[Renault 19 16v Turbo]

Vertel hier alles over je project.
Gesloten
AnthonyR
Moderator
Contacteer:

Of siem met meerdere Renaults
TMC16v

Arco schreef:Zou wel een stunt zijn om nog zo'n motor in een 5-je te hangen... :D :p >-)
heb nog een basis F7P 9:1 onderblok op zolder staan,
half opgebouwd.
Haas schreef:ik snap dit niet hoor...echt niet, sorry. Je hebt nog 2 maanden en de auto is zo goed als klaar zeg je?? klus twee weken door en je bent klaar, hebt een prachtauto.....
Het enige mooie is de motor en het interieur,
de persoon die hem van jochem heeft overgenomen heeft hem paar maand buiten in de regen laten staan. Heb flink moeten schrobben binnen en buiten om er weer wat van te maken.
Ivo van Achthoven schreef:Dat was ook mijn gedachte..., ben wel benieuwd waar ie nu opduikt..., en wat voor bedrag moet ie ongeveer kosten dan.....??
PB maar als je intresse hebt of de vraagprijs wilt weten,

heb er vanavond nog een rondje mee gereden, Blijft jammer.
Maar blijf er bij.
Gast

vergeef me men negatieviteit maar dat blok loopt voor geen meter. Niet in deze opstelling.
canonballman

-jo- schreef:vergeef me men negatieviteit maar dat blok loopt voor geen meter. Niet in deze opstelling.
wilde het niet zeggen...

Zolang dat motortje niet 180 pk of meer (J de Haas) heeft gedraaid en heel blijft, is die motor niet af.
Martijn Kool

je bent wel de man van het halve werk.. niet alleen met afmaken maar het hele project is gewoon beun.. maar goed, succes met naar de sloop brengen
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
TMC16v

Verkocht,

Topic kan van mij dicht.
canonballman

kool schreef:je bent wel de man van het halve werk.. niet alleen met afmaken maar het hele project is gewoon beun.. maar goed, succes met naar de sloop brengen
wow, gaan we flamen :p
Jean-Paul-S
Über-Spammer

wat ga je nu eigenlijk doen? andere auto bouwen?
TMC16v

J-P-S schreef:wat ga je nu eigenlijk doen? andere auto bouwen?
Wil mijn andere auto (niet renault) ook kwijt en dan wil ik iets hebben waar ik niet teveel aan hoef te doen. Geen nieuwe projecten totdat ik zelf woning gevonden heb en het een beetej op orde heb. En mijn moeder een ander huis heeft gevonden waar hopelijk een garage bij zit.
jacques

Chris,
Succes met je andere woning.
Wat betreft je R19T.
Laat ze maar lullen. Je hebt het geprobeerd. Je weet nu ook uit ervaring waar de problemen zitten met de turbo motor.
Niet geschoten is altijd mis.
TMC16v

jacques schreef:Chris,
Succes met je andere woning.
Wat betreft je R19T.
Laat ze maar lullen. Je hebt het geprobeerd. Je weet nu ook uit ervaring waar de problemen zitten met de turbo motor.
Niet geschoten is altijd mis.
Hij is af, kon alleen het laaste deel niet vinden,
En nieuw kopen is gewoon 90 p.stuk. En dan ben ik blij met het geld wat ik nu krijg. Opmerkingen had ik wel verwacht, maargoed geeft niets. Had het afmoeten maken maar gaat gewoon niet lukken.
Martijn Kool

canonballman schreef:
kool schreef:je bent wel de man van het halve werk.. niet alleen met afmaken maar het hele project is gewoon beun.. maar goed, succes met naar de sloop brengen
wow, gaan we flamen :p
(0)

jammer dat je de eerste en laatste 500km(dan met turbodruk) er niet mee hebt gereden chris

maar goed, genoeg gekheid, succes met vinden van woning :)
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
Roy
Moderator

Op verzoek gesloten. :)
5 GT Turbo '88 GT5
Gesloten