[D] RTC Goes Kreuztage 2007 Chattopic
Tja dat ik heen ga is ook zo goed als zeker, en wat ik daar eet, dat zie ik dan wel weer! 

Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
Als we willen BBQ'en moeten er wel wat mee natuurlijk
Mag dat uberhaupt daar? Ik weet niet hoe het zit met droogte en brandveiligheid etc. Twee dagen maccen is ook goed te doen maar een BBQ is natuurlijk wel zo gezellig =D
Weet iemand trouwens waar je zo'n klapstoeltje kunt halen? Zo'n soort visgeval zeg maar, Blokker ofzo?

Weet iemand trouwens waar je zo'n klapstoeltje kunt halen? Zo'n soort visgeval zeg maar, Blokker ofzo?
Reno-loos
ja hoor.
Denk dat je wel mag bbq-en
We kijken wel!

We kijken wel!
duitsland en niet mogen barbequeën?!!?! Waar moeten die duitsers hun bockworsten vandaan halen dan

BBQen oftewel Grillen is in Duitsland volkssport nr. 1. Ik denk niet dat iemand op het idee zou komen om dat te verbieden. 
Heb op de site daar ook niks over gelezen....

Heb op de site daar ook niks over gelezen....
[size=10:30bbfbe7a5][b:30bbfbe7a5]Clio RT[/b:30bbfbe7a5] & [b:30bbfbe7a5][color=darkblue:30bbfbe7a5]R5 GTE[/b:30bbfbe7a5][/color:30bbfbe7a5][/size:30bbfbe7a5]
Bij onze buren afgelopen jaar stond de barbecue 24 uur per dag aan.Riël Notermans schreef:ja hoor.
We kijken wel!
In Duitse supermarkten heb je meestal een fatsoenlijke slager, geen voorverpakt spul.Riël Notermans schreef:
Ik hou niet van dat supermarktenvlees
Wat betreft de MacDrek, in het restaurant van de Autohof kun je voor ong. 10 euro p.p. eten.
marcel16v schreef:Bij onze buren afgelopen jaar stond de barbecue 24 uur per dag aan.Riël Notermans schreef:ja hoor.
We kijken wel!
In Duitse supermarkten heb je meestal een fatsoenlijke slager, geen voorverpakt spul.Riël Notermans schreef:
Ik hou niet van dat supermarktenvlees
Wat betreft de MacDrek, in het restaurant van de Autohof kun je voor ong. 10 euro p.p. eten.
Ik woon in duitsland

Maar het gaat zich niet om het eten op zich, het camping-cultuurtje wat ik graag heb (en ik spreek gewoon voor mezelf) is chill bbq-en, goed vleesj en salade, en stokbrood etc. Lekker zitten, lekker hangen.
Als ik kampeer, ga ik niet voor 10 euro uit eten

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Hermsdorf 13-07/15-07
- Ronnie
- Maarten
- Remi (Rammi)
- Gabri
- Arno16v
- Riël en Rianne
- Roy
- Rik
- Rob.H
- Danny (cyber-)
- Martijn (Haas)
- Ruudjuh
Lijstje tot nu toe, zet jezelf erbij

Mensen laat even weten of je zeker mee gaat of niet!!!
- Ronnie
- Maarten
- Remi (Rammi)
- Gabri
- Arno16v
- Riël en Rianne
- Roy
- Rik
- Rob.H
- Danny (cyber-)

- Martijn (Haas)

- Ruudjuh

-
- Contacteer:
Nope helaas ik ga er niet heen
Clio in progress http://www.renault-tuning.com/viewtopic.php?t=18853
Over 2 weken zitten we aan de BBQ
(niet om deze tijd denk ik maar toch
)
Maar even serieus: Hoe laat gaan we vertrekken? Wij waren hier ook aan 04.00uur aan het denken zodat we rond 05.00-05.30uur bij Riël en Rianne zijn (dat is geen probleem om bij jullie te verzamelen?) en dan door natuurlijk.
Wat jullie?
Trouwens als we willen BBQ'en moeten we ook die even regelen ofcourse, ik heb een kleine BBQ met gasfles dus dat is al 1.

Maar even serieus: Hoe laat gaan we vertrekken? Wij waren hier ook aan 04.00uur aan het denken zodat we rond 05.00-05.30uur bij Riël en Rianne zijn (dat is geen probleem om bij jullie te verzamelen?) en dan door natuurlijk.
Wat jullie?

Trouwens als we willen BBQ'en moeten we ook die even regelen ofcourse, ik heb een kleine BBQ met gasfles dus dat is al 1.
Reno-loos
IS DEZE LIJST DEFINITIEF?
-
- Car: Renault 5 GT Turbo
Ik heb definitief vrij van me werk!!!!
Van mij mag het feest beginnen!!
Ik heb op het moment deze plaat in mijn gedachten!!!
The Fratellis - Chelsea Dagger

Van mij mag het feest beginnen!!
Ik heb op het moment deze plaat in mijn gedachten!!!
The Fratellis - Chelsea Dagger

-
hahahaha, dat ook!RoyH schreef:nee jij hebt 3fm opstaan
-
Is er een lijstje wat er allemaal geregeld moet worden voor de kreutztage? 

Als het goed is, is het vanuit jullie evenver rijden naar Rianne en Riel als voor ons. Wij waren ook aan een tijd van 3 a 4 uur aan het denken.
Is dat trouwens nog steeds serieus dat we bij jullie kunnen verzamelen Rianne en Riel?
En als we willen BBQ' en moeten er natuurlijk wel BBQ's mee. Zoals gezegd: ik heb er al 1 met gasfles, alleen het gas nog ff checken.
Is dat trouwens nog steeds serieus dat we bij jullie kunnen verzamelen Rianne en Riel?
En als we willen BBQ' en moeten er natuurlijk wel BBQ's mee. Zoals gezegd: ik heb er al 1 met gasfles, alleen het gas nog ff checken.
Reno-loos
Rianne Tinnemans schreef:Hebben we daar eigenlijk stroom?
nope, je moet daar geheel zelfverzorgend zijn voor stroom...
-
voor evt. een radio ofzo? die kan ik wel meenemen 

Stroom wilde ik hebben omdat ik zo'n grillplaat mee wilde nemen, ipv BBQ :foodfood Maar volgens Riel kun je die toch niet gebruiken, ook als er stroom is, omdat die teveel volt/ampere/watt is... En een waterkoker voor koffie/thee... 's morgens 

[size=10:30bbfbe7a5][b:30bbfbe7a5]Clio RT[/b:30bbfbe7a5] & [b:30bbfbe7a5][color=darkblue:30bbfbe7a5]R5 GTE[/b:30bbfbe7a5][/color:30bbfbe7a5][/size:30bbfbe7a5]
Deze zijn gereserveerd!Ronnie schreef:Hermsdorf 13-07/15-07
- Ronnie
- Maarten
- Remi (Rammi)
- Gabri
- Arno16v
- Riël en Rianne
- Roy
- Rik
- Rob.H
- Danny (cyber-)![]()
- Martijn (Haas)![]()
- Ruudjuh
-
Riël Notermans schreef:Deze zijn gereserveerd!Ronnie schreef:Hermsdorf 13-07/15-07
- Ronnie
- Maarten
- Remi (Rammi)
- Gabri
- Arno16v
- Riël en Rianne
- Roy
- Rik
- Rob.H
- Danny & Ilona (cyber-)![]()
- Martijn (Haas)![]()
- Ruudjuh
Euhm jah ik wilde al net zeggen...ik hoor er ook nog steeds bijcyberdanny schreef:Riël Notermans schreef:Deze zijn gereserveerd!Ronnie schreef:Hermsdorf 13-07/15-07
- Ronnie
- Maarten
- Remi (Rammi)
- Gabri
- Arno16v
- Riël en Rianne
- Roy
- Rik
- Rob.H
- Danny & Ilona (cyber-)![]()
- Martijn (Haas)![]()
- Ruudjuh

VET!!! Heb d'r zin in! 

Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
Ik ook!!