Thursday Nightmeeting Maastricht. I
oh ja, iemand nog belang bij de zogenoemde Show(kenteken)platen?
Heb er 2 met Coupe erop (witte achtergrond, Grijze letters)
1 met Megane erop (zwarte achtergrond, witte letters)
en 1 met renault tuningclub erop (grijze achtergrond met zwarte letters)

Heb er 2 met Coupe erop (witte achtergrond, Grijze letters)
1 met Megane erop (zwarte achtergrond, witte letters)
en 1 met renault tuningclub erop (grijze achtergrond met zwarte letters)

Megane Coupe Sport '00
Yamaha R6 '03
Yamaha R6 '03
-
was gezellig egon en anderen.. ben net 1 minuut thuis...
heb weer ff op top gereden.. 6000tpm @ 205km/h
oh en roy nzo sorry ig wilde nog claxxonere mer mien claxon is defect..

-
- Car: Renault 5 GT Turbo
Danny goes Kreutztage!!!!!!!

-
- Über-Spammer
ik was er niet eens....
kwam pas om kwart voor 11 in maastricht aan in mn werkkleren. ben maar meteen naar bed gegaan
kwam pas om kwart voor 11 in maastricht aan in mn werkkleren. ben maar meteen naar bed gegaan

-
- Über-Spammer
ik heb gister moeten overwerken..RoyH schreef:Huh? ik dacht dat jij op stap ging etc?
het ijs en stappen is er dan ook niet van gekomen. ben nu nog steeds gaar

Jij hebt tenminste mogen uitslapenEgon schreef:goh, ik ken dat gevoelJ-P-S schreef:ik heb gister moeten overwerken..RoyH schreef:Huh? ik dacht dat jij op stap ging etc?

-
- Über-Spammer
pff ja. ik werd wakker met de sms: hej jong, hoelaat gaan we vanavond opstap?Egon schreef:goh, ik ken dat gevoelJ-P-S schreef:ik heb gister moeten overwerken..RoyH schreef:Huh? ik dacht dat jij op stap ging etc?
bah moet 12 hele uren werken vandaag. ga liever even slapen

Succes manJ-P-S schreef:pff ja. ik werd wakker met de sms: hej jong, hoelaat gaan we vanavond opstap?Egon schreef:goh, ik ken dat gevoelJ-P-S schreef:ik heb gister moeten overwerken..RoyH schreef:Huh? ik dacht dat jij op stap ging etc?
bah moet 12 hele uren werken vandaag. ga liever even slapen

-
- Über-Spammer
danku
wil eigenlijk best gaan vanavond. maar dat zien we straks wel weer.
wel even vanmorgen bij reno de aandrijving van de oliepomp gaan halen. dit was de boosdoener die de 2.0 kapot heeft laten lopen.
zal in mn topic wel wat plaatjes posten komend weekend

wil eigenlijk best gaan vanavond. maar dat zien we straks wel weer.
wel even vanmorgen bij reno de aandrijving van de oliepomp gaan halen. dit was de boosdoener die de 2.0 kapot heeft laten lopen.
zal in mn topic wel wat plaatjes posten komend weekend

-
- Über-Spammer
geluksvogel

-
- Über-Spammer
DAS WAAR
de afgelopen dagen kom ik met moeite om 8 uur smorgens uit bed, om rond 8:25 de auto naar het werk te pakken

de afgelopen dagen kom ik met moeite om 8 uur smorgens uit bed, om rond 8:25 de auto naar het werk te pakken

Om 08.25! ik wou dat ik zo lang kon uitslapenJ-P-S schreef:DAS WAAR![]()

Ok wie gaat er overheen? wie moet er nog vroeger op?

Reno-loos
ik lag vanmorgen om half 7 in bed, telt dat ook!?
mja, ik heb dan ook sinds donderdag vakantie WOEHOE! en Kreuztage gaat voor mij niet lukken, want dan heb ik de bekende mannenweek in de zomer... Ruudje snapt mij wel!
ik zal binnekort maar weer eens naar Limburgeois komen, of jullie nach Eindhoven?? ook een idee!!!
mja, ik heb dan ook sinds donderdag vakantie WOEHOE! en Kreuztage gaat voor mij niet lukken, want dan heb ik de bekende mannenweek in de zomer... Ruudje snapt mij wel!

ik zal binnekort maar weer eens naar Limburgeois komen, of jullie nach Eindhoven?? ook een idee!!!
-
- Car: Renault 5 GT Turbo
Kwam net uit maastricht gekrets!! Kwam ik een beachmasters bus tegen! Denk dat ik weet wie daar in komt te zitten! 

komende zondag om 5:30 uur opstaanRoyH schreef:Om 08.25! ik wou dat ik zo lang kon uitslapenJ-P-S schreef:DAS WAAR![]()
de afgelopen dagen kom ik met moeite om 8 uur smorgens uit bed, om rond 8:25 de auto naar het werk te pakkenMorgen pas "lekker" om 09.30u te beginnen... ernstig over aan het denken om me ziek te melden maar dat zullen we maar niet doen...

we zijn trots op je hoorDennis_16v schreef:was gezellig egon en anderen.. ben net 1 minuut thuis...

Megane Coupe Sport '00
Yamaha R6 '03
Yamaha R6 '03
-
- Über-Spammer
vannacht om 3 uur in bed en om 7 uur de wekkerEgon schreef:komende zondag om 5:30 uur opstaanRoyH schreef:Om 08.25! ik wou dat ik zo lang kon uitslapenJ-P-S schreef:DAS WAAR![]()
de afgelopen dagen kom ik met moeite om 8 uur smorgens uit bed, om rond 8:25 de auto naar het werk te pakkenMorgen pas "lekker" om 09.30u te beginnen... ernstig over aan het denken om me ziek te melden maar dat zullen we maar niet doen...

Go JPJ-P-S schreef:vannacht om 3 uur in bed en om 7 uur de wekkerEgon schreef:komende zondag om 5:30 uur opstaanRoyH schreef:Om 08.25! ik wou dat ik zo lang kon uitslapenJ-P-S schreef:DAS WAAR![]()