaat het om de achteras zeker?
Leon
Contacteer:

Maarten-Jan schreef:Dan gaat het om de achteras zeker?
ja klopt
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Car: diverse
Contacteer:

volgens mij kan het geen kwaad als het goed gebeurd

maar je zou de auto door een goede schadehersteller kunnen laten bekijken om te zien of die geen klappertje heeft gemaakt, en of het allemaal goed gerepareerd is (Y)
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Maarten-Jan
Car: R19.R

Inderdaad, second opinion kan zeker geen kwaad.
En een achteras is wat moeilijker te krijgen, en dan is het voor hun makkelijker om hem te laten richten. Maar dan moet het 100% zeker goed gebeuren!
Leon
Contacteer:

Luco/Alpine-racer schreef:volgens mij kan het geen kwaad als het goed gebeurd

maar je zou de auto door een goede schadehersteller kunnen laten bekijken om te zien of die geen klappertje heeft gemaakt, en of het allemaal goed gerepareerd is (Y)
ik hoop inderdaad dat het goed gebeurd.

En ik heb inderdaad vorige maand (was al een paar keer, lees 4x, bij de garage geweest voor deze proeblemen) toen daarna naar een schadeherstel bedrijf gereden, deze hebben de auto bekeken en konden me vertellen dat die geen klapper heeft gemaakt, ook voor de zekerheid de RDW gebeld, en deze had geen aantekeningen bij mijn auto staan. Wel vertelde ze erbij dat dit alleen kenbaar wordt gemaakt bij de RDW mits er bij een eventuele aanrijding politie aanwezig is geweest.

maar goed we wachten af, 07/08/2007 is mn auto aan de beurt
Plaats reactie