Net een weekje geleden mijn audi a6 omgeruild voor een kleiner otootje, de Renault Mégane GT. echt een lekker ding om mee te rijden. Niet te vergelijken met dat kalf met zijn V6 cilindertjes.
Renault keuze was gemakkellijk wegens hun goede motoren en duurzaamheid qua prijs. Alsmede het uiterlijk is (na gewoonwording) stoer en subtiel tegelijk.
Deze 2L diesel met zen 150 peerdjes plakt als een vlieg op een stront op de weg, het bochten werk gaat fantastisch, enkel nog wachten op goed droog wegdek...... leve de zomer

Het enige nadeel is de audio ROFL die trekt op niets vgl met de audi, het radiootje is een 2x15W denk ik. Ik heb namelijk deze wagen letterlijk uit de showroom geplukt daar ik snel een wagen nodig, dus over opties en zo had ik geen keus. Maar verder is alles TOP. Nu nog de audio dus; Daar Renault enkel SONY aanwijst als "compatible" maar ik ben Alpine gewoon en dus verlies ik , volgens de audio verkoper mijn schermpie en stuurbedieninkje die ik net zo easy vond. maarja... dan maar geen muziek voorlopig, sinds ze bij Renault ook geen deftig geluid kunnen aanbieden.
Hehe ik kan nie wachten tot morgen om weer wat op de baan te surfen.
Nou, groetjes aan allen en ik hoop misschien een Co-driver te vinden daar er ik weinig over deze GT versie weer vind.
PS: Hoop doet leven, maar ook soms desperate dromen