ik vind ze ook wel grappig. Heb alle andere delen ook gezien, ik denk dat ik binnenkort maar eens ga kijkenAnthonyR schreef:Ik had van de week pas de eerste potter film gezien, ik vind het wel lachen
Gisteren zoals aangekondigd naar Transformers geweest...
Ik ben over het algemeen niet zo van de 'da kan toch nooit!'-films, maar ik heb me echt dik 2 uur vermaakt. Qua special effects heb ik echt mijn ogen uit zitten kijken. Het is heel overweldigend allemaal!
En ja... Megan Fox maakt het er niet slechter op.
Als ik de film niet in de bios zou hebben gezien, denk ik dat ik er nog geen 6 voor zou geven, maar juist die factor telt zwaar mee: 8/10!
Ik ben over het algemeen niet zo van de 'da kan toch nooit!'-films, maar ik heb me echt dik 2 uur vermaakt. Qua special effects heb ik echt mijn ogen uit zitten kijken. Het is heel overweldigend allemaal!

En ja... Megan Fox maakt het er niet slechter op.

Als ik de film niet in de bios zou hebben gezien, denk ik dat ik er nog geen 6 voor zou geven, maar juist die factor telt zwaar mee: 8/10!
wel als je vlug Maxim (magazine) uit de vs importeertMerijn schreef:Niet vervelend om naar te kijken, dacht ik zo.
Ik vind 'r in de film alleen leuker... Maar ach, ik zal 'r toch nooit in mijn bed tegenkomen, vrees ik.

net transformers heb gekeken en hem erg gaaf vind! Maar het vechten gaat te snel 

[offtopic]Clio lady schreef:ja ik weet ook niet waar het vandaan kwamEgon schreef:jij denkt wel heel snel in wist-u-dat taalIk denk de laatste tijd wel vaker in WUD taal wanneer ik op de RTC site zit
ach, er zijn maar een pagina of 30 volgekalkt

[/offtopic]
-
- Car: Laguna RTI 2.0 S
- Contacteer:
idd, van die halve analfabeten die dan even een complete filmvertaling gaan doen-Ray- schreef:dan is dat me nog niet echt opgevallen, of ik heb andere releases.
vind trouwens de meeste ondertitels bagger

verschrikkelijk

was het trouwens al iemand opgevallen dat we 2 stuks ACT: Films en series hebben

@tut

Laguna 1 ph1 met ph2 uiterlijk(?) RTI 2.0 S ('98) (N7Q Volvo 2.0 16v)
ja, t was maar voor de zekerheid (dat ik niet beschuldigd zou worden van mensenhandel ofzo..)Edward(ForeverYoung) schreef:@tutMaxim is in NL ook te koop, misschien in BE ook wel, alleen is wel anders qua inhoud geloof ik
maar in de huidige amerikaanse maxim staat dus een hele shoot met megan... moest het iemand interesseren...
net The girl next door gezien (van een paar jaar terug)
t is een leuke film om te kijken, maar veels te belachelijk lang.. er had gerust 45 minuten af gekunnen, zonder dat het echt een probleem zou gegeven hebben..
nouja..
t is een leuke film om te kijken, maar veels te belachelijk lang.. er had gerust 45 minuten af gekunnen, zonder dat het echt een probleem zou gegeven hebben..
nouja..
-
- Contacteer:
Helemaal mee eensSpiNd0o schreef:net transformers heb gekeken en hem erg gaaf vind! Maar het vechten gaat te snel

Clio in progress http://www.renault-tuning.com/viewtopic.php?t=18853
al mijn vrienden gaan vanavond naar de nieuwe Harry Wanker.... en ik ben me daar toch blij dat ik niet meega

Even een paar cijfers wat ik er van vond
Mr. Beans holiday een 6
Dead Proof een 2
Fracture een 8
Ocean's Thirteen een 8
Next een 9
Spiderman 3 een 5
Zodiac een 7
Die Hard 4.0 een 8
Transformers een 8
MR Brooks een 8
Evan Almighty een 9
The Bourne Ultimatum 9
Mr. Beans holiday een 6
Dead Proof een 2
Fracture een 8
Ocean's Thirteen een 8
Next een 9
Spiderman 3 een 5
Zodiac een 7
Die Hard 4.0 een 8
Transformers een 8
MR Brooks een 8
Evan Almighty een 9
The Bourne Ultimatum 9
-
the bourne ultimatum en disturbia

Euh ... Elisha Cuthbert of hoe heet die schone, kan er voor mij niet lang genoeg in beeld zijnTheoV schreef:net The girl next door gezien (van een paar jaar terug)
nouja..

Mr. Beans holiday een 6
Dead Proof een 2
Fracture een 8
Ocean's Thirteen een 8
Next een 9
Spiderman 3 een 5
Zodiac een 7
Die Hard 4.0 een 8
Transformers een 8
MR Brooks een 8
Evan Almighty een 9
The Bourne Ultimatum een 9
The Kingdom een 8
Mr. Beans holiday een 6
Dead Proof een 2
Fracture een 8
Ocean's Thirteen een 8
Next een 9
Spiderman 3 een 5
Zodiac een 7
Die Hard 4.0 een 8
Transformers een 8
MR Brooks een 8
Evan Almighty een 9
The Bourne Ultimatum een 9
The Kingdom een 8
Heb jij die 'ene' al bekeken?
-
- Contacteer:
Heb je die dvd's toevallig ook gezien van jeff dunham ferdy? Zo niet is een aanrader 

geen zin om terug te bladeren om te kijken tegen wie je dat iedere keer zei maar ik gok op LS&2SB?Riël Notermans schreef:Heb jij die 'ene' al bekeken?
Ik ben eindelijk begonnen aan Lost (ik weet het....) Vorige week Seizoen 1 er doorheen geknald en nu bij DVD2 van S2. Vette shit

-
- Contacteer:
Idem hier. Had al een setje gebrand maar die heb ik vandaag weg gegeven aan een RTC-erFerdy schreef:heb ze beiden hier op de pcMike (spitsoor) schreef:Heb je die dvd's toevallig ook gezien van jeff dunham ferdy? Zo niet is een aanrader

http://www.minuscule-dvd.com/videos?id=1
dit is mooi gemaakt! Erg leuk. Check de making off es, en de andere filmpjes
dit is mooi gemaakt! Erg leuk. Check de making off es, en de andere filmpjes

Mr. Beans holiday een 6
Dead Proof een 2
Fracture een 8
Ocean's Thirteen een 8
Next een 9
Spiderman 3 een 5
Zodiac een 7