Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
RoyH schreef:Trouwens Riel enig idee van de kosten in NL om die brandstofpomp te vervangen (ongeveer)? En met een nieuwe pomp kan dit probleem bij eenzelfde situatie nogmaals optreden of in principe niet?
Naja, tank moet wat zakken, effe prutswerk.
Kijk eens of hier iemand een goede pomp heeft liggen? Die meot je voor n paar tientjes wel kunnen fixen. Nieuw issie wel prijzig, eurotje of 150?
edit: maar met een nieuwe pomp kan dit probleem dan nogmaals voorkomen of niet? De tank moet die weer uitzetten of is het niet zeker dat die uberhaupt geimplodeerd is?
maja, die tank die zit wel ok zo. Eerst een pompje erin. Met een nieuwe zou het over moeten zijn, indien die kerel van de ADAC gelijk had. Maar t klonk aannemelijk.
edit: maar met een nieuwe pomp kan dit probleem dan nogmaals voorkomen of niet? De tank moet die weer uitzetten of is het niet zeker dat die uberhaupt geimplodeerd is?
Op de sloop eens kijken? of zijn dat van die onderdelen die je beter niet van de sloop kunt halen?
Anyways; donderdag avond maastricht iemand?
Edit: Wat is de afdeling limburg maar weer vroeg online allemaal!
Mwah ik haal het liever niet op de sloop maar gewoon een fatsoenlijke 2e hands. Hij is juist nu kaput omdat ie blijkbaar versleten was/te oud/mindere kwaliteit/geen idee verder.
Ik betaal liever iets meer zodat het niet nog een keer voorkomt met hoge temperaturen op langeren stukken dan dat ik 50 euro bespaar en dalijk nog ergens een keer stil sta...
Durven jullie het aan om mij volgend jaar weer te laten rijden in deze auto?
Hehe misschien geen slecht idee want ik denk dat ik toch nog wel een jaartje met deze auto moet voordat ik centjes voor een RS heb.
Maar dan zou ik in principe gewoon met deze temperaturen moet kunnen rijden zo'n lang stuk correct (alhoewel er toch maar 1 manier is om dat zeker te weten.... )
RoyH schreef:Hehe misschien geen slecht idee want ik denk dat ik toch nog wel een jaartje met deze auto moet voordat ik centjes voor een RS heb.
Maar dan zou ik in principe gewoon met deze temperaturen moet kunnen rijden zo'n lang stuk correct (alhoewel er toch maar 1 manier is om dat zeker te weten.... )
Jahaaaa
gewoon een andere pomp scoren, voor mijn part een tweedehands
hey roy zou er ook ff aan denken als er wat kapot gaat je een stuk duurder uit bent dan een 16v, en het onderhoud is ook een stuk duurder.
Comfort van een standaart 16v en standaart rs zal ongeveer het zelfde zijn kwa veering
RoyH schreef:Ik bedacht me trouwens gisteravond dat op het moment dat de clio terug is, hij 1100 kilometer met 1 tank heeft afgelegd Doe dat maar eens na
das knap
hoe legde je die km ookalweer af..................
RoyH schreef:Ik bedacht me trouwens gisteravond dat op het moment dat de clio terug is, hij 1100 kilometer met 1 tank heeft afgelegd Doe dat maar eens na
Godver de godver, net met de anwb gebeld, er is nog niks bekend. In het systeem staat de auto nog onder planning: dus dat zou betekenen dat hij helemaal nog niet ingepland is om op transport mee terug te komen hopelijk gaat het om een traag systeem... volgende week zou er meer bekend zijn *zucht*