http://www.circuitdag.nl
Wat je verder nodig hebt, helm, hoop lef/enige ervaring en bij voorkeur geen ouwe Renault

Ahja, kijken waar je versterkerkabel nog meer voor kunt gebruikenSteven schreef:Jaa kom ook gewoon langs, ouwe gek.
Gaan we weer ghettosleutelen
TEAM009 Gert schreef:Die zit er volgens mij op ja. Alleen is dat nogal beroerd te vervangen volgens mij met het blok erin. Kijk morgen nog wel even, heb nog een andere liggen. Maar dan is hij wel van het ene op het andere moment overleden. 30 mei deed hij het nog prima.
Ach en anders maar geen startmotor hoor. Na 5 meter douwen loopt hij al. En als mensen er naar vragen heb ik hem eraf gehaald vanwege het gewicht.
*ouch* hoe is dat gebeurd? Geen (blijvende) beschadiging aan het oog hoop ik?Bart V schreef:Door een ongelukje zijn wij er ook niet vandaag met de clioSchroevendraaier in je oog is niet zo comfortabel voor het zicht. Better next time.
Shit lees het nu pas, had best gekunt kep me stierlijk verveeld in 'het grote bos'TEAM009 Gert schreef:@Steven: kom je dan in Zeist nog wat drinken? Zit waarschijnlijk in de Schavuit op de Steynlaan.