Ik was zo blij met mijn nieuwe betrouwbare RAIDER. Toen ik weg reed bij mijn werk wilde hij alleen niet echt lekker in z'n achteruit...krrrrrrrrrrrr:evil: en ja hoor, onderweg ging ie helemaal niet meer in z'n versnelling. Drukgroep gescheurd, versleten en aan vervanging toe.
Ben je ook lekker mee. dus wat nu??? Dat is meer mijn vraag aan jullie. Het is wel duidelijk dat ik geen garage kan betalen en het is ook wel duidelijk dat ik deze mooie auto niet wegdoe. Dus, zelf klussen. Als het goed is kan ik mijn bak langs mijn blok naar boven tillen en dan drukgroep en koppelingsplaat vervangen. Wat moet ik doen en waar moet ik op letten. Als het goed is geeft 10o dadelijk aan waar ik op moet letten, maar natuurlijk zijn alle tips van harte welkom.
Ik ben er over aan het denken om gelijk een wat zwaardere koppeling erin te gooien. waar kan ik die halen, hoe duur zijn ze en wat zijn jullie ervaringen.
Niet echt relaxed, eerst die twee andere auto's en nou deze, eerst startmotor, toen radiateurslang, nu koppeling.............................................what's next Turbo is in 180.000km nog nooit gereviseerd, koppakking nog nooit vervangen...................."maar dat weet je als je r5 GT Turbo gaat rijden". Iedereen verklaart me voor gek dat ik nou niet eens een betrouwbare auto koop. Maar dat kan me niks schelen, al moet ie een jaar stil staan omdat ik de reparatie niet kan betalen, ik blijf turborijden