Mégane GT

Nieuw op de site? Stel je hier voor.
Plaats reactie
_S_n_o_w_

ey ey,

Net een weekje geleden mijn audi a6 omgeruild voor een kleiner otootje, de Renault Mégane GT. echt een lekker ding om mee te rijden. Niet te vergelijken met dat kalf met zijn V6 cilindertjes.
Renault keuze was gemakkellijk wegens hun goede motoren en duurzaamheid qua prijs. Alsmede het uiterlijk is (na gewoonwording) stoer en subtiel tegelijk.
Deze 2L diesel met zen 150 peerdjes plakt als een vlieg op een stront op de weg, het bochten werk gaat fantastisch, enkel nog wachten op goed droog wegdek...... leve de zomer :(
Het enige nadeel is de audio ROFL die trekt op niets vgl met de audi, het radiootje is een 2x15W denk ik. Ik heb namelijk deze wagen letterlijk uit de showroom geplukt daar ik snel een wagen nodig, dus over opties en zo had ik geen keus. Maar verder is alles TOP. Nu nog de audio dus; Daar Renault enkel SONY aanwijst als "compatible" maar ik ben Alpine gewoon en dus verlies ik , volgens de audio verkoper mijn schermpie en stuurbedieninkje die ik net zo easy vond. maarja... dan maar geen muziek voorlopig, sinds ze bij Renault ook geen deftig geluid kunnen aanbieden.
Hehe ik kan nie wachten tot morgen om weer wat op de baan te surfen.
Nou, groetjes aan allen en ik hoop misschien een Co-driver te vinden daar er ik weinig over deze GT versie weer vind.

PS: Hoop doet leven, maar ook soms desperate dromen 8)
Roy
Moderator

Welkom @ RTC. :)
5 GT Turbo '88 GT5
Loek

Heej,
Je kan wel je alpine compatible maken met je stuurbediening. Het enige wat je moet doen is een interface ertussen plaatsen.
Egon

Welkom (Y) , heb je ook :foto: :foto: van je auto??
Jean-Paul-S
Über-Spammer

hoi snow, welkom op het rtc forum :)

wellicht zijn er in het megane topic meer eigenaren :wink: (Y)
_S_n_o_w_

Hey,

Dank je allen voor je welkom,

ja een beeldje van het monster heb ik wel maar niet op een site dus kan ik ze niet hier tonen denk ik :( ik werk er wel ff aan

trouwens over die adapter van Alpine, Ja weet ik maar ze garanderen niet dat het bovenschermpje dan nog werkt dus doe ik het liever niet en daarenboven wil ik hem zo origineel mogelijk houden

grtjs

8)
Marcus

Welkom @ RTC. :)
Plaats reactie