Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Pieter
Contacteer:

Mensen,

Ik was zo blij met mijn nieuwe betrouwbare RAIDER. Toen ik weg reed bij mijn werk wilde hij alleen niet echt lekker in z'n achteruit...krrrrrrrrrrrr:evil: en ja hoor, onderweg ging ie helemaal niet meer in z'n versnelling. Drukgroep gescheurd, versleten en aan vervanging toe.

Ben je ook lekker mee. dus wat nu??? Dat is meer mijn vraag aan jullie. Het is wel duidelijk dat ik geen garage kan betalen en het is ook wel duidelijk dat ik deze mooie auto niet wegdoe. Dus, zelf klussen. Als het goed is kan ik mijn bak langs mijn blok naar boven tillen en dan drukgroep en koppelingsplaat vervangen. Wat moet ik doen en waar moet ik op letten. Als het goed is geeft 10o dadelijk aan waar ik op moet letten, maar natuurlijk zijn alle tips van harte welkom.

Ik ben er over aan het denken om gelijk een wat zwaardere koppeling erin te gooien. waar kan ik die halen, hoe duur zijn ze en wat zijn jullie ervaringen.

Niet echt relaxed, eerst die twee andere auto's en nou deze, eerst startmotor, toen radiateurslang, nu koppeling.............................................what's next Turbo is in 180.000km nog nooit gereviseerd, koppakking nog nooit vervangen...................."maar dat weet je als je r5 GT Turbo gaat rijden". Iedereen verklaart me voor gek dat ik nou niet eens een betrouwbare auto koop. Maar dat kan me niks schelen, al moet ie een jaar stil staan omdat ik de reparatie niet kan betalen, ik blijf turborijden:wink:
Bas
Bestuurslid
Car: Clio IV RS

Spoken like a true fan!!
:smile:

Tja. Klotewerk om het maar even plat te zeggen.
10o heeft al een andere topic aangemaakt.

Succes in elk geval. Ik weet wat het betekent, ik heb net mijn auto weer in elkaar gezet.
Avant j'étais schizophrène, maintenant nous allons mieux.
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
Job-turbo
Contacteer:

Ze verklaren me op mijn werk ook allemaal voor gek er is bijna altijd wat met een GT-turbo maar ik wil hem echt niet kwijt. Het rijdt veel te mooi. ik wens je succes met je koppeling, heb echt geen idee waar je een zwaardere koppeling kan halen ben zelf ook benieuwd.

Groeten JOB

P.S. ik leef met je mee
Tino
Erelid - RvT
Car: R5 Gt Turbo Phase 1

Als ik voor elke keer een gulden zou krijgen dat tegen mijn hebben gezegd doe het niet laat die turbo staan of verkoop die auto of weet ik veel wat, dan zou ik nu in een vettere turbo rijden als steve rae :lol:

Het is een passie en blijft mijn passie niets kan daar tussen komen heel simpel. Ik heb al een paar keer gedacht van nou ben ik het zat morgen staat hij in de krant maar dan stap je in je turbo en ga je rijden dan weet je precies weer waarom je turbo rijdt.

Ken me niet voorstellen dat je dit ook heb bij een corsa (hehehehe GOT YA FR3AK :lol: )
Bas
Bestuurslid

:lol:
ik ook niet, alhoewel, als er "1.4i" achterop je porsche-killer staat, ben je ook wel cool :smile:
-----------------
SPECIAL TALENTS: The ability to endure extreme pain on the job, yet still come back to work the next day.
http://www.renault-tuning.com/renault5/idx.php
Laatst gewijzigd door Bas op ma 23 apr 2001 22:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Anonymous

Hey bas, Hoe weet je dat heb je het zondag gezien dan ????? :lol:
Anonymous

Hey Pino, ga lekker zo door.:lol:
Ik zal je nog eens helpen met je ....bak. :grin:
Tino
Erelid - RvT

:lol: :lol: :lol:

Fr3ak dat doe je de laatste tijd toch al niet meer omdat je het te druk heb met je wateroraakel :grin:

He he he he...
Anonymous

Wie heeft er nu een water orgel ik of je broer Mario :lol:
Bas
Bestuurslid

Water orgel?

Freak
ik heb je bak gezien in oisterwijk, remember?
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
Job-turbo
Contacteer:

Nou ik heb je corsa wel gezien hoor zeer indrukwekkend al vond ik die blauwe corrado ook zeer snel en ja de audi RS4 maarja wie kan dat nou betalen?
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Bas was er toen dan iets van een meeting in Oisterwijk?
Chris
Erelid - Moderator - RvT

En Job_turbo, waarheb jij die auto's gezien dan? Ook op een meeting ofzo?
Mazzel!
Job-turbo
Contacteer:

Ik heb hem zondag in assen gezien ik was met een vriend mee die is verslaafd aan zijn opel kadett GSI leuke auto maar het is geen turbo. Hij is wel een stuk sneller dan mij (nog wel) jammer genoeg was wel een leuke meeting. komt er binnenkort ook zoiets voor Renault??
Job-turbo
Contacteer:

Ik heb hem zondag in assen gezien ik was met een vriend mee die is verslaafd aan zijn opel kadett GSI leuke auto maar het is geen turbo. Hij is wel een stuk sneller dan mij (nog wel) jammer genoeg was wel een leuke meeting. komt er binnenkort ook zoiets voor Renault??
Chris
Erelid - Moderator - RvT

JAZEKERS!

Hou de site maar in de gaten, daar worden de data op vermeld!
Groeten!
Anonymous

Hey Bas,
Ik dacht dat je mij zondag had gezien in de beurt van zwolle toen ik terug kwam van assen.
Ik was toen inderdaad aan het scheuren met een porsche 911, was wel een toffe vent.
We reden daar 240 maar ja toen moesten we weer afremmen voor wat zondag's rijders :evil:.
Man wat zat die vent maf te kijken.
Maar hij was wel sportief, hij liet me er wel voorbij :lol:
Jerk

On 2001-04-24 19:49, Fr3aK wrote:
Hey Bas,
Ik dacht dat je mij zondag had gezien in de beurt van zwolle toen ik terug kwam van assen.
Ik was toen inderdaad aan het scheuren met een porsche 911, was wel een toffe vent.
We reden daar 240 maar ja toen moesten we weer afremmen voor wat zondag's rijders :evil:.
Man wat zat die vent maf te kijken.
Maar hij was wel sportief, hij liet me er wel voorbij :lol:
JAJA ZELFS MET MIJ HAD JE NOG MOEITE!!!!! :lol:
Anonymous

Hey Bjorn,
Ik heb wel een probleem met jou.
Maar niet met je auto, ik was niet degene die het gas los liet zondag :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: .
En anders zou ik zeggen ik zie het wel op de maasvlakte. :lol: kan je pas zien wat snel is.
Ennhee neem je camera mee kan je het nog een keer terug zien op video.

Dus tot zaterdag dan maar he!!!
Laatst gewijzigd door Anonymous op di 24 apr 2001 22:07, 2 keer totaal gewijzigd.
Jerk

Van afgelopen zondag telt toch niet want ik kwam al met een gangetje van 170 aanblazen en toen moest jij nog optrekken. Maar we zien elkaar uiteraard weer een keertje op de Maasvlakte :grin: en dan zien we het wel wat het beestje wil. :grin: :grin: :grin:
Anonymous

Wat is dat nou gaan we terug krabbelen.
Ga maar vast sleutelen en kietelen aan je auto :grin: :grin: :grin:

Ennhee arthur reed maar dat zag je niet want je bleef lekker voor je uit kijken. :wink:
Jerk

Dat zag ik wel want jij zat ernaast met een milkshake in je mond!
Anonymous

Jo dat hebbie toch wel gezien.

En jij had je teddybeer bij je zag ik :lol:
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Hee Bjorn, weet je dat er ook een site is voor Opel rijders??? :wink: :lol:
Ik vind het wel gezellig hoor, die Corsaas van jullie zijn toch identiek????
Mazzel!
Anonymous

Hey kom op man kunnen jullie ook een beetje mee :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Het was maar een geintje, tuurlijk vind ik het :grin::grin::grin:, hoe meer zielen hoe meer vreugd!!
Laatst gewijzigd door Chris op di 24 apr 2001 22:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Anonymous

Nou hou de een de ander in de zeik neemt!!
Tino
Erelid - RvT

jochies :lol: vecht het nou eens en voor altijd uit op de maasvlakte. Dan ken de echte renault liefhebber teminste genieten van deze site
Anonymous

Hey Pino,
Wie zegt er dat ik geen echte RENAULT ziekte heb.
Man ik heb je er mee besmet :lol:
Tino
Erelid - RvT

ben ik met je eens maar ik vindt je turbo nog steeds vetter dan je corsa ooit zal worden.. :grin:

En het is waar jij hebt mij met het virus aangestoken en goed ook want ik zal nooit mijn turbo inruilen voor een corsa. :lol:
Bas
Bestuurslid

Ja freak, maar hoe kom je erbij 10o te besmetten en dan gauw OPEL te gaan rijden?? :smile:

Sorry ik heb een aangeboren afkeer van OPEL omdat de vriend van mijn buurmeisje iedere keer met die oude rommel aan kwam kakken, 1.234 OPEL c-kaddett's, een GSi, een Record coupe 2 liter etc etc.

Hij heeft 2x een 9 van me gekocht en 1x ene 11 ergens anders, was een mooie 11 in goede staat, 1984 met kenteken 87. Hele mooi auto, maar die auto's heeft ie vrij snel vermoord.

Begrijp me niet verkeerd, die opel van jou is heel leuk, maar waarom neem je geen 5 onder handen, met opgefokt 1.7 turbo blokje ofzo of ABS toevoegen? Dat laatst lijkt mij ultiem :smile:

Is het nou wel zinnig die corsa discussie te voeren hiero? Die dingen zijn toch gelijk, en veel minder te kietelen dan een 5 gt? :smile:
Anonymous

Hey bas bedankt he :lol:

Ik zeg altijd ik rij in een opel maar heb liever een renault.
De opel corsa kan je lekker mee bouwen en is lekker klein.
En de renault ligt veel beter op de weg etc etc.
Vraag maar aan 10o.
En ja ik ga binnenkort met een renault project beginnen.
Een ehhhumm au au twingo met een 2l 16v motor of 1.6 16v met turbo.
Ik ben nog het een en ander aan het uitzoeken,
maar als het zo ver is zie je het gelijk hier op de site als je het niet erg vind.:wink:
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Fr3ak had inderdaad een erg mooi 5je, zonde dat hij hem heeft weggedaan!

Moet er geen apparte Opel topic gemaakt worden!!! :smile: :lol:
Bij Opel is het zeker niet gezellig! :wink:
Groeten!
Anonymous

Mijn ouwe gt rijd nu in hoogvliet als het goed.
hij is nu grijs heeft een normale 5 voorbumper er op en het devil uitlaat systeem is er onder uitgehaald.
de motor is vervangen.
echt alles wat ik had gedaan is weer verziekt.:evil:
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Die nieuwe eigenaar van jou 5je is dan inderdaad ziek in zijn hoofd, je haalt toch geen devil weg tenzij die niet van RVS was, en je spuit hem dan toch niet grijs, hij was superwijs in het geel!!!!

Koop weer een 5 Fr3ak!!!! :smile::lol:
Plaats reactie