Danny van Duren schreef:vraagje gtt phase 2 veerpoten zijn die te monteren op een gtt phase1?
maar hoe zit dan met camber?
Pfff dan zit je al zo lang op het forum en nog weet je het niet of kan je nog steeds niet omgaan met de search?
Een complete fase 2 veerpoot kan uitgewisseld worden met een complete fase 1 poot. Verschil zit in de topschotels en de gaten onderin waarmee ie aan het fusee vastzit....
Danny van Duren schreef:vraagje gtt phase 2 veerpoten zijn die te monteren op een gtt phase1?
Pfff dan zit je al zo lang op het forum en nog weet je het niet of kan je nog steeds niet omgaan met de search?
Een complete fase 2 veerpoot kan uitgewisseld worden met een complete fase 1 poot. Verschil zit in de topschotels en de gaten onderin waarmee ie aan het fusee vastzit....
tja ok dat weet ik maar heb ooit ergens iets gelesen over phase 1 veerschotels en phase 2 veerpoten voor leuke verlaging maar nu zit ik dus met die gaten ik krijg dan dus nooit meer een goed camber of heb ik dat mis
tja ok dat weet ik maar heb ooit ergens iets gelesen over phase 1 veerschotels en phase 2 veerpoten voor leuke verlaging maar nu zit ik dus met die gaten ik krijg dan dus nooit meer een goed camber of heb ik dat mis
Idd eigenlijk kan het niet. Ik rij der ook mee maar dan met camber verstelbouten via Arco. Maar dan nog het je 3 graden camber. Dus staan je wielen overdreven naar binnen aan de bovenkant
Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
Los contact zou goed kunnen gezien het gedrag van naald.
Inderdaad die uit heemskerk.
En bedankt voor de tip Ray ik zal er morgen even naar kijken.
Groetjes Bas
Idd eigenlijk kan het niet. Ik rij der ook mee maar dan met camber verstelbouten via Arco. Maar dan nog het je 3 graden camber. Dus staan je wielen overdreven naar binnen aan de bovenkant
ok bedankt want dat was precies wat ik wou weten dan zoek ik maar even door voor phase 1 koni`s
ok bedankt want dat was precies wat ik wou weten dan zoek ik maar even door voor phase 1 koni`s
Ok die van mij komt dus tot de 0.9 stip. Standaard is toch 0.7 dus dat betekent dat ie al is opgeschroefd...
Maar dat is wel erg weinig als ie tot de helft komt.
Ik heb nog eens gekeken maar hij slaat echt naar rechts tot halverwege het rood. Misschien wel verstandig om hem een btje af te voeren.
antoine schreef:Weet iemand de opbrengst van de electrische benzine pomp van een gtt?
Ik ben erg benieuwd naar de hoeveelheid litter per uur en met hoeveel bar.
moet je de SEARCH eens gebruiken of het hele 5 topic eens doorspitten is al eens een paar keer gevraagd .
antoine schreef:Weet iemand de opbrengst van de electrische benzine pomp van een gtt?
Ik ben erg benieuwd naar de hoeveelheid litter per uur en met hoeveel bar.
moet je de SEARCH eens gebruiken of het hele 5 topic eens doorspitten is al eens een paar keer gevraagd .
Op mijn GTT zit een RE257 unit ipv een 209.
Is iemand hiermee bekent het werkt namelijk prima.
De auto rijdt goed en de turbodruk staat ook behoorlijk hoog.
Hij pingelt niet zover ik het heb gemerkt.
Groetjes Bas
Dat is mooi dat het goed is.
Het is geen blue sport maar een knalgele uit 88.
Het is wel import denk ik want het kenteken is PT-FZ-36.
Mijn turbodruk is iets van 1.2 terwijl de waste-gate niet versteld is.
Je kan hem wel goed bewegen met de hand iemand een idee wat de oorzaak kan zijn?
Groetjes Bas
bleu thunder schreef:he wie helpt mij
zaterdag halve dag gereden start m weer en telkens wil de renault 5 gt turbo afslaan
onder het rijden is t steeds of hij m vooruit wil duwen en als je remt slaat de motor af
heb al geprobeerd af te stellen maar werkt niet
de benzinr pomp maakt een sissend geluid (hoort dit zo is nooit eerder opgevallen)
en de uitlaat maakt ook een rochelend geluid
op de snelweg rijd hij overgens goed en ga je langzamer rijden stotterd hij
is net of ergens valse lucht krijg t nie gevonden
geef wa tips please
oldskool schreef:zou beginnen om het brandstof filter by de pomp te vernieuwen
en de stationair scroef er ff uit te draaien en ff schoonspuiten . als dat niet helpt dan is het iets anders .
kan vuil in de carb zitten .
Ik had even een vraagje omtrent de BV-08-LX.
Mijn neefje heeft vaak in mijn gt turbo gereden en wil ook 1tje.
Nu heeft hij zijn oog laten vallen op de BV-08-LX
Is deze auto beetje bekend hier?
Volgens mij las ik laatst nog iets over deze auto.
Weet niet meer waar dat stond.
IS opzich een leuke GT, maar heeft wel wat meegemaakt.
Ray zn broertje heeft hem ook nog gehad, toen was ie nog Tungsten Grey, die heeft er geloof ik een klappertje meegemaakt, en daarna is ie opgeknapt en zwart gespoten.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Dan is 850 euries niet veel geld als het kassie nog in redelijk goede staat is en het torretje goed draait...
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"