Ik heb een probleem, toen ik mijn coupe aanschafte in April j.l. heb ik een proefrit gemaakt, en geconstateerd dat het stuur scheef stond. Aangegeven dat ik m wilde kopen (want voor de rest was de auto goed) alleen dat de garage mn stuur moest recht zetten / uitlijnen.
Inmiddels is het juli en ben al (in garantie) 6 keer mn auto afgeven bij de garage. al de keren uitgeleind, velgen gericht. En inmiddels trilt mn auto, stuur, en trekt naar recht. Ze hebben het euvel gevonden, jawel een kromme as. Hier zouden ze andere onder zetten, maar ben van de week gebeld voor een afspraak voor de auto en de mededeling dat ze geen nieuwe/andere as hebben, maar dat ze het klusje uitbesteden aan een ander bedrijf waar ze DE AS GAAN RICHTEN. Dit is geheel nieuw, dit heb ik nog nooit gehoord.
De vraag is of jullie misschien hiermee ervaring hebben, en zo ja of dit wel kan. En ik wil graag weten of ik hier akkoord mee moet gaan (Bovag garage). En of ik de auto terug kan geven en mn geld kan terug eisen, wat ik ben bang dat deze auto een gebed zonder eind gaat worden.
Alvast bedankt
mvgr
Leon